Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@12:11:34 GMT

واکنش سولسشر به برد جذاب

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۷۲۲۳

واکنش سولسشر به برد جذاب

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، از دیدن انبوه گل های تیمش برابر ساوتهمپتون که به بی رحمی تمام به ثمر رسید، خوشحال است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچستریونایتد شب گذشته با به ثمر رساندن ۹ گل برابر ساوتهمپتون با رکورد برد با بیشترین اختلاف گل در لیگ برتر، برابر شد. سولسشر از دیدن بی رحمی شاگرادنش در زده ۹ گل و در هم شکستن ساوتهمپتون بسیار خوشنود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۲ بازی، الکساندر یانکوویتز، هافبک ساوتهمپتون، به دلیل خطای شدیدی که روی اسکات مک تومینی با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد.

۱۰ نفره شدن ساوتهمپتون به شیاطین سرخ کمک کرد تا با به ثمر رساندن ۹ گل در دیدار دیشب، با رکورد بیشترین گل زده در لیگ برتر در یک بازی برابر شوند، رکوردی که تنها در دو بازی دیگر تکرار شده است.

 

هفت بازیکن مختلف در دیدار دیشب برای منچستریونایتد گلزنی کردند و سولسشر از دیدن اینکه بازیکنان یونایتد پس از راحت شدن خیالشان از گرفتن سه امتیاز بازی هم دست از حمله نکشیدند، بسیار خوشحال بود.

 

سولسشر گفت:

“آنها بی رحم بودند و تا پایان ادامه دادند. هری مگوایر، ویکتور لیندلوف، داوید دخیا و اسکات خیلی سریع توپ را به زمین حریف می فرستادند، آنها باز هم بیشتر و بیشتر گل می خواستند.

 

وقتی فوتبال بازی می کنید، باید بیشترین نتیجه را از آن بگیری.آنها جوری بازی کردند که انگار این آخرین بازی آنها بود. از تک تک آنها راضی هستم.

چیزی که من خیلی دوست داشتم، اشتیاق و عطشی بود که به انجام کار درست، بهتر شدن و تمرین عادت های خوب داشتند. این تنها راه بهتر شدن و پیشرفت است.

می توانید ببینید ما روی خیلی چیزها داریم کار می کنیم. می خواهیم که کمی غیرقابل پیش‌بینی باشیم. بازیکنان به شکلی عالی این کار را انجام دادند.

 

بعضی اوقات وقتی با تیمی ۱۰ نفره بازی می کنید، آنها عقب می نشینند و دفاع می کنند. ما مدام منطقه بازی را عوض کردیم و توپ را به پست دفاع آنها رساندیم و حرکات خوبی داشتیم. آنطوری که باید بازی می کردیم، بازی کردیم.”

 

منچستریونایتد با این برد در صدر جدول با منچسترسیتی هم امتیاز شد، هر چند شاگردان پپ گواردیولا دو بازی کمتر از شیازین سرخ انجام داده اند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منچستریونایتد اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۷۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)

در حالی که بازی رفت دو تیم در منچستر با نتیجه 2-2 خاتمه یافته بود، در این بازی شاگردان سر الکس فرگوسن ابتدا از میزبان آلمانی پیش افتادند اما الیور نویل با به ثمر رساندن گلی دیدنی نتیجه بازی را به تساوی کشاند.

دانلود (33.2MB)

دیگر خبرها

  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • تیزر جذاب باشگاه هوادار برای بازی در جام حذفی / فیلم
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!