Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار بوشهر با اشاره به تسریع در روند اجرای پروژه آبرسانی به شهرستان جم گفت: تلاش می‌شود تا قبل از اتمام دولت دوازدهم این پروژه استارت زده و خط آبرسانی جم وارد مدار تولید و بهره‌برداری شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  جم، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در شهرستان جم با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت ایام‌‌الله دهه فجر و با اشاره به تسریع اجرای پروژه‌ها اظهار داشت: در شرایط سخت اقتصادی، روند اجرای پروژه‌ها تسریع یافت که بخشی از آنها در ایام‌الله دهه فجر افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه در سفرهای شهرستانی به سبب جلوگیری از انتشار کرونا دیدارهای مردمی انجام نمی‌شود گفت: هر ساله در ایام دهه فجر  در سفر به شهرستان‌ها  ضمن  بررسی مشکلات مناطق در دیدارهای مردمی طرح‌ها هم افتتاح می‌شد که امسال به سبب شرایط کرونایی دیدار مردمی انجام نمی‌شود.

استاندار بوشهر از افتتاح 8 پروژه با سرمایه‌گذاری 30 میلیارد تومان در شهرستان جم خبر داد و بیان کرد: در مجموع 54 پروژه با 190 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهرستان جم در ایام‌الله دهه فجر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

گراوند با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تا پایان دولت دوازدهم در استان بوشهر خاطر نشان کرد: تکمیل پروژه‌ها یکی از رسالت‌ها و ماموریت‌های مسئولان است که از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود و در این راستا پروژه‌هایی که سال قبل در این ایام عملیات اجرایی آن آغاز شده  امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی، به اجرای پروژه آبرسانی به شهرستان جم گفت: یکی از مشکلات مهم در این شهرستان تامین آب آشامیدنی است که به صورت ویژه پیگیری شد.

استاندار بوشهر با اشاره به نشست با معاونان وزرای نیرو و نفت برای تسریع در اجرای طرح آبرسانی جم تصریح کرد: در این راستا امکانات و تجهیزات مختلف برای تسریع در بهره‌برداری از طرح آبرسانی سیراف - جم در حال تامین شدن و اعتبارات مورد نیاز  تصویب شده است.

گراوند با اشاره به تامین ژنراتور برق خط آبرسانی سیراف - جم گفت: این ژنراتورها خریداری شده که به‌زودی برای نصب به شهرستان جم منتقل می‌شود که مانع اصلی افتتاح پروژه آبرسانی سیراف - جم همین ژنراتور‌ها بود.

وی بیان کرد: با تکمیل تاسیسات آب‌شیرین کن‌ سیراف - جم  آن که قول تکمیل آن در فاز نخست فروردین ماه  از سوی پیمانکار و سرمایه‌گذار  به میزان 7000 متر مکعب داده شده است تلاش می‌شود تا قبل از اتمام دولت دوازدهم این پروژه استارت زده شود.

بهره‌برداری از پروژه آب‌شیرین‌کن 30هزار مترمکعبی سیراف ـ جم تسریع شود ‌‌100 میلیارد تومان برای تکمیل آب‌شیرین‌کن سیراف جم اختصاص یافت + فیلم نماینده شهرستان‌های جنوبی بوشهر: 100 میلیارد تومان برای پروژه آب شیرین‌کن سیراف - جم نیاز است

استاندار بوشهر، انتقال آب آشامیدنی به شهرستان جم یکی از اولویت‌های مهم استان دانست و تاکید کرد: برای تکمیل این پروژه خیلی وقت گذاشته و پیگیری شد که امید می‌رود با همین روندی که در پیش و رضایت‌بخش است، خط آبرسانی جم وارد مدار تولید و بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار بوشهر میلیارد تومان شهرستان جم اجرای پروژه بهره برداری آب شیرین کن خط آبرسانی پروژه آب پروژه ها دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۸۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کریمی گفت: طرح آبرسانی آتیشگاه موسوم به ۵۳ روستا و شهر سردشت در حال انجام است.
به گفته وی، مرحله نخست این طرح  در حال حاضر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی  دارد.
مدیر کل آبفای استان افزود: با اجرای این طرح آب شرب ۵۰ هزار نفر از جمعیت این روستا‌ها و شهر سردشت تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال