Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید طبیبیان ظهر چهارشنبه در جشن بزرگداشت مقام مادر و چهل دومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از اهداف در حوزه فرهنگی هر جامعه و کشوری، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است که در همین راستا فعالیت‌های بسیار مؤثر در شهرستان شهرضا انجام شده است.

وی افزود: تمامی کودکان ما باید به داستان‌های تاریخی و رویدادهای کشور آگاه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در امر آشنایی کودکان با تاریخ کهن تصریح کرد: دو موسیقی نمایش شاد توسط مدرسه گلهای زندگی به نام‌های «موش و گربه» و «هفت شب هفت قصه» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد آماده شده است.

طبیبیان عنوان کرد: موسیقی نمایش موش و گربه در شب گذشته از طریق فضای مجازی پخش و خوشبختانه بازخورد بسیار خوبی از طرف شهروندان شهرضایی دریافت شد.

وی بیان داشت: موسیقی نمایش هفت شب هفت قصه در خصوص مقام زن در جامعه است که در هفته‌ی آینده تقدیم نگاه‌های گرم مردم شهرستان شهرضا می‌شود.

گفتنی است این برنامه به همت فرمانداری شهرستان شهرضا و همکاری دستگاه‌های اجرایی فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش پرورش و اداره ورزش و جوانان برگزار گردید و در پایان مسئولان شهرستان از تمامی عوامل ساخت دو موسیقی نمایش شاد تجلیل کردند.

کد خبر 5138210

منبع: مهر

کلیدواژه: روز زن مراسم گرامیداشت روز مادر دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه گرگان انقلاب اسلامی ایران بوشهر شهرستان کرج آمار کرونا شیراز خطبه های نماز جمعه شهرکرد جشنواره فیلم فجر عکس استانها موسیقی نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۷۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا ۹ اردیبهشت برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این ۲ استان سفر می‌کند.

سمیعی در این سفر که با همراهی مسؤول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی انجام می شود، ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسایل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر ۲ روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

کد خبر 6090001 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند