Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، با پیگیری‌های خبرنگار فارس اعتبارنامه توبیخ فرماندار تربت حیدریه که توسط استاندار نوشته شده است، مورد تأیید قرار گرفت.

با پیگیری‌ها مشخص شد که بر اساس روال اداری استانداری، زمانی‌که استاندار  نامه‌ای را نوشته و امضاء می‌کند، نامه را به مدیرکل دفتر خود ارجاع داده و مدیرکل نامه را در سیستم می‌گذارد، شماره نامه و امضای الکترونیکی است، امضای استاندار و شماره پرونده به صورت الکترونیک درج می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین نامه‌ای که در رسانه‌ها منتشر شده است، نامه صحیح و معتبری است، شماره پرونده هم پس از ارجاع به مدیرکل دفتر، در سیستم ثبت شده و برای فرماندار ارسال می‌شود، این نامه معتبر و درست بوده و در پرونده فرماندار تربت حیدریه درج شده است، همچنین در استانداری دیگر شاهد روند سنتی و مکاتبات لازم با دبیرخانه نیستیم.

متن نامه توبیخ فرماندار به شرح ذیل است:

«با توجه به مصاحبه اخیر غیرمسؤولانه شما و طرح پاره‌ای مطالب و اظهارات خلاف اخلاق حرفه ای و سازمانی و موازین نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبعات ناشی از تشویش اذهان و افکار عمومی و ایجاد فضاسازی در این خصوص در آستانه سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار نظام، بدین‌وسیله بند[ب] ماده ۹ قانون رسیدگی به تخلفات کارکنان در خصوص شما اعمال می‌گردد و تذکر داده می‌شود نسبت به رعایت اصول و موازین حفاظت در گفتار و همچنین شئونات نظام اهتمام لازم معمول دارید و منبعد موارد با هماهنگی مقتضی انجام پذیرد.»

گفتنی ا‌ست؛ فرماندار تربت حیدریه پنج روز پیش حین برگزاری نشست خبری، در سخنانی توهین‌آمیز گفته بود که وقتی می‌گویید 25 سال آینده اسرائیلی نخواهد بود، این سخن تبعاتی هم به‌دنبال دارد.

انتهای پیام/ 70039

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار تربت حیدریه خراسان رضوی معتمدیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۰۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدانور رشیدی عصر یکشنبه در نشست مدیران و معاونین شهرداری سنندج با اعضای شورای اسلامی شهر سنندج با تبریک نهم اردیبهشت اظهار کرد: حوزه کاری در شهرداری‌ها به دلیل محدودیت‌های مالی و گستره انتظارات مردم بسیار سخت است اما برنامه‌های شهرداری در سال‌جاری بر سه مبنای کارهای، کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند مدت تعریف می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های یاد شده زمینه خدمت‌رسانی بیشتر به شهر و شهروندان را فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: برخی اقدامات شهرداری در راستای ایجاد زیرساخت‌ها مانند اجرای ۲۰۰ کیلومتر فیبر نوری در راستای هوشمندسازی شهر، هدایت آب‌های سطحی، احداث سوله برای ساماندهی بازیافت و سگ‌های بلاصاحب و غیره انجام شده که شاید برای مردم مشهود نباشد، اما اینها اقدامات زیرساختی هستند که در آینده نتایج آن به نفع شهر و شهروندان خواهد بود.

وی با بیان اینکه پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شده است، افزود: همگام‌سازی و به روز رسانی اقدامات در شهرداری الکترونیک جزو اولویت ما بود که استارت آن زده شد و در حال حاضر ۱۰۰ درصد جلو رفته و قطعاً تحقق شهرداری الکترونیک گام بلندی در شفاف‌سازی، کاهش فساد اداری و غیره خواهد بود.

رشیدی گفت: با تلاش تمام مجموعه مدیریت شهری و همراهی شوراها شاخص‌های خدمات‌رسانی در حوزه‌های مختلف از جمله آسفالت، سرانه فضای سبز، شهرداری هوشمند، برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی، ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و غیره ارتقا پیدا کرده و می‌توانیم با سند کاملاً ارائه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی وانت‌های میوه فروش را در سال ۱۴۰۱ در سطح قابل قبول اجرا کردیم و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۱۵ اردیبهشت ماه جاری ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر اجرا خواهد شد.

به گفته وی، در این راستا ۵ نقطه‌ای که در راستای استقرار وانت‌های میوه فروش قبلاً در نظر گرفته شده بود به ۱۰ نقطه افزایش یافته است و امیدواریم شاهد اجرای قابل قبول این طرح در سنندج باشیم.

شهردار سنندج با تاکید براینکه برنامه ریزی‌های خوبی هم برای ساماندهی دست فروشان صورت گرفته است، عنوان کرد: تمام توان خود را در راستای اجرای کامل ساماندهی دستفروشان انجام خواهیم داد و در این راستا نیازمند همراهی دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف است.

شهردار سنندج اجرای پارک‌های ۳۶ هکتاری پیرچنار، ۲۰ هکتاری نیشتمان و سه هکتاری نایسر و۲۰ پارک درون محلی را از اقدامات مدیریت شهری برای افزایش سرانه فضای سبز در سال‌جاری برشمرد و گفت: در راستا رفع مشکلات ترافیکی، تقاطع غیر همسطح محمدی، بلوار ۲۴ متری توس نوذر امسال اجرا می‌شود.

کلنگ‌زنی دو پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی هسته مرکزی شهر و چندین پروژه عمرانی از برنامه‌های امسال شهرداری است که توسط رشیدی در این نشست مطرح شد.

کد خبر 6091391

دیگر خبرها

  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • استاندار هرمزگان: از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» کریستوفر نولان در شماره جدید فیلم نگار
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» در فیلم‌نگار
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است