Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به اتفاقات اخیر در عزل رئیس قبلی و انتصاب رئیس جدید برای هیات فوتبال کیش در آستانه انتخابات واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، عبدالکاظم طالقانی، عضو هیات رییسه فدراسیون درباره انتصاب اخیر در هیات فوتبال کیش در آستانه انتخابات این فدراسیون گفت: قبل از هر چیز وظیفه خود می دانم از زحمات و تلاش های امیر عرب در طول دوران تصدی این سمت تقدیر و تشکر داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعیت این است که وی در سه سال حضورش در این سمت منشاء خدمات بسیار بود و امیدوارم در آینده هم ورزش کشور همچنان از خدمات او بهره مند شود. به محمود پازوکی هم خیر مقدم می گویم و امیدوارم وی با شناختی که از وضعیت فوتبال در جزیره کیش دارد بتواند همچون گذشته تاثیرات مثبتی در این منطقه داشته باشد.

وی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد کیش در ماههای گذشته دیدگاه‌های خود را برای ریاست هیات فوتبال جزیره کیش به فدراسیون منتقل کرده بود و تلاش کمیته امور استان ها و فدراسیون بر این استوار بود که در راستای همگرایی طرفین گام بردارد اما به هر حال این شرایط فراهم نشد و در نهایت پس از مذاکرات بعدی صورت گرفته و به جهت نیاز به هماهنگی میان سازمان منطقه آزاد و هیات جزیره مباحث مربوط به معرفی رییس جدید هیات فوتبال کیش در فدراسیون فوتبال انجام گرفت.

رئیس کمیته استان های فدراسیون درباره برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان مرکزی گفت: موعد زمانی برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان مرکزی دقیقا بر اساس فضای دموکراتیک موجود در مجمع آن استان و درخواست صورت گرفته از سوی مجمع آن انجام گرفت.

طالقانی درباره برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان تهران تصریح کرد: در بحث مربوط به انتخابات هیات فوتبال استان تهران دو بار ثبت نام صورت گرفته ولی هنوز پاسخ استعلام ها دریافت نشده است. فدراسیون فوتبال به صورت کامل مهیای برگزاری انتخابات هیات فوتبال پایتخت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هیات فوتبال کیش فدراسيون فوتبال عبدالکاظم طالقانی انتخابات هیات فوتبال هیات فوتبال استان هیات فوتبال کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۷۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم

به گزارش خبرنگار مهر، دوومیدانی یکی از رشته هایی است که مدتهاست با سرپرست اداره می‌شود و هنوز تکلیف برگزاری انتخابات این فدراسیون نیز مشخص نشده است. در حال حاضر حسین مطیعی سرپرستی فدراسیون را بر عهده دارد.

وی امروز (دوشنبه) در گفت وگو با اهالی رسانه درخصوص بدهی‌های فدراسیون اظهار داشت: فدراسیونی که بدهکار نباشد فدراسیون نیست. مسابقات داخل سالن آسیا یک رویداد بین‌المللی بود که خوشبختانه مسابقات هم در سطح عالی برگزار شد. قطعا برگزاری این رویداد هزینه‌هایی هم برای فدراسیون در بر داشته است اما من هرجا که بروم مشکلات را به عهده می‌گیرم فقط باید همه موارد بررسی شود.

وی در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون و اینکه گفته می شود فدراسیون از برخی نامزدها حمایت میکند، گفت: به هیچ‌وجه نسبت به عزیزانی که کاندید هستند هیچ رویکردی ندارم. از طرف معاونت قهرمانی وزارت ورزش هم هیچ صحبتی درخصوص طرفداری از هیچ یک از نامزدها نشده است.

مطیعی در پایان در واکنش به حاشیه‌های زیاد دوومیدانی کاران آنهم در آستانه بازیهای المپیک پاریس گفت: رشته‌های زیادی داریم و هر رشته هم مربی خودش را دارد. آقای فیروزی را امروز به عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب کردیم و از او خواهش کردم حواشی که ورزشکاران به وجود می‌آورند را رصد وحل کنند.

کد خبر 6091976

دیگر خبرها

  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد