Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@12:27:39 GMT

واکنش ارشاد به بازارسیاه فروش بلیت جشنواره فیلم فجر

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۸۸۶۰

واکنش ارشاد به بازارسیاه فروش بلیت جشنواره فیلم فجر

ایسنا/خراسان رضوی معاون هنری سینمایی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در واکنش به بازار سیاه فروش بلیت جشنواره فیلم فجر، گفت: به ازای هر کارت ملی، چهار بلیت جشنواره فیلم فجر قابل خرید است و با توجه به این‌که فروش گیشه وجود ندارد بعید می‌دانم بازار سیاه فروش بلیت وجود داشته باشد.

محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با نحوه فروش بلیت‌های هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد و بازارسیاه فروش بلیت، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های تهران به ازای هر یک کارت ملی، بیشتر از چهار بلیت نمی‌توان از سه سامانه اعلام شده فروش بلیت خریداری کرد، اما فکر می‌کنم که اگر قرار باشد مدیریتی بر این موضوع صورت بگیرد باید از سوی تهران انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نیز با توجه به اینکه فروش بلیت گیشه نداریم بعید می‌دانم که چنین مشکلی به وجود بیاید.

وی با اشاره به بازدیدهایی که امروز از سینماهای دارای اکران هجدهمین جشنواره فیلم فجر داشته است، تصریح کرد: تمام سینماهای مشهد تقریبا وضعیت آماده‌ای را هم از لحاظ رعایت محدودیت‌های ستاد کرونا پیش‌بینی کرده‌اند و هم از لحاظ اینکه کادر سینما آمادگی پذیرش و استقبال از مردم را داشته باشد. سینماها فیلم‌ها را به صورت به‌روز و در ساعتی که مشخص شده پخش می‌کنند و تا این لحظه گزارش و مشکل خاصی در این رابطه نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه «پردیس سینمایی گلشن هم به لیست سینماهای دارای اکران هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد اضافه شده است»، عنوان کرد: در ابتدا مالک و بهره‌بردار پردیس سینمایی گلشن تمایلی به برگزاری جشنواره فیلم فجر نداشتند. با رایزنی‌هایی که صورت گرفت، دیروز اعلام آمادگی کردند که ما نیز با تهران هماهنگ کردیم تا این سینما به گروه سینماهایی که دارای اکران جشنواره فیلم فجر هستند اضافه شود. به احتمال قریب به یقین سینما گلشن امشب اکران نخواهد داشت، اما از فردا شب اکران این سینما نیز آغاز خواهد شد.

معاون هنری سینمایی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در رابطه با استقبال مردم و آمار بلیت فروشی در اولین روز از اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در مشهد، بیان کرد: با توجه به اینکه اولین سانس‌های اکران فیلم‌های جشنواره در حال برگزاری است، هنوز آمار بلیت‌فروشی‌ها را نگرفته‌ایم و باید آمار را از سینماهای مختلف جمع‌آوری کنیم تا مشخص شود این موضوع به چه صورت بوده است. امکان دارد تا آخر شب وضعیت استقبال از فیلم‌های امروز را اعلام کنیم‌.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد بازارسیاه بلیط جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم فجر فروش بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۸۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت نساجی - پرسپولیس نایاب شد

به گزارش "ورزش سه"، هواداران نساجی دقایقی بعد از اعلام لینک خرید بلیت دیدار مقابل پرسپولیس، سکوهای هیجان‌انگیز این استادیوم را به تسخیر خود در آوردند و بلیت در این بخش نایاب شد.

در حال حاضر بلیت بخش پشت دروازه استادیوم به‌طور کامل به فروش رفته است و هواداران این تیم در انتظار اعلام باز شدن سایت برای فروش بلیت بخش سکوهای فلزی هستند.

این در حالیست که بلیت بخش هواداری نیز که در این بازی به هواداران پرسپولیس اختصاص دارد نیز به فروش رفته است. نکته جالب توجه اینکه برخی هواداران و فوتبالدوستان به دنبال خرید بلیت بخش رقیب هستند که در اطلاع‌رسانی‌هایی که صورت گرفته، اعلام شده هواداران دو تیم با توجه به اینکه از دو ورودی متفاوت جواز حضور در استادیوم را به دست می‌آورند، در صورت خرید بلیت تیم حریف، قادر به حضور در سکوهای طرفداری تیم خود نخواهند بود.

دیگر خبرها

  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • استقبال از «گارفیلد» در اولین هفته فروش/ یک فیلم خانوادگی
  • مصائب یک واردات موسیقایی/ رایزنی با ارشاد اقدام با صمت!
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • بلیت نساجی - پرسپولیس نایاب شد
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت