Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز  

روکش آسفالت ۱۱۲ کیلومتر از راههای اصلی، فرعی و روستایی استان لرستان در اسفند ماه سال جاری عملیاتی می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان)، مسعود امیری رییس اداره نگهداری راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از اجرایی شدن آسفالت ۱۱۲ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی استان در اسفند ماه امسال خبر داد و گفت: از تیر ماه سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۲ قرارداد با اعتباری بالغ بر ۷۶ میلیارد تومان با موضوع  روکش آسفالت محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان لرستان منعقد شده است که در قالب آن۶۵ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۴۷ کیلومتر راه روستایی در استان آسفالت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اتمام ۱۲ مورد از قراردادهای سال ۹۸ در استان خبر داد و افزود: درمجموع طی سال ۹۸ تعداد ۱۵ قرارداد در حوزه نگهداری راه استان منعقد شد که ۱۲ قرارداد آن با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی به اتمام رسیدند، یک فقره از قراردادها در سال جاری انجام شده و در حال اتمام است و دو قرارداد دیگر نیز به دلیل عدم تمایل پیمانکاران در حال سیر مراحل قانونی است.

امیری با اشاره به مشکلات ایمنی کمربندی جنوبی خرم آباد و تقاطع پتروشیمی محور خرم آباد _ کوهدشت گفت: این دو محور از پرترددترین  و حساس‌ترین محورهای استان به شمار می روند چراکه بخش اعظمی از بار ورودی و خروجی استان در این مقاطع جابجا می شود از این رو ارائه طرح های کارشناسی شده برای اصلاح این نقاط با بهره گیری از مشاوران ذی صلاح جزو اولویت‌های اداره نگهداری راه به شمار می رود.

رئیس اداره نگهداری راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بر ضرورت ارتقای کیفی روکش آسفالت و ایمنی در محورهای مواصلاتی استان تاکید کرد و افزود: در سنوات گذشته به دلیل ضعف در زیرساخت ها و عدم برخورداری راه های استان از روکش آسفالت فقط روی کمیت تمرکز شده بود و تلاش بر این بود که استان را به یک وضع مناسب از نظر طول راههای آسفالته برسانیم اما در حال حاضر برنامه ریزی لازم برای بهبود کیفیت آسفالت با استفاده از مشاوران توانمند در اولویت قرار دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان نگهداری راه روکش آسفالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مشتری در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: ۱۴ پروژه راهداری به طول ۷۵ کیلومتر و با ۱۶۷ میلیارد تومان اعتبار در محورهای مواصلاتی و شریانی خراسان شمالی در حال اجرا است.

وی در ادامه افزود: عملیات آسفالت حفاظتی در محور بجنورد به جنگل گلستان به طول ۱۰ کیلومتر، به‌سازی، لکه‌گیری، درزگیری و آسفالت ماستیک سنگدانه‌ای محور بجنورد-آشخانه به طول ۴ کیلومتر و اجرای عملیات لایه توپکا در محور گرمه به سنگ سوراخ به طول ۵ کیلومتر از جمله پروژه‌های دیگری است که با هدف بهبود وضعیت تردد اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های شریانی و اصلی استان بهسازی و روکش آسفالت شد.

مشتری به اصلاح و اجرای شبکه روشنایی تونل باباامان در محور شیروان- بجنورد به طول ۳۲۴ متر اشاره کرد و گفت: اجرای فاز ۲ شبکه روشنایی گردنه امین الله به طول ۵ کیلومتر و اجرای شبکه روشنایی تقاطع بدرانلو به صورت نقطه‌ای از پروژه‌های دیگری است که در راستای بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: به پایان رساندن پروژه تکمیل پل ۷ دهانه در محور گرمه- چمن بید با بیش از ۸ میلیارد تومان اعتبار و تأمین و نگهداری ۱۰۵ دستگاه ابنیه فنی حد فاصل محور جنگل گلستان تا شهرستان فاروج با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار از پروژه‌های دیگر این اداره کل در سال جاری است.

کد خبر 6097295

دیگر خبرها

  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • آغاز نهضت اسفالت در کرمان
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • عملیات روکش آسفالت محور ماهدشت - کیانمهر