Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@08:13:47 GMT

دلخوری شدید رئال از راموس؛ تو الگوی خوبی نیستی

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۰۰۰۵

دلخوری شدید رئال از راموس؛ تو الگوی خوبی نیستی

هیچیک از انتظارات سران رئال از سرخیو راموس نه در تمدید قرارداد و نه در راضی کردن بازیکنان برای کاهش دستمزد، برآورده نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس سال پایانی قراردادش در رئال مادرید را سپری می‌کند و هنوز این باشگاه اسپانیایی نسبت به تمدید قرارداد وی اقدام نکرده، این در حالی است که گفته می‌شود این مدافع اسپانیایی‌ مورد توجه سیتی، یونایتد و پی اس جی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، دلیل اصلی به بن بست خوردن مذاکرات رئالی‌ها با کاپیتان باتجربه خود برای تمدید قرارداد، کاهش بودجه این باشگاه است. باشگاه رئال مادرید برای جبران کسری بودجه خود که در نتیجه شیوع ویروس کرونا متحمل ضررهای مالی قابل‌ توجهی شده، باید 300 میلیون یورو صرفه‌جویی کند که این شامل کاهش دستمزد بازیکنان و لحاظ کردن این موضوع در تمدید قرارداد آنها می‌شود.

 

مدیران باشگاه رئال مادرید امیدوار هستند راموس 34 ساله با قبول کاهش دستمزدش و به شرط عملی شدن بندهای پاداشش در صورت بهتر شدن شرایط کرونایی، اقدام به تمدید قرارداد خود کند و الگویی برای دیگر هم‌تیمی‌هایش در این زمینه باشد.

 

 

 

 

طبق ادعای ال موندو سرخیو راموس در آخرین ملاقاتش با فلورنتینو پرز رئیس رئال، به وی گفته است که همیشه قدردان او خواهد بود و می داند که حضورش در رئال را مدیونش است(پرز سال 2005 با فعال کردن بند خرید  27 میلیون یورویی راموس او را از سویا جذب کرد) اما اگر باشگاه توقعات مالی او را برآورده نکند و تمدیدش دو ساله نباشد، حاضر به تمدید نیست. 

سران رئال به شدت از راموس دلخورند و معتقد هستند او نقش خود در راضی کردن بازیکنان برای کاهش 25 درصدی دستمزدها را به خوبی اجرا نکرده و به همین دلیل مجموعه بازیکنان با درخواست باشگاه مخالفت کرده اند.

 

راموس تاکنون به رئال مادرید برای کسب 22 جام مختلف از جمله 5 قهرمانی در لالیگا، 2 قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده است.

سرخیو راموس فلورنتینو پرز (مدیر عامل) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سرخیو راموس رئال مادرید تمدید قرارداد رئال مادرید سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۰۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید

ستاره برزیلی برای دومین ماه متوالی بهترین بازیکن تیمش شد.

طرفداری | وینیسیوس جونیور، وینگر برزیلی رئال مادرید عملکرد درخشان خود در ماه مارس را در ماه آوریل نیز تکرار کرد.

با اعلام باشگاه رئال مادرید، وینیسیوس جونیور بالاتر از سایر بازیکنان این تیم به عنوان بهترین بازیکن ماه رئال مادرید برگزیده شد. وینیسیوس جونیور در 4 بازی در ماه آوریل با پیراهن رئال مادرید، یک گل و سه پاس گل به نام خود ثبت کرد و عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی و بارسلونا داشت. این سومین جایزه بهترین بازیکن ماه رئال مادرید در سال 2024 برای وینیسیوس جونیور است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • دلخوری درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است اما...
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»