Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شریعتی عصر چهارشنبه در آیین اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)خوزستان در مجتمع فجر اهواز بیان کرد:کمیته امداد امام خمینی (ره) همواره برای اقدامات خیرخواهانه پیشگام و زمینه ساز ازدواج آسان زوج‌های جوان است.

وی افزود: پرداخت زکات امر واجبی است که اکنون از درآمد حاصل از آن، سنت‌های حسنه ای نظیر ازدواج شکل گرفته می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان ادامه داد: زوج‌های جوان باید برای تشکیل یک زندگی اسلامی، زندگی ائمه(ع) و به ویژه حضرت فاطمه زهرا(س) را برای خود الگو قرار دهند.

وی افزود: در چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب با سخت‌ترین تحریم های ظالمانه علیه نظام اسلامی روبه رو شده‌ایم چرا که ایران اسلامی همواره به دنبال استقلال و خودکفایی بوده است.

شریعتی گفت: حمایت از ۱۰۰ زوج جوان در شرایط سخت کنونی جامعه از اقدامات موثر بوده که شایسته تقدیر است.

وی بیان کرد: برخی ها می‌گفتند که این نظام ۴۰ سالگی انقلاب را نمی‌بیند اما به برکت انقلاب این افراد کنار گذاشته شدند و این نظام با اقتدار به حیات خود ادامه می‌دهد و فشارهای تحریم هم نمی‌تواند مانع پیشرفت و آبادانی این جامعه اسلامی شود.

استاندار خوزستان گفت: امید است سختی‌های جامعه به نوعی مدیریت شود تا عزت خود را حفظ و مشکلات مردم را کاهش داده و گامی موثر در جهت بهبود شرایط معیشتی مردم برداریم.

آیین اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، عصر چهارشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان، استاندار و جمعی از مسوولان محلی در مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

برچسب‌ها استانداری خوزستان کمیته امداد امام خمینی خوزستان ازدواج ساده اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری خوزستان کمیته امداد امام خمینی خوزستان استانداری خوزستان کمیته امداد امام خمینی خوزستان ازدواج ساده اهواز اخبار کنکور کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۰۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری در جلسه ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارندگی‌های اخیر در استان، گفت: بارندگی‌ها با فصل کوچ عشایر همزمان شده است و فرمانداران و اداره‌کل امور عشایر این استان باید با استان‌های همسایه رایزنی‌های لازم در خصوص تأخیر در کوچ عشایر را انجام دهند.
وی افزود: امور عشایر استان و استان هم‌جوار اقدامات لازم از جمله اطلاع‌رسانی از طریق پیامک در خصوص تأخیر در کوچ را انجام دهند.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به وضعیت محور‌های مواصلاتی استان، عنوان کرد: جاده‌هایی که احتمال رانش دارند با پیگیری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خطر مسدود شدن رفع شود.
حیدری با اشاره به ارائه خدمات به عشایران کوچ‌رو، افزود: هلال‌احمر باید نسبت به تأمین موادغذایی عشایر کوچ‌رو اهتمام لازم را داشته باشد و همچنین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نسبت به اسکان عشایر تمهیدات لازم را انجام دهند.
حیدری با بیان اینکه سازمان جهادکشاورزی مراقبت‌های لازم از مزارع شیلات را انجام دهد، تاکید کرد: مراقبت‌های لازم از قنات‌ها و جوی‌ها انجام شود و اگر خسارتی وارد شده است، لایروبی در اسرع وقت انجام شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری از کمیته‌امداد امام خمینی (ره)، بسیج سازندگی و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خواست تا به عشایر تحت پوشش، در حرکتی منسجم امداد‌رسانی کنند.
حیدری از مدیرکل مدیریت بحران استان خواست تا در یک زمان‌بندی مشخص، خسارات وارد شده به عشایر را جمع‌بندی و به وزارت کشور ارسال کند.

دیگر خبرها

  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی معابر در بندر امام خمینی(ره) + فیلم
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • رشد و پیشرفت ایران اسلامی در نتیجه شدیدترین تحریم‌ها حاصل شد
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم