Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آرش جابری ظهر امروز در آیین قرعه‌کشی مسابقات لیگ دسته یک فوتسال کشور که در هتل پردیسان برگزار شد، ضمن تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، بابیان اینکه لیگ دسته اول فوتسال کشور به‌عنوان دومین لیگ معتبر فوتسال کشور از ۳۰ بهمن سال جاری با ۲۶ تیم آغاز خواهد شد و اولین مرحله گروهی آن را در ۲۷ اردیبهشت به پایان خواهیم برد، گفت: تاریخ نقل و انتقالات از ۱۸ به ۲۶ بهمن تغییر پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان لیگ فوتسال کشور ادامه داد: تا زمانی که بیماری کرونا بدون حضور تماشاگر با انجام تست‌های پی سی آر در فواصل ۱۰ روزه اجرا خواهیم کرد.

وی افزود: بازیکنان خارجی اتباع خارجی حساب‌شده و هیچ تبعه خارجی‌ای نمی‌تواند در لیگ دسته یک بازی کند.

سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش بسیار سخت‌تر شده است

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در ادامه این مراسم گفت: این استان در ورزش کشور جایگاه رفیعی دارد که ما دارد زحمات ورزشکاران، پیشکسوتان و مربی قدیمی خراسان رضوی و سبب ترقی شهر مشهد امام رضا(ع) شدند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

فرزاد فتاحی ادامه داد: بابیان اینکه، امروزه در ورزش جدا از بحث قهرمانی، به اخلاق و مرام پهلوانی باید بیشتر دیده شود، ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بسیار سخت‌تر شده است، باید سعی کنیم با برگزاری اخلاقی لیگ، هم سازمان برگزاری لیگ را یاری و هم برای بخش خصوصی انگیزه ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: ما اگر در جامعه به دنبال تغییر هستیم یا به اقتصاد و شرایط مالی توجه داریم، چیزی را به تأثیرگذاری ورزش به‌ویژه فوتبال و فوتسال پیدا نمی‌کنید.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: در این شرایط کرونایی و بزرگانی که در ورزش استان و کشور از میان ما رفتند، باید کمک کنیم تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تشویق مردم به زدن ماسک یاری‌رسانی به کادر درمان و مسؤولان مربوطه به ثمر بنشیند، ورزش همیشه در این موضوعات پیشتاز بوده و امیدوارم با رعایت شیوه‌نامه‌ها، این امر محقق شود.

توجه خاص به فوتبال و فوتسال می‌تواند اثرات بالایی داشته باشد

احسان اصولی رئیس هیأت فوتسال خراسان رضوی نیز بابیان اینکه میزان افتخاری که فوتسال در میان رشته‌های ورزشی کسی کرده است، این رشته‌های دیگر وزن زیادی دارد، اظهار کرد: توجه خاص به فوتبال و فوتسال می‌تواند اثرات بالایی داشته باشد.

گروه‌بندی گروهی لیگ دسته یک به شرح زیر است:

گروه اول: فولاد هرمزگان، شهرداری قرچک، خانه صنعت کرمانشاه( هیأت فوتسال کرمانشاه)، نماسازان ساحل آبادان، عقاب تبریز، فولاد زرند ایرانیان، شهدای چوار ۶۵ ایلام

گروه دوم: نفت امیدیه، شهرداری ساوه، فولاد گهرزمین سیرجان، پاس تهران، سبحان فلز گرمسار، نصر فردیس البرز، مقداد پرواز مشهد

گروه سوم: شاهین کرمانشاه، اسپیناس زنجان، ایرانلکو اراک، سفیر گفتمان تهران، آیندگان هرمزگان، مبل کریمی البرز

گروه چهارم: فولاد سیرجان ایرانیان، جندی شاپور دزفول، تابلو نصر شهرکرد، چیپس کامل مشهد، رعد پدافند اصفهان، زندی بتن کلاردشت

در گروه یک، ۳.شهرداری قرچک/ ۵. شهدای چوار ۶۵ ایلام/ ۶. فولاد هرمزگان/ ۷. عقاب تبریز/ ۲. نماسازان ساحل آبادان/ ۴. خانه صنعت کرمانشاه/ ۱. فولاد زرند ایرانیان

در گروه دو، 2. پرواز مشهد/ ۱. گهرزمین سیرجان/ ۴. نفت امیدیه/ ۷. شهرداری ساوه/ ۳. پای تهران/ ۵. سبحان فلز گرمسار/ ۶. نصر فردیس

گروه سوم: ۵. شاهین کرمانشاه/ ۱. سفیر گفتمان تهران/ ۲. اسپیناس زنجان/ ۶. آیندگان هرمزگان/ ۴. ایرانلکو اراک/ ۳. مبل کریمی البرز

 گروه چهارم: ۳.نصر شهرکرد / ۶. چیپس کامل مشهد/ ۴. زندی بتن کلاردشت/ ۵. فولاد سیرجان ایرانیان/ ۲. جندی شاپور دزفول/ ۱.رعد پدافند اصفهان

انتهای پیام/ 70066

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس سازمان لیگ فوتسال کشور آرش جابری نقل و انتقال بازیکن لیگ دسته یک فوتسال کشور رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی احسان اصولی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی فرزاد فتاحی خراسان رضوی فوتسال کشور لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه

رویداد دو روزه تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در حالی در شهرک حمل و نقل کالای اهواز برگزار شد که رانندگان خوزستانی این فرصت را یافتند با محصولاتی همچون X9 و امپاور 300BD و FAWJ6 رانندگی و نظرات خود را نسبت به مزیت های این خودرو بیان کنند.

داوود خمودی راننده پایه یک از شهرستان اهواز پس از تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن معتقد است؛ خودروی FAW یک خودروی نرم، مناسب و دارای ترمز بسیار قدرتمند است. 

او همچین کاسه ای بودن سیستم ترمز این خودرو و داشتن سیستم تشخیص نقطه کور برای دور زدن را جزو مزیت‌های خوب این خودروهای سنگین برشمرد.
این راننده اهوازی که رانندگی با خودروهای سنگین متفاوتی را تجربه کرده، بر این نکته نیز تاکید کرد؛ امکانات این خودرو هم مطابق با استاندارد روز دنیا است و در تجربه رانندگی با آن هیچ مشکلی را احساس نکردم.
وی در پایان از خدمات گروه بهمن تشکر کرد و گفت: تولید چنین خودروهای تجاری با کیفیتی می تواند چرخه صنعت حمل و نقل را تسریع و جابجایی بار را سرعت بخشد.
علی خبازیان مسئول لجستیک شرکت شیرین عسل نیز از دیگر رانندگانی بود که توانست با یکی از محصولات تجاری گروه بهمن رانندگی کند؛ او با اشاره به برخورداری این شرکت از40  خودروی FAW گروه بهمن، معتقد بود؛ محصولات تجاری جدیدی که از سوی این شرکت ارائه شده است با خودروهای تجاری قدیمی تر اختلاف زیادی دارد و گیربکس ، شتاب و ترمز آن بسیار خوب است. 

او مهمترین ویژگی این خودروها را ترمز قوی آنها برشمرد و تاکید داشت: این وضعیت موجب می شود به محض اینکه پا از روی پدال برداشته شود، خودرو از  حرکت بایستد که در سربالایی و سرپایینی کنترل خودرو را راحت تر می کند. 

یکی دیگر از رانندگان نیز با یادآوری اینکه خودروهای FAW در تجربه رانندگی انجام شده از نظر رانندگی و امکانات رفاهی قابل قبول است گفت: کیفیت دید ، گیربکس و نیز قدرت موتور این خودرو ها نسبت به خودروهای موجود در بازار بسیار بهتر است. 

این راننده با بیان اینکه بعد از قیمت گذاری این خودروها به دنبال خریداری آن است؛ بیان داشت: مهمترین ویژگی محصولات تجاری بهمن خط خوان و سنسور نور در شب و تونل است که به صورت خودکار انجام می شود. 

او می گوید؛ صندلی های این خودرو از کیفیت خوبی برخودار است و تعبیه جایگاه خواب، کولر، یخچال و... از جمله امکانات مطلوبی است که مدیران گروه بهمن به درستی بر روی آن تمرکز کرده اند چرا که هر راننده ای در جهت رفاه و آسایش خود موافق است خودروی او با امکانات نام برده شده مجهز باشد.
از نظر این راننده کیفیت محصولات تجاری بهمن نسبت به خودروهای موجود در بازار از برتری قابل توجهی برخوردار است.

دیگر خبرها

  • ببینید | فیلم پربازدید از پیدا شدن مینی‌بوس دفن‌شده زیر بهمن پس از 4 ماه!
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب مهمان مشهدی شد
  • پیروزی فوتسالیست‌های قم برابر فولاد هرمزگان
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب تیم مهمان مشهدی شد
  • بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • (تصاویر) بازگشت تیم ملی فوتسال افغانستان به مشهد پس از تاریخ‌سازی
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه