Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@16:43:25 GMT

اجرای ۴۰ کیلومتر شبکه دفع فاضلاب شهری در سرپل ذهاب

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۶۱۰۱

اجرای ۴۰ کیلومتر شبکه دفع فاضلاب شهری در سرپل ذهاب

احمد احمدی گفت: اجرای شبکه‌های دفع فاضلاب شهری از برنامه های این اداره بوده است که در طول سالهای ۱۳۹۳تا ۱۳۹۶ شبکه توزیع جمع آوری ۴۰ کیلومتری اجرا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد احمدی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: دهه مبارک فجر طلوع نور حق و حقیقت در کالبد ملت ایران بود ملتی که با ایثار و رشادت خود توانست به رهبری امام بزرگوار ما دربرابر طاغوت به پیروزی رسیده و ایران اسلامی را از یوغ استکبار نجات دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره آبفا شهرستان سرپلذهاب افزود: ملت ایران همواره نشان داده اند که پای انقلاب و آرمانهای آن ایستاده اند و شایسته بهترین خدمات هستند.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد ۸ ساله اداره آب شهرستان تصریح کرد: اجرای شبکه های دفع فاضلاب شهری از برنامه های این اداره بوده است که در طول سالهای ۱۳۹۳تا ۱۳۹۶ شبکه توزیع جمع آوری ۴۰ کیلومتری اجرا شده است.

احمدی افزود: آبرسانی به خانوارهای شهری و روستایی یکی از اقدامات مهم این اداره است که در طول ۶ سال گذشته ۵۰ کیلومتر شبکه توزیع آب به طول ۵۰ کیلومتر اجرا شده است.

وی در پایان افزود: اجرا و تجهیز تاسیسات منابع تولید آب، احداث مخازن ذخیره آب و احداث ساختمان اداری از دیگر اقدامات این اداره در طول خدمت در دولت تدبیر و امید است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۶۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از ۳۲ هزار مسافر در راه‌ آهن زاگرس

تین نیوز

مدیرکل راه آهن زاگرس از جابه جایی ۳۲ هزار و ۷۲۸ مسافر در این پایانه ریلی در فروردین امسال خبر داد.

به گزارش  تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسن زیودار، مدیرکل راه آهن زاگرس گفت: در فروردین امسال ۳۲ هزار و ۷۲۸ مسافر در راه آهن زاگرس جابه جا شده اند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال که این رقم ۳۲ هزار و ۳۳۹ نفر بوده است، رشد یک درصدی نشان می دهد.

وی افزود: این تعداد مسافر در مدت یادشده به وسیله ۴۷۴ رام قطار جابه جا شدند.

زیودار نفر کیلومتر ثبت در فروردین امسال را ۲ میلیون و ۴۱۴ هزار کیلومتر عنوان کرد و افزود: این رقم در مقایسه با فروردین پارسال که ۶۱ میلیون و ۳۱۸ هزار کیلومتر ثبت شده، گویای رشد ۴ درصدی است.

راه آهن زاگرس یکی از نواحی بیست و یک گانه راه آهن جمهوری اسلامی ایران است که اداره راه آهن زاگرس، مأموریت بهره برداری از شبکه و تجهیزات آن به منظور ارائه خدمات حمل و نقل بار در شبکه ریلی و همچنین حفاظت از حریم خطوط و ایستگاه های حوزه استحفاظی شوشتر و هفت تپه تا تنگ هفت استان لرستان به طول ۲۲۵ کیلومتر و با محوریت ایستگاه تشکیلاتی اندیمشک را برعهده دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از ۳۲ هزار مسافر در راه‌ آهن زاگرس
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • جابجایی خطوط انتقال آب شرب تبریز واقع در تقاطع باسمنج
  • آغاز عملیات سمپاشی ١٠ هزار دریچه فاضلاب در نــیــشــابــور
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • راهنمای سفر به بافق شهری در قلب کویر ایران
  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب