Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@07:40:30 GMT

استقلالی‌ها به دنبال پیراهن مشکی

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۲۰۶۱

استقلالی‌ها به دنبال پیراهن مشکی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، تیم فوتبال استقلال تهران در شرایطی روز جمعه باید به دیدار نساجی برود که مسئولان این تیم به دنبال تهیه لباس مشکی برای این مسابقه هستند.

پرویز مظلومی سرپرست آبی ها در این خصوص می گوید:« واقعا همه شوکه شده ایم. در فاصله یک هفته دو جوان رعنا، دو ملی پوش و دو چهره دوست داشتنی را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز هم باورمان نمی شود که مهرداد میناوند و علی انصاریان دیگر در جمع ما نباشند. هفته گذشته برای مهرداد با بازوبند مشکی و با بنر برای تسلیت وارد زمین شدیم. برای بازی این هفته هم داغدار درگذشت علی انصاریان هستیم و بنر و پارچه نوشت برای تسلیت و همدردی سفارش می دهیم و حتما نوارهای مشکی روی لباس بازیکنان استقلال هم قرار می دهیم. البته در تلاش هستیم در صورتی که امکانش باشد، با هماهنگی تولید کننده پوشاک تیم، روز جمعه با لباس مشکی به میدان برویم. فرصت زیادی تا زمان بازی با نساجی نیست ولی فردا صبح پیگیری های لازم را انجام می دهیم تا اگر امکان پذیر بود و لباس ها تا روز جمعه آماده شد، با پیراهن مشکی بازی کنیم. به هرحال انصاریان عزیز برای استقلال هم یک فصل بازی کرد و بخشی از تاریخ فوتبال ماست. حقیقتش من بعید می دانم در این فاصله کم و تا روز جمعه امکان آماده کردن پیراهن های مشکی وجود داشته باشد اما به هرحال تلاش و پیگیری می کنیم تا اگر شد، جمعه برای علی مشکی بپوشیم. البته همین حالا هم داغدار و مشکی پوش این جوان هستیم. یک بار دیگر هم به خانواده محترم علی به خصوص به مادر داغدارش تسلیت می گویم. همین طور به دوسشتان و دوستداران انصاریان و تمامی طرفداران فوتبال که می دانم از این اتفاق ناراحت هستند.»

پربیننده ترین علی انصاریان درگذشت وضعیت جسمانی انصاریان وخیم شد حرف‌های نگران کننده پزشک معالج علی انصاریان واکنش علی دایی به درگذشت انصاریان +عکس استوری که انصاریان برای میناوند گذاشته بود +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازیکنان استقلال بازیکنان استقلال علی انصاریان روز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین

به گزارش "ورزش سه"، یکی از پرافتخارترین بازیکنان شاغل در لیگ برتر، در این فصل و بعد از جدایی از پرسپولیس راهی ذوب‌آهن شده و کار را در جمع شاگردان محمد ربیعی دنبال خواهد کرد.

کامیابی‌نیا که بعد از سال‌ها حضور در پرسپولیس و دستیابی به افتخارات قابل توجه، در نهایت پیراهن شماره 11 این تیم را تحویل داد، با حضور در ذوب‌آهن و در شرایطی که به دنبال استارت چالشی جدید بود با بدشانسی مواجه شد و مصدومیت باعث شد تا چند دیدار تیمش را از دست بدهد.

هافبک جنگنده ذوبی‌ها که روزهای تلخ و شیرینی را با پیراهن پرسپولیس برابر استقلال تجربه کرده بود، اکنون با پیراهن سبز اصفهانی‌ها باید به دنبال موفقیت در جمع شاگردان محمد ربیعی باشد. درست در روزهایی که رقابت در لیگ برتر برای رسیدن به‌عنوان قهرمانی به اوج خود رسیده و پرسپولیس و استقلال با فاصله یک امتیازی به دنبال دستیابی به قهرمانی این فصل هستند، کاپیتان اسبق پرسپولیس نیز انگیزه بالایی برای خودنمایی در تقابل با شاگردان جواد نکونام خواهد داشت.

کامیابی‌نیا در بازی رفت فرصت چندانی برای حضور در ترکیب تیمش برابر استقلال به دست نیاورد اما در همین دقایقی که در زمین حضور داشت، تیمش موفق شد گل دریافتی برابر حریف را جبران کرده و با تساوی از این جدال خارج شود. باید دید کامیابی‌نیا این‌بار در استادیوم آزادی که خاطرات شیرینی را در آن پشت سر گذاشته، قادر خواهد بود نمایشی به جا بگذارد که بار دیگر هواداران پرسپولیس نگاه‌شان به وی جلب شود یا خیر.

دیگر خبرها

  • ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • (عکس) رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • عکس‌| رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • در جنگ قهرمانی و بقا؛ پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • فتنه با لباس مشکی تا انحراف در دین/تقیه سازو کار امام صادق بود