Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@03:12:58 GMT

۹ نیروگاه خورشیدی در شهرستان بشرویه افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۲۵۵۷

۹ نیروگاه خورشیدی در شهرستان بشرویه افتتاح می شود

مدیر کمیته امداد بشرویه با بیان اینکه طی دهه مبارک فجر ۹ نیروگاه خورشیدی در شهرستان بشرویه افتتاح می شود، گفت: در این زمینه تسهیلاتی بالغ بر ۵۰۰ میلون ریال از طرف کمیته امداد بشرویه به خانوارهای تحت پوشش متقاضی اجرای این طرح پرداخت شده است.

«حسن حلوانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: طی دهه مبارک فجر هشت پروژه به منظور ارائه خدمات بیشتر به خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد شهرستان بشرویه افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کمیته امداد بشرویه در ادامه بیان کرد: مرکز نیکوکاری علی بن موسی الرضا(ع) در دهستان رقه و مرکز نیکوکاری ابن الرضا(ع) در شهر بشرویه طی دهه مبارک فجر افتتاح می شود.

 

وی با اشاره به افتتاح قالیشویی در شهر ارسک گفت: به منظور اشتغال زایی با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال طی این دهه افتتاح می شود و در این راستا 5 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شاغل خواهند شد.

 

حلوانی با بیان اینکه 9 نیروگاه خورشیدی در شهرستان بشرویه طی دهه مبارک فجر افتتاح می شود، افزود: در این زمینه تسهیلاتی بالغ بر 500 میلیون ریال از طرف کمیته امداد بشرویه به خانوارهای تحت پوشش متقاضی اجرای این طرح پرداخت شده است.

 

مدیر کمیته امداد بشرویه در ادامه عنوان کرد: احداث نیروگاه خورشیدی می تواند برای خانوارها درآمد ماهانه ای بالغ بر یک میلیون و 300 هزار تومان در پی داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه طی دهه مبارک فجر کارگاه بلوک زنی در روستای باغدهک این شهرستان افتتاح می شود، ادامه داد: برای احداث این کارگاه اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال هزینه شده است و در این کارگاه 5 نفر مشغول به کار خواهند شد.

 

حلوانی با بیان اینکه طی دهه مبارک فجر چهار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت پوشش اعطا می شود، گفت: در راستای اجرای رزمایش کمک های مومنانه 60 بسته غذایی به ارزش 240 میلیون ریال بین بیماران صعب العلاج تحت پوشش توزیع می شود.

 

مدیر کمیته امداد بشرویه در پایان با اشاره به اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند تحت پوشش طی دهه مبارک فجر اظهار کرد: در این راستا سه سری جهیزیه به ارزش 840 میلیون ریال به نوعروسان نیازمند اهدا خواهد شد.

 

 

 

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه نیروگاه خورشیدی دهه مبارک فجر طی دهه مبارک فجر نیروگاه خورشیدی شهرستان بشرویه افتتاح می شود میلیون ریال تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از جمع‌آوری زکات غلات در شهرستان‌های جنوبی استان ایلام خبر داد و گفت: شش میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، ناصر مرادی پویانی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت‌_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واحد زکات کمیته امداد با همکاری دستگاه‌های عضو شورای زکات استان هر ساله همزمان با برداشت محصولات کشاورزی اقدام به جمع‌آوری زکات غلات کشاورزان استان می‌کنند.

وی با بیان اینکه کار برداشت محصولات کشاورزی شهرستان دهلران آغاز شده است، افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان برداشت محصولات کشاورزی بیش از دو میلیارد تومان زکات در شهرستان دهلران جمع‌آوری شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه زکات جمع‌آوری شده بین نیازمندان توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال مبلغ شش میلیارد تومان زکات فطریه با مشارکت کمیته امداد، بهزیستی، سازمان زندان‌ها، مؤسسات خیریه، و مراکز نیکوکاری در سطح استان جمع‌آوری، و میان نیازمند توزیع شده است.

کد خبر 751505

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای استان سمنان
  • افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در روستاهای سمنان
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • افتتاح بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران به دست هایپراستار
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید