Web Analytics Made Easy - Statcounter

مبارزه حشدالشعبی با بقایای گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف عراق با انجام نبرد‌های سنگین ادامه دارد. خبرگزاری میزان – حشدالشعبی پاکسازی بقایای گروه تروریستی «داعش» را در نقاط مختلف عراق ادامه می‌دهد.   به گزارش «السومریه نیوز و المعلومه»، حشدالشعبی روز چهارشنبه، ۱۵ بهمن، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد عملیات امنیتی گسترده‌ای را در شرق استان «دیالی» آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  براساس بیانیه مذکور، منطقه اجرای عملیات «نفت خانه» در «خانقین» است.   همچنین عملیات امنیتی حشدالشعبی در ۴ محور و با مشارکت ۷ گردان این سازمان برای ردیابی بقایای داعش در منطقه «نفت خانه» خانقین آغاز شد.

بر اساس گزارش‎ها، «تاکنون تعدادی بمب دست ساز متعلق به گروه‌های مختلف داعش کشف شده است؛ ضمن اینکه شماری از مقر‌های آنان نیز در کنترل حشدالشعبی قرار گرفته است.»
۵ نفر از نیرو‌های حشدالشعبی روز سه شنبه در جریان حمله داعش به «نفت خانه» در خانقین به شهادت رسیدند.  بیشتر بخوانید:  عملیات حشدالشعبی علیه بقایای داعش در چند استان عراق هلاکت سرکرده داعش در چند استان عراق درگیری‌ها در این منطقه که از صبح دیروز آغاز شد، همچنان ادامه دارد.   در عین حال «هادی العامری»، رییس ائتلاف «الفتح» با انتشار بیانیه‌ای به شهادت تعدادی از نیرو‌های حشدالشعبی در استان دیالی واکنش نشان داد.   وی در این بیانیه ضمن تقدیر از مبارزه نیرو‌های حشدالشعبی در برابر تروریسم داعش، شهادت این نیرو‌ها را به مردم عراق تسلیت گفت.   انتهای پیام/ برچسب ها: عراق حشدالشعبی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عراق عراق حشدالشعبی نیرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله بی‌سابقه با موشک کروز از خاک عراق به تل‌آویـو

مقاومت اسلامی عراق در ادامه عملیات‌های ضدصهیونیستی خود در واکنش به جنایات جنگی اسرائیل در غزه، بامداد جمعه خبر داد به سه نقطه در سرزمین‌های اشغالی حمله کرده است.

به نقل از ایسنا جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه در حالی وارد دویست‌ودهمین روز خود شده که در پی آن حدود ۳۵ هزار نفر از مردم این باریکه شهید شده‌اند که اغلب آن‌ها کودکان و زنان هستند.

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه نخست خود اعلام کرد با موشک کروز به هدفی مهم در بئرالسبع واقع در جنوب فلسطین اشغالی حمله کرده است.

مقاومت عراق در بیانیه دوم خود اعلام کرد با موشک‌های کروز به ۲ هدف مهم در تل‌آویو حمله کرده است؛ حمله‌ای که المیادین آن را اولین حمله به پایتخت رژیم صهیونیستی از خاک عراق توصیف کرده است.

صابرین‌نیوز به نقل از منابع آگاه نوشت مقاومت عراق مرکز جاسوسی «گلیوت» متعلق به موساد در تل‌آویو را هدف قرار داده است.

مقاومت عراق در بیانیه سوم‌خود نیز از حمله با «سلاح مناسب» به یک هدف مهم در بحرالمیت خبر داد.

مقاومت عراق همچنین ویدئویی از شلیک موشک‌های کروز به سمت بئرالسبع و تل‌آویو را منتشر کرد.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر اشغالی حیفا
  • بیانیه مهم نیروهای مسلح یمن درباره آغاز فاز چهارم عملیات علیه «مثلث تجاوز»
  • سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از آغاز چهارمین مرحله عملیات در برابر رژیم صهیونیستی خبرداد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیرو‌های مسلح یمن
  • حمله بی‌سابقه با موشک کروز از خاک عراق به تل‌آویـو
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • سومین حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در فلسطین اشغالی
  • حمله موشکی مقاومت عراق به تل‌آویو
  • عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی