Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر شاه علی کارگردان نمایش «آپ آرت مان» که در بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر فجر اجرا می‌شود درباره این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: نمایش «آپ آرت مان» پیش از این در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان و عمارت نوفل لوشاتو اجرا داشته است. اجراهای قبلی نمایش در سالن‌های بلک باکس بود اما متأسفانه با وجود توضیحاتی که به دبیرخانه مبنی بر اینکه این اثر نمایشی برای اجرا در فضای بلک باکس طراحی شده است، دادم سالن استاد ناظرزاده را در اجرای جشنواره در اختیارمان گذاشته اند که اصلاً مناسب این نمایش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: زمانی که اعتراضم را برای تغییر سالن مطرح کردم به من گفتند می‌توانند سالن حافظ را در اختیارم بگذارند در حالی که آن سالن هم مناسب این کار نیست چون این نمایش برای اجرا در بلک باکس‌های کوچکی مثل تماشاخانه انتظامی و نوفل لوشاتو طراحی شده است و حالا چطور می‌تواند در سالنی با ابعاد تالار حافظ به صحنه برود. به دلیل سالن نامناسبی که برای اجرا در نظر گرفته شده است مجبور به تغییراتی در نمایش شدیم و کلاً نصف دکور قابل استفاده نیست و فکر و اندیشه‌ای که پشت طراحی صحنه نمایش بوده، از بین رفته و باید با یک دکور نصف و نیمه به صحنه برویم.

شاه علی یادآور شد: امید من این است که مخاطبان در اجرای آنلاین از دیدن نمایش لذت ببرند چون از این طریق بهتر می‌توان با اجرا ارتباط برقرار کرد. محمدرضا ایمانیان، غزل میرزایی، مهناز مهدی زاده، سهیل بابایی، فائقه شلالوند و خودم بازیگران نمایش «آپ آرت مان» هستند که ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه در سالن ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر اجرا خواهد داشت.

وی درباره مضمون نمایش توضیح داد: «آپ آرت مان» یک کمدی اجتماعی و درباره اتفاقی است که در یک خانه قدیمی رخ می‌دهد و یکی از مالکان ساختمان زیر بار تخریب و کوبیدن ساختمان و تبدیل آن به یک آپارتمان نمی‌رود. با ورود ۲ مستأجر جدید به این خانه زندگی ساکنان آن با تغییرات و اتفاقات جدید روبرو و اساس و بنیان روابطشان دچار خدشه می‌شود.

این کارگردان تئاتر در پایان درباره دلایل حضورش در جشنواره تئاتر فجر بیان کرد: واقعیت این است که مهمترین دلیل حضورم در جشنواره به خاطر بچه‌های گروه بود. متأسفانه ۱۰-۱۱ ماه است که بازیگران و عوامل گروه بیکار هستند که همین مساله باعث فشار روانی و اقتصادی زیادی بر گروه شده از این رو ترجیح دادم با حضور در جشنواره کمک کوچکی به عوامل نمایشم بکنم.

کد خبر 5137038 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر شاه علی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر سالن ناظرزاده کرمانی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر تئاتر ایران موسیقی ایرانی حسین مسافر آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فیلم کوتاه فیلم شیشلیک جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر دهه فجر شبکه دو سیما دفتر موسیقی وزارت ارشاد آپ آرت مان برای اجرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۷۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب با کارگردانی سید محمدهادی هاشم‌زاده که از ۱۹ فروردین در سالن سمندریان تماشاخانه ایران‌شهر روی صحنه است، به دلیل استقبال تماشاگران روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت طی 2 نوبت در ساعت‌های ۱۹ و ۲۱ روی صحنه می‌رود.

مریم شکری، امیر خواجه میرکی‌پور، فرزاد پریدار، امید رهبر، ایمان زارع، محمدحسین نعمتی، ندا محمدیان، محمدابراهیم جنتی، نازنین ترنگ، زهرا اکبری و علیرضا اصلاحی بازی می‌کنند و گروه فرم و بازی‌سازان این اثر عباردتند از فرناز حیدری، نادیا نوذری، زهرا صادق‌پور، آیدا زارع، روژین رستمی، مبینا رضایی، تینا گندمکار، نعیم فرزام و ماهان حسن‌زاده.

در خلاصه نمایش «اسب قاتلین» آمده‌ است: «ارباب و خانم به همراه نوکر خود به نام «کش» و همسرش «لورا» در عمارتی بزرگ زندگی می‌کنند. داستان از یک شب برفی آغاز می‌شود که در آن شب، نوکر روستای کناری با اسبی که از اربابش دزدیده است به سمت عمارت ارباب و خانم می‌آید تا خبر رسیدن شورشی‌ها را بدهد و ... .»

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت روزهای آینده این نمایش را با ۲۰ درصد تخفیف عمومی و ۳۰ درصد تخفیف دانشجویی از سایت تیوال تهیه کنند.

عکس از رضا جاویدی است.

کد خبر 6093355 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان
  • از فردریک تا بازگشت به خان نخست
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • «اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند