Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عباس چمنیان در نشست خبری پیش بازی مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: 13 هفته از مسابقات لیگ را پشت سر گذاشتیم و از اولین بازی که مقابل نفت مسجدسلیمان به میدان رفتیم تا بازی با آلومینیوم، هیچ‌کدام از بازی‌های‌مان ساده‌ نبودند. بازی‌ها در لیگ برتر با تمام تیم‌ها سخت و فشرده بوده و خاصیت لیگ امسال همین سخت بودن و فشرده بودن بازی‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازی فردای ما به دو دلیل سخت و مهم است. از یک سو پرسپولیس تیمی خوب، منظم و باتجربه بوده و در چند سال گذشته هم کمترین تغییر و تحول در ساختار فنی را داشته است. هم روی نیمکت و هم در زمین، نفراتی دارند که سال‌ها با هم بودند و به همین دلیل پرسپولیس تیمی هماهنگ است و ما بازی سختی پیش‌رو خواهیم داشت.

مربی تیم فوتبال تراکتور در ادامه خاطرنشان کرد: تلاش ما برای حفظ تیم تراکتور در بالای جدول باید مضاعف باشد. هفته گذشته علیرغم شایستگی‌هایی که داشتیم که به دلیل عدم استفاده از موقعیت‌های خود، شانس برد را از دست دادیم. تلاش کردیم در فاصله بین این دو بازی کمی روی بالا بردن آمادگی ذهنی بازیکنان کار کنیم. به این دلیل که زمان کم بود و خیلی نمی‌شد کار و تمرینات فنی برگزار کرد.

چمنیان با اشاره به خصوصیات تیم پرسپولیس، یادآور شد: یک هدف مهم داریم و آن هم کنترل پرسپولیس در خط حمله است. تیم ما نیز بازیکنان باکیفیتی دارد و در این بخش هم خطرناک هستند. سعی می‌کنیم با استفاده از بازیکنان خوبی که داریم، بیشترین کارایی را در بخش دفاعی داشته باشیم و در خط حمله هم خوب عمل کنیم. از نظر خلق موقعیت، تیم ما عملکرد خوبی داشته‌ است.

وی عنوان کرد: در بازی با پرسپولیس لحظات تعیین‌کننده است و سرنوشت این دیدار را کیفیت ضربات آخر و اشتباهات کمتر تعیین می‌کند. به اندازه کافی از ابتدای فصل به دلیل اشتباهاتی که در دفاع و حمله داشته ایم تنبیه شده‌ایم  و امیدوارم در دو بازی باقی‌مانده تا پایان نیم‌فصل برابر پرسپولیس و سایپا بتوانیم از این اشتباهات درس بگیریم و آنها را با حداکثر امتیاز به پایان برسانیم.

چمنیان ادامه داد: باید امیدوار باشیم در فاصله دو نیم‌فصل با ترمیم تیم، برطرف کردن نقاط ضعف و بهبود ویژگی‌های تاکتیکی بتوانیم تیم آماده‌تری برای نیم‌فصل دوم داشته باشیم. 

وی درباره غایبان تراکتور مقابل پرسپولیس گفت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاکنون رای نهایی خود را در پرونده سعید مهری اعلام نکرده و نمی‌توانیم از وی استفاده کنیم. همچنان می خواهیم به دلیل اینکه مهری دست‌کم در شروع کار مرتکب رفتار غیر ورزشی و تخلف خاصی نشده، زودتر درباره اش تصمیم گیری کنند. 

مربی تیم تراکتور افزود: حمید بوحمدان را به دلیل چهارکارته بودن در اختیار نداریم و دو مصدوم‌مان هم با تیم تمرین کرده و در لیست‌مان هستند. امیدواریم در صورت ضرورت از آنها استفاده کرده و با تمام قوا برای این بازی خوب و کسب نتیجه آماده شویم.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال چمنیان فارس تبریز تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۹۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرمین سهرابیان مدافع استقلال که قبل از جدال برابر شمس آذر دچار مصدومیت شده بود، نتوانست تیمش را در بازی برابر تراکتور همراهی کند و آبی ها برای دومین بازی متوالی، بدون مدافع تخصصی روی نیمکت، به میدان رفتند.

با وجود اینکه سهرابیان در آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی با تراکتور نیز حضور داشت، اما از سوی کادرپزشکی آبی ها چراغ سبز دریافت نکرد تا او نتواند برابر تیم تبریزی به میدان برود و به دلیل غیبت سیلوا، عملا دست نکونام روی نیمکت بسته بود.

نکته جالب این است که عدم انتشار ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور از سوی رسانه رسمی آبی ها سبب شد تا ترکیبی از یازده بازیکن این تیم در فضای مجازی منتشر شود که نام سهرابیان نیز در میان یازده بازیکن آغازکننده دیدار دیده می شد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که آرمین در تهران به سر می برد.

حالا و با حضور این بازیکن در تمرینات گروهی، می توان گفت که سهرابیان می تواند استقلال را در بازی با ذوب آهن همراهی کند تا دغدغه های کادرفنی در بخش دفاعی به حداقل برسد.

دیگر خبرها

  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • روز غیرمنتظره آزادی مقابل پرسپولیس
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد (عکس)
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!