Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مکرم شیدایی بعد از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: سازمان بسیج مهندسین کشاورزی سپاه شهدا استان، از آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، گروه‌های جهادی کشاورزی و دام‌پزشکی به ۵۵ روستا در سطح استان آذربایجان غربی اعزام کرده است.

وی اقدام به ارائه خدمات جهادی آموزشی مسجد محور و مشاوره مزرعه‌محور به کشاورزان توسط ۸۲ تیم بسیج کشاورزی، آموزش مسجد محور و مشاوره میدانی به دامداران را مورد اشاره قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیدایی خاطرنشان کرد: پایش، ویزیت و درمان دام‌های دامداران توسط ۳۶ تیم جهادی نیز از جمله سایر اقدامات انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: ضمناً لازم به ذکر است، این اقدامات تا پایان دهه مبارک فجر با برنامه ریزی منظم و گسترده توسط ۴۲۳ نفر از مهندسین بسیجی کشاورزی و ۸۵ تیم جهادی دامپزشکی در روستاهای کم برخوردار استان استمرار خواهد داشت.

کد خبر 5138532

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج جهاد سازندگی محرومیت زدایی دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه گرگان انقلاب اسلامی ایران بوشهر شهرستان کرج آمار کرونا شیراز شهرکرد عکس استانها جشنواره فیلم فجر افتتاح طرح عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۹۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت: به دستگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا به صورت مستمر با گروه‌های جهادی کار کنند. بر این اساس آمادگی داریم ۵۸۰۰ گروه جهادی استان را ساماندهی و به دستگاه‌ها متصل کنیم تا از نظر موضوعی کار کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، یعقوبعلی نظری امروز در نشست ستاد پشتیبانی از حرکت‌های جهادی استان خراسان رضوی که با حضور سردار زهرایی فرمانده بسیج سازندگی سازمان بسیج کشور در سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ضرورت دارد گروه‌های جهادی تحت ساماندهی قرار بگیرند و برای حل مشکلات در اتصال با دستگاه‌های اجرایی باشند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی می‌توانند در حوزه ساخت راه‌های روستایی متصل با مجموعه راهداری باشند، افزود: ارتباط گروه‌های جهادی که کارکرد تخصصی دارند با دستگاه‌ها باید سامان پیدا کند‌.

وی تاکید کرد: به دستگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا به صورت مستمر با گروه‌های جهادی کار کنند؛ بر این اساس آمادگی داریم 5800 گروه جهادی استان را ساماندهی و به دستگاه‌ها متصل کنیم تا از نظر موضوعی کار کنند.

انتهای پیام/282

 

دیگر خبرها

  • ساماندهی ۵۲۰۰ گروه جهادی در فارس
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی
  • سند دار شدن املاک زمین‌های زراعی روستاهای فیروزکوه در سال جاری
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • رفع مشکلات ثبتی ۳۰ ساله به همت ۲۰ گروه جهادی در استان یزد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بارش‌های سنگین به کشاورزان و دامداران