Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر بهداشت خبر موافقت این وزارتخانه با اعزام محدود زائران به عتبات عالیات را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق به نقل از صداوسیما، علیرضا رئیسی گفت: این موضوع صحت ندارد و چنین مجوزی در شرایط حاضر و تا اطلاع ثانوی نه از سوی وزیر بهداشت و نه وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا صادر نشده و نمی‌شود و خبر منتشر شده درست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این موضوع در کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد کرونا نیز بررسی شد و همچنان اعزام زائران به عتبات عالیات منتفی است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در ادامه عنوان کرد: پوشیده نیست که بسیاری از هموطنان عزیز و عاشقان اهل بیت (ع) برای زیارت عتبات عالیات لحظه شماری می‌کنند، ولی در شرایط فعلی تا اطلاع ثانوی از سرگیری اعزام زوار به عتبات میسر نیست و قدر مسلم هر زمان شرایط ایجاب کند، وزیر بهداشت و وزارت بهداشت و ستاد کرونا، برای اعلام موافقت، درنگ نخواهند کرد.

دکتر رئیسی همچنین خاطر نشان کرد: موضوع حج تمتع سال آتی شمسی نیز همانگونه که وزیر بهداشت قبلاً تاکید داشت، منوط به آمادگی میزبان و ارزیابی ریسک در زمانهای نزدیک به حج و البته واکسیناسیون افراد قبل از اعزام و طبق پروتکل‌های اعلامی در آن زمان خواهد بود و در حال حاضر در این مورد نیز نمی‌توان نظر قطعی اعلام کرد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا جشنواره فیلم فجر عتبات عالیات ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مشرق علیرضا رئیسی عتبات عالیات وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۱۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند

سید حمید مصطفایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امسال تعداد هزار و ۲۱۰ زائر از لرستان عازم سرزمین وحی و حج تمتع خواهند شد.

وی عنوان کرد: این تعداد زائر در قالب هشت کاروان از لرستان به حج تمتع مشرف خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت لرستان، ادامه داد: برنامه‌های متعددی برای آموزش زائران در نظر گرفته شده است و در این راستا همایش متمرکز آموزش زائران شهرستان‌های کوهدشت و خرم‌آباد را تا کنون برگزار کرده‌ایم.

کد خبر 6097728

دیگر خبرها

  • استقرار هزاران نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • زمان اعزام زائران به حج تمتع اعلام شد
  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد