Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش چهارشنبه شب روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم، محمدرضا بهرامی افزود: این کاروان به منظور تحقق اهداف این جمعیت از جمله حفاظت از سلامت انسان‌ها و کاهش آلام و رنج‌های بشری در قالب برنامه‌های حمایتی هلال احمر است.

وی با اشاره به اینکه اعزام کاروان‌های سلامت به مناطق محروم از جمله طرح‌های موفق در زمینه ارائه خدمات رایگان پزشکی و آموزش روستاییان در زمینه‌های مختلف است بیان کرد: هدف از اجرای طرح کاروان سلامت و اعزام پزشکان به مناطق محروم، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستاهای مختلف، کمک به بهبود سطح سلامت و تغذیه مردم با حفظ کرامت انسانی و حس نوعدوستی و اعتلای فرهنگ داوطلب محوری بین مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: در این طرح ۴۵ نفر از اعضا و داوطلبان، خیرین، پزشکان متخصص زنان و زایمان، داخلی، کودکان، پزشک عمومی، پرستار، مشاوران مامایی و روانشناسی به ۲۱۰ نفر از اهالی روستای مشک‌آباد از توابع بخش قنوات به ارائه خدمات پرداختند.

بهرامی با اشاره به خدمات ارائه شده توسط کاروان سلامت در روستای مشک‌آباد اظهار کرد: ویزیت رایگان توسط پزشکان داوطلب، مشاورین مامایی، مشاوره روانپزشکی، اهدای داروی رایگان از جمله‌ خدمات درمانی ارائه شده در این طرح بود.

وی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان، آموزش امداد و کمک‌های اولیه، نحوه مقابله با ویروس کرونا و مهارت‌های زندگی و اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های نیازمند از جمله برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و حمایتی این کاروان بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم، غبارروبی مزار شهدای روستای مشک‌آباد توسط داوطلبان به مناسبت دهه مبارک فجر و بررسی مشکلات و معضلات این روستا از جمله تعمیر دستگاه آب شیرین‌کن، اهدای تعدادی بخاری به خانواده‌های نیازمند به دلیل برودت سرما در این منطقه را از دیگر خدمات کاروان سلامت هلال احمر در این روستا برشمرد.

بهرامی بیان کرد: دیدار با خانواده سالمندان و بیماران صعب‌العلاج روستای مشک‌آباد با هدف کاهش آلام و آسیب خانواده‌ها در قالب طرح نیایت و اهدای بن و سبد معیشتی و همچنین تامین بخشی از هزینه‌های دارو و درمان آنان به صورت بلاعوض از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این کاروان بود.

وی خاطر نشان کرد: این جمعیت اعزام کاروان سلامت را برای اثرگذاری بیشتر و اجرای بهتر با مشارکت معاونت‌های داوطلبان، جوانان، درمان و توانبخشی، آموزش و پژوهش و امداد و نجات برگزار کرد.

برچسب‌ها قم سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر سازمان امداد و نجات هلال احمر قم سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر سازمان امداد و نجات هلال احمر اخبار کنکور روستای مشک آباد جمعیت هلال احمر کاروان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۱۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم گفت: هم‌زمان ۱ نفر در ۲ نقطه از شهرستان سمیرم مفقود شدند.

محمدعلی داودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: عصر روز گذشته طی تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم مبنی بر مفقود شدن یک خانم ۵۵ ساله در ارتفاعات پشمکان سمیرم دو تیم به منطقه اعزام شد.

وی افزود: این خانم که در کیلومتر ۳۵ محور سمیرم به ونک در منطقه کهنولچه ارتفاعات پشمکان مفقود شده بود، بعد از ۳ ساعت تلاش توسط تیم کوهستان شعبه سمیرم و کلانتری شهر ونک پیدا شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم تصریح کرد: همچنین یک پیرمرد ۷۰ ساله در کیلومتر ۴۵ محور سمیرم به دهاقان در روستای چشمه سرد گم شده بود که با همکاری شورا، مردم محلی و پایگاه امداد و نجات دولت قرین وی نیز سالم پیدا و تحویل خانواده داده‌شد.

وی از مردم خواست برای رفتن به ارتفاعات و کوهستان بدون تجهیزات و به تنهایی سفر نکنند و در صورت هر گونه اتفاقی با شماره تلفن ۱۱۲ جهت امدادرسانی تماس بگیرند.

کد خبر 748861

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر