Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@14:56:36 GMT

200 میلیارد تومان برای تامین آب شرب سنندج اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۹۵۹۸

200 میلیارد تومان برای تامین آب شرب سنندج اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا عصر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی سامانه انتقال آب از سد آزاد به تصفیه خانه آب سنندج و افتتاح واحد ازن زنی تصفیه خانه آب شماره یک سنندج که با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه یکی از مهمترین پروژه‌ هایی است که امروز آغاز شد چرا که مردم را به یک آب گوارا و خوش طعم و بو می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال‌های گذشته بحث آبرسانی به شهرهای کردستان در لایحه بودجه هیچ ردیفی نداشت اما طی چند سال اخیر اعتبارات خوبی برای این حوزه در نظر گرفته شده که باعث شده کار آبرسانی به شهرهای استان در دست اجرا باشد.

استاندار کردستان ادامه داد: بحث آب شرب سنندج نیز که امسال آن را مطرح کردیم بلافاصله 100 میلیارد تومان اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه برای آن در نظر گرفته شد و برای سال 1400 نیز ردیف بودجه 109 میلیارد تومانی تعریف شده است.

مرادنیا یادآور شد: در چند سال گذشته اعتبارات خوبی برای پروژه‌های مهم این استان مانند راه آهن اختصاص یافته و باعث توسعه و پیشرفت این استان شده است.

وی بیان کرد: این پروژه نیز باعث می‌شود مردم سنندج دیگر آب بی‌کیفیت را در خانه‌های خود مصرف نکنند و با توجه به اینکه منابع آبی بسیاری در کردستان داریم دیگر در این حوزه مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/2330/75

منبع: فارس

کلیدواژه: آب شرب سنندج آب کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان واگذاری پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کردستان+فیلم

استاندار کردستان در بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سنندج، زمان بهره‌برداری و تحویل به متقاضیان را اعلام کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، در بازدید استاندار و جمعی از اعضای شورای مسکن استان، مشکلات پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سنندج احصا و مورد بررسی قرار گرفت.

برخی از پروژه‌های مسکن ملی با مشکلاتی از قبیل تأمین مالی، آزاد سازی تسهیلات بانکی و کمک‌های آورده متقضایان و موانع حقوقی مواجه بودند که استاندار وعده رسیدگی آن را داد.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان در حاشیه بازدید از پروژه‌های مسکن ملی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج؛ درباره آخرین وضعیت پروژه‌ها اظهار داشت: در حال حاضر حدود 8 هزار واحد در شهر سنندج در مراحل مختلف آماده‌سازی و ساخت و ساز است.

وی افزود: برخی از این پروژه‌ها پیشرفت‌های خوبی داشته و امیدواریم تا پایان نیمه اول امسال مورد بهره‌برداری و تحویل متقاضیان داده شود.

استاندار کردستان اذعان کرد: برخی از پروژه‌های مسکن ملی نیز با مسائل و مشکلاتی از قبیل تأمین مالی، آزاد سازی تسهیلات بانکی و کمک‌های آورده متقضایان و موانع حقوقی مواجه بودند که رسیدگی خواهد شد.

وی گفت: هدف از این بازدید احصا مسائل و مشکلات این پروژه‌ها از نزدیک بود تا روند اجرای پروژه‌ها تسریع و از فصل عمرانی موجود بتوانیم بیشترین استفاده را داشته باشیم.

زارعی‌کوشا عنوان کرد: در سفرهای شهرستانی نیز یکی از برنامه‌ها بازدید از پروژه‌های مسکن ملی خواهد بود.

در ادامه وضعیت پروژه‌های مسکن ملی در سنندج را به صورت ویدئویی از دریچه دوربین خبرنگار تسنیم ببینید:

 

.

 

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست
  • زمان واگذاری پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کردستان+فیلم
  • پروژه تالار مرکزی سنندج با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است
  • کمبود پارکینگ از مشکلات اصلی ترافیک سنندج است
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • اختصاص هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به متروی قم