Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مراسم پیوند فاطمی همزمان با ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) در سراسر استان برگزار و در این مراسم ۶۴۲ زوج جوان در سراسر استان راهی خانه بخت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ تعریف ازدواج آسان در افراد متفاوت است زیرا هر فردی براساس شرایط اقتصادی، خانوادگی، اجتماعی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برای ازدواج برنامه ریزی و اقدام می‌کند اما منظور از ازدواج آسان این است که در مسائل مالی ازدواج سخت‌ گیری نشود و همه روند ازدواج با سهل ‌گیری و تلاش برای کم کردن موانع طی شود.

 

 

اولین مرحله پیوند فاطمی استان کرمان سال گذشته همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) و دومین مرحله پیوند فاطمی در سال جاری کلید خورد که در گام اول  همزمان با سالروز ازدواج حضرت زهرا و امام علی برگزار شد و حدود 400 نفر زوج جوان با برگزاری ازدواج آسان راهی خانه بخت شدند که 70 زوج مربوط به شهر کرمان بود.

 

 

در گام دوم، با تدابیر فرماندهی سپاه ثارالله استان و بسیج جامعه زنان در سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب سلام الله علیها ۴۰ زوج جوان در شهر کرمان و در مجموع ۱۰۰ زوج در استان، زندگی جدید خود را در قالب طرح «پیوند فاطمی» آغاز کردند.

 

 

اکرم رنجبر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص برنامه پیوند فاطمی استان کرمان گفت: این برنامه ۱۵ بهمن ماه، همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) در سراسر استان برگزار می شود.

 

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: تعداد زوج ها در سراسر استان 642 زوج و در شهر کرمان 112 زوج است و چون تعداد زیاد بوده همزمان در 11 مسجد سطح شهر مراسم عقد آن ها برگزار و بعد از مراسم عقد، زوج ها به صورت کاروانی به گلزار شهدا رفته و در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدا به ویژه شهید سلیمانی ادای احترام کردند.

 

 

وی افزود: سپاه ثارالله استان کرمان، بسیج جامعه زنان، کمیته بانوان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و ارگان هایی مانند اداره ورزش و جوانان استان کرمان، اداره ثبت اسناد، دانشگاه علوم پزشکی، اداره سردفتران عقد و ازدواج، اداره کار و رفاه اجتماعی و از اصناف نیز صنف گل فروشان و صنف سفره های عقد در این زمینه با ما همکاری و کمک کردند.

 

 

دبیر برنامه پیوند فاطمی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون سومین مرحله پیوند فاطمی در استان کرمان برگزار می شود.

 

 

 

پایان پیام/667

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراسم پیوند فاطمی گفتگو سپاه ثارالله استان بسیج جامعه زنان سراسر استان پیوند فاطمی استان کرمان حضرت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۹۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی موزه سینما، همزمان با زادروز کیانوش عیاری طی مراسم ویژه‌ای در روز ۲۲ اردیبهشت ماه، گنجینه این کارگردان مولف سینمای ایران در موزه سینما افتتاح می‌شود و تعدادی از هنرمندان و سینماگران درباره ویژگی‌های آثار عیاری و نقش او در ارتقاء سینمای ایران سخنرانی خواهند کرد و همزمان فیلم های ۸ میلی متری این هنرمند نیز به نمایش درخواهد آمد. 

همچنین از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت تا چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۱۷ نسخه‌های اصلاح و مرمت شده فیلم‌های سینمایی «آبادانی‌ها»، «شبح کژدم»، «بیدارشو آرزو» و «بودن یا نبودن» با همکاری فیلمخانه ملی ایران در سالن فردوس به نمایش در می‌آید و پس از نمایش فیلم‌ها جلسه نقد و بررسی با حضور مخاطبان و اهالی رسانه برگزار می‌شود.
حضور در این مراسم برای علاقه‌مندان سینما آزاد است.

دیگر خبرها

  • سند تحقق شعار سال استان یزد تدوین می‌شود
  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • رونمایی از سند راهبردی شیراز همزمان با روز بزرگداشت شاهچراغ (ع)
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • صالح آبادی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشستند + فیلم و تصاویر