Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@20:03:28 GMT

۲ مجموعه بزرگ کارآفرینی در زاهدان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۷۱۰۴

۲ مجموعه بزرگ کارآفرینی در زاهدان افتتاح شد

۲ طرح مهم اشتغالزایی گرامیداشت چهارمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر امروز چهارشنبه با حضور مدیر امور تسهیلات صندوق کارآفرینی امید کشور در زاهدان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان اظهارداشت: این طرح‌ها شامل یک کارخانه تولید باتری خودرو در شهرک کارگاهی زاهدان و مجموعه بزرگ بسته بندی میوه و سبزیجات در این شهرک صنعتی بود که طرح بسته بندی میوه و سبزیجات برای نخستین بار در سطح استان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادریس دینارزهی ادامه داد: با افتتاح این طرح‌ها افزون‌بر ۶ نفر از جوانان جویای کار در شهرستان زاهدان به صورت مستقیم مشغول بکار شدند.

وی با اشاره به اینکه اعتبار این ۲ طرح از محل تفاهم‌نامه این صندوق با شرکت شهرک‌های صنعتی تامین شده است افزود: برای هر کدام از این طرح‌ها ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات چهار درصد پرداخت شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کارآفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۷۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌ المللی لاستیک و پلاستیک در کشور چین اظهار داشت: دستاورد بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی خارجی، افزایش سطح تعاملات و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تولیدات صنایع کوچک و بزرگ استان خواهد بود چراکه یکی از سیاست‌های استان توسعه واحدهای پایین دستی با استقرار در شهرک‌های صنعتی و حمایت از این واحدهای صنعتی است.

عادل شهرزاد با اشاره به ۷ ناحیه صنعتی راه‌اندازی شده در سال گذشته، افزود: آشنایی تولید کنندگان و صنعتگران با تجهیزات و ماشین‌آلات جدید در محیط‌های نمایشگاهی بین المللی می‌تواند در ارتقا کیفیت تولیدات و افزایش سطح صادرات مؤثر باشد که تسهیلات تکمیلی تبصره ۱۸ برای تجهیز واحدهای تولیدی به ماشین آلات به روز و مورد نیاز واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده است.

وی رونق بخشی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی را جز سیاست‌های اقتصادی استان برشمرد و افزود: در بازدیدی که از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک انجام شد مذاکرات دوجانبه بیشتری بین تولیدکنندگان شکل گرفت که در توسعه تولیدات فعلی و ایجاد صنایع جدید در راستای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار اثر بخش خواهد بود.

کد خبر 6089526

دیگر خبرها

  • تذکر چندباره بذرپاش به زیر مجموعه وزارت اقتصاد / صندوق تامین خسارت بدنی به تکلیف قانونی خود عمل کند
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید