Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@10:18:17 GMT

تشییع پیکر اولین بانوی شهید مدافع سلامت شهرستان اهر

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۸۸۹۴

‍‍‍‍‍‍

دریافت 33 MB

به گزارش خبرنگار مهر، هم‌زمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن؛ پیکر مطهر اولین بانوی شهید مدافع سلامت شهرستان اهر خانم فریبا اسمعیلی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستانی تشییع و پیکر این شهید در گلزار شهدای شهرستان اهر آرام گرفت.

پرستار شهید فریبا اسمعیلی با ۱۲ سال خدمت دلسوزانه در بخش‌های مختلف بالینی بیمارستان باقرالعلوم اهر و اورژانس که در راستای خدمت به بیماران کرونایی؛ ۲ بار به ویروس کرونا مبتلا شده و حتی کما را تجربه کرده بود به یاران شهید مدافع سلامت خود پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید فریبا اسمعیلی از زمان شیوع ویروس کرونا بدون وقفه مشغول خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی در بخش‌های بیمارستان باقرالعلوم اهر بود که بدون مرخصی انجام وظیفه می‌نمود.

شهید فریبا اسمعیلی پس از ماه‌ها تحمل بیماری کرونا در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا علیه االسلام؛ دختر ۷ ساله خود را تنها گذاشت و به یاران شهید مدافع سلامت خود ملحق شد.

پرستار شهید فریبا اسمعیلی متولد ۱۳۶۳ در شهرستان اهر بوده و سابقه ۱۲ سال خدمت در بخش‌های مختلف بیمارستان باقرالعلوم اهر داشت.

کد خبر 5138441

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان اهر مدافعان سلامت ویروس کرونا دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه گرگان انقلاب اسلامی ایران بوشهر شهرستان کرج آمار کرونا شیراز شهرکرد جشنواره فیلم فجر افتتاح طرح عمرانی عکس استانها شهید مدافع سلامت شهرستان اهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۸۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان

پیکر مرتضی شفیعی (رهبر و بنیانگذار ارکستر ملی موسیقی اصفهان)با حضور مردم هنردوست اصفهان،  تشییع و در قطعه نام‌آوران باغ رضوان به خاک سپرده شد.


مرتضی شفیعی در سن ۴۰ سالگی به دلیل ابتلا به بیماری کبد در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز درگذشت.


این هنرمند اصفهانی سابقه نوازندگی در ارکستر ملی ایران، ارکستر سمفونیک صدا و سیما، همکاری با ارکستر سمفونیک کنسرواتوآر چایکفسکی مسکو را داشت.


مرحوم شفیعی، ارکستر ملی اصفهان را در سال ۸۳ راه‌اندازی کرد و در سال ۹۱ رتبه نخست جایزه جشنواره موسیقی فجر را به دست آورده بود.


شفیعی نوازندگی را نزد استادانی، چون هوییک باغومیان، ابراهیم لطفی، علی‌رحیمیان، ربکا هافمن، روبن گوسمیان و آهنگسازی را نزد لوریس چکنواریان، کامبیز روش‌روان، منوچهر صحرایی، امیر اسلامی و ولادیمر خوستیف آموزش دیده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» شنبه تشییع می‌شود
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد