Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به نقش مدافعان سلامت در مقابله با کرونا گفت: عادی انگاری ویروس کرونا از سوی مردم موجب پیک جدید کرونا شده و کار را برای مدافعان سلامت سخت می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مدیران بنیاد مستضعفان در استان خوزستان به مناسبت ایام الله دهه فجر و ولادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) از 3 پرستار و مدافع سلامت و همچنین 3 جانباز دوران دفاع مقدس تجلیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که در بیمارستان رازی اهواز برگزار شد، فرهاد سلطانی معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تشکر از اقدام مسئولان بنیاد از پرستاران اظهار داشت: ویروس منحوس کرونا دشواری زیادی را برای پرسنل دانشگاه بویژه بیمارستان رازی اهواز داشته است.

روند کرونا در خوزستان مجدد افزایشی شده است

وی افزود: استان خوزستان در هفته‌های گذشته از نظر کنترل کرونا در شرایط مناسبی قرار داشت و سفید بود ولی در چند روز گذشته به دلیل رعایت نشدن شیوه نامه های بهداشتی روند افزایشی پیدا کرده است.

قدردانی فرمانده سپاه گیلان از همکاری مردم در عرصه مبارزه با کرونا؛ بسیجیان عامل اصلی موفقیت طرح شهید سلیمانیاجرای طرح شهید سلیمانی دستاوردهای خوبی در کاهش بیماران کرونایی در استان کرمان داشتجهادگران و مدافعان سلامت استان گلستان در طرح شهید سلیمانی تجلیل شدند

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: به طوری که با اینکه قرار بود همه بخش‌های بیمارستان رازی به بیماران عادی اختصاص داده شود ولی با افزایش بیماران کرونایی مجدد به وضعیت کرونایی برگشت و این وضعیت بسیار نگران کننده است.

ماندانا قنواتی رئیس بیمارستان رازی اهواز در ادامه این مراسم با تشکر از حضور مدیران بنیاد مستضعفان در بیمارستان و تجلیل از پرسنل اظهار داشت: کادر درمانی بسیار با دشواری و مشقت این روزها را طی می‌کنند و برای دفاع از سلامت مردم بسیاری از مادران هفته‌ها دور از فرزند سپری می‌کنند.

وی افزود: مردم با رعایت پروتکل‌ها و ضوابط بهداشتی و زدن ماسک ما را همراهی کنند. برای اینکه بتوانیم بر کرونا غلبه یایبیم، نیاز به همراهی مردم داریم و این حضور شما و اینکه به فکر کادر درمانی هستید مایه دلگرمی است.

رئیس بیمارستان رازی اهواز اظهار داشت: کادر درمانی به شکل شبانه روز در تلاش است که از سلامت جامعه حفاظت کند و در این مسیر هم بسیاری از شهیدان را تقدیم انقلاب کردیم.

بنیاد مستضعفان برای حمایت از سلامت مردم خوزستان آماده همه نوع ایثاری است

علیرضا شوشتری مدیر شورای هماهنگی مدیران بنیادی خوزستان با تشکر از پرسنل و مدافعان سلامت اظهار داشت: بنیاد برای رفع محرومیت و کمک به مستضعفان برنامه های متنوعی مانند توسعه زیرساختی شهر شادگان به عنوان شهر هدف در حال فعالیت است. برای رفع مشکل آب غیرانیه 20 میلیارد تومان، برای حل مشکل آبگرفتگی بندر امام خمینی 3 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده است.

شوشتری اظهار داشت: در مناطق محروم منبع آب، 400 دستگاه وکوی محرزی نهر 9 خرمشهر در مجموع با اعتبار چند میلیارد تومانی در حال بازسازی منازل افراد مستضعف به شکل رایگان است. اهدا زمین به مدارس، مساجد و مردم مستضعف نیز از دیگر اقدامات است.

وی درباره ویژه برنامه‌های بنیاد در خوزستان در دهه فجر گفت: محیط‌های بنیادی در سراسر خوزستان بیش از یکصد عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی، مذهبی برای پاسداشت ایام الله دهه فجر تدارک دیده است.

برگزاری یکصد عنوان برنامه در بنیاد به مناسبت ایام الله دهه فجر

مدیر شورای هماهنگی مدیران بنیاد مستضعفان در استان خوزستان درباره جزئیات این برنامه‌ها گفت: دیدار با ائمه جماعت و فرماندهان سپاه، دیدار و تجلیل از خانواده شهدا و مدافع حرم، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از مدافعان سلامت و گروه‌های جهادی، توزیع بسته‌های حمایتی، نشست تبینی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب، حضور در مناطق محروم و مستضعف، اهدا سند مالکیت به مستمندان، تجلیل از بانوان، مسابقات ورزشی و..بخشی از این برنامه‌ها است.

بنیاد مستضعفان باز هم به کمک دستفروشان می‌آید؟

نماینده بیجار در مجلس: محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال کردستان در اولویت بنیاد مستضعفان قرار گرفت

شادگان شهر هدف توسعه بنیاد مستضعفان در خوزستان تعیین شد

این مقام مسئول اظهار داشت: بنیاد در حوزه سلامت در خوزستان اقدامات ویژه‌‌ای شروع کرده است. بیمارستان ابوذر اهواز، طالقانی آبادان، بیمارستان‌های شهرهای شادگان(اهدا 3 میلیارد تومان تجهیزات) و دزفول(مشارکت در ساخت بیمارستان یا زهرا) و مشارکت در توسعه بیمارستان نفت آبادان و تعدادی زیادی مرکز درمانی دیگر از اقدامات این بنیاد برای توسعه سلامت در خوزستان است.

وی افزود: مدافعان سلامت اکنون در خط مقدم دفاع از کشور و سلامت مردم قرار دارند و مثل دوران جنگ ما باید از این سربازان پشتیبانی کنیم.

بنیاد نهادی برخواسته از آرمان‌های انقلاب است

اسماعیل انصاری‌نیا مسئول سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان خوزستان همچنین در ادامه اظهار داشت: این جلسه نمادین برای تقدیر از تمامی مدافعان سلامت و ایثارگران دوران دفاع مقدس است. هر چند این تقدیرها در برابر زحمات پرسنل ذره ای بیش نیست. فقط خدا می‌تواند پاداش این مجاهدت‌ها را دهد.

وی گفت: سازمان اموال و املاک حامی و پشتیبان مستضعفان و از نهادهای انقلابی و برخواسته از دل انقلاب است. در دهه فجر نیز بیش از 20 عنوان برنامه فرهنگی و مذهبی برای پاسداشت دهه فجر و روز زن تدارک دیده است.

مسئول سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان خوزستان گفت: در همین ایام سازمان برنامه های ویژه از قبیل تجلیل از جانباز مدافع حرم، تجلیل از خانواده شهدا را برگزار کرد. اهدا سند زمین رایگان به نیازمندان، ساخت مسجد و بهینه سازی زمین مستضعفین از دیگر اقدامات این سازمان برای پاسداشت دهه فجر است.

مدافعان سلامت، تهدید کرونا را به فرصت همدلی تبدیل کردند

احمد حسین آصفی نژاد مدیر نیروگاه شهید مدحج اهواز نیز در این جلسه از زحمات کادر سلامت تقدیر و اظهار داشت: مدافعان سلامت تهدید کرونا را به فرصت همدلی و وحدت و انسجام ملی تبدیل کردند و از این بابت ملت مدیون زحمات شما است.

وی با اشاره به تعابیر ارزشمند رهبری انقلاب از ایثار مدافعان سلامت گفت: این یک افتخار است که رهبری انقلاب از زحمات یک قشر اینگونه تقدیر و تشکر کند.

این مدیر با اشاره به اقدامات این نیروگاه در جلوگیری و کنترل کرونا اظهار داشت: در این دوران تلاش کردیم با توزیع الکل و مواد بهداشتی در مناطق محروم و بسته های حمایتی به سهم خود از شیوع کرونا جلوگیری کنیم.

آصفی نژاد اظهار داشت: این مجموعه برای کمک به اقشار مستضعف در شهرهای خرمشهر در حال بازسازی مسکن نیازمندان است.

انتهای پیام/341/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان رازی اهواز بنیاد مستضعفان مدافعان سلامت استان خوزستان مدیران بنیاد برنامه ها دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۹۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد

برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران، تیمهای خوزستانی در رده های آخر جدول لیگ ایران قرار گرفته اند.

به گزارش طرفداری، لیگ برتر ایران یک نمای عجیب ثبت شده دارد. فولاد با 22 امتیاز در رده 14، استقلال خوزستان با 21 امتیاز در رده 15 و صنعت نفت آبادان با 16 امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار گرفته اند.

خوزستان در ادوار مختلف تیمهایی مثل جنوب اهواز، استقلال اهواز، نفت مسجدسلیمان، نیروی اهواز، تاج آبادان و... را در لیگ ایران داشته اما هیچ وقت این شرایط برای خوزستانی ها در لیگ ایران دیده نشده است. تا به حال سابقه نداشته 2 تیم یا 3 تیم خوزستانی در لیگ باشند و در انتهای جدول مسابقات لیگ کشورمان قرار گرفته باشند. 

استقلال خوزستان یک بار و فولاد خوزستان 2 بار در مسابقات لیگ برتر ایران به عنوان قهرمانی رسیده اند. فولاد خوزستان یکی از پرامکانات ترین تیمهای لیگ برتر ماست و قرار گرفتن این تیم در این رتبه از جدول، تلخ و باورنکردنی است.

امیدواریم خوزستانی ها که در ادوار مختلف مردانی مثل پرویز دهداری، حمید جاسمیان، محمد صادقی، حسین گازرانی، علیرضا عزیزی، صمد مرفاوی، کریم باوی، ابراهیم قاسمپور، حسن نظری، حسین کعبی، مهدی هاشمی نسب و... را به فوتبال ملی تحویل داده اند، وضعیتی بهتر و شرایطی مناسب تر در لیگ پیدا کنند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی به بیماران خدمات ارائه می‌دهند
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی ارائه خدمات می‌دهند
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • بارش باران در اهواز
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان