Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۱۹ تهران از اجرای اقدامات عمرانی و اهدای تجهیزات آموزشی به مدارس این منطقه در قالب طرح حمایت از مدارس خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ علی توکلی با اشاره به عقد تفاهم نامه بین شهرداری و آموزش و پرورش منطقه درباره ارائه خدمات حمایتی به مدارس گفت: بخشی از این اقدامات در راستای رفع نواقص عمرانی مدارس انجام شده که به همین منظور نیز طی بازدید از مدارس و احصاء مشکلات عمرانی آن‌ها، خدمات مورد نیاز به 5 مدرسه شهید رنجبر، کلهر، الغدیر، هدی و مقداد ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به تحویل تجهیزات آموزشی به مدارس اظهار کرد: طی این اقدام ضمن تحویل 80  نیمکت دانش آموز و 4 میز معلم،3 برد هوشمند نیز تحویل آموزش و پرورش منطقه 19 شد.

توکلی در ادامه به اجرای طرح ویژه محوطه سازی مدارس این منطقه اشاره کرد و گفت: طی بررسی‌های انجام شده مدرسه دخترانه فدک شرایط لازم برای اجرای این طرح را داشت که در قالب اجرای سازه فلزی و سقف پلی کربنات با هدف ایجاد حریم برای مدرسه و حفظ آرامش بصری دانش آموزان بویژه در ساعت زنگ ورزش انجام شد.

معلمان حق‌التدریس حادثه مدرسه کانکسی کنگرستان پیمانی شدند + جوابیه آموزش و پرورش و توضیحات تسنیم2206 مدرسه غیردولتی توسط اشخاص حقوقی اداره می‌شود!/ افزایش بودجه صندوق مدارس غیردولتی به 200 میلیارد تومان

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران مدرسه شهرداری تهران مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۲۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در خصوص پیگیری املاک آموزش و پرورش گفت: با پیگیری‌های وزارت آموزش و پرورش ۶ هزار سند مالکیت برای املاک آموزش و پرورش صادر شده است. بیشترین اسناد صادر شده برای املاک استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و کردستان بوده است که هر سه استان هم از استان‌های مرزی ما هستند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: این موضوع نشان می‌دهد وزارت آموزش و پرورش در پیگیری ۶۰۰۰ سند مالکیت بیشتر به استان‌های مرزی و کمتر برخوردار توجه داشته است.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال ۱۴۰۳ بسیاری از چالش‌هایی که به واسطه کمبود معلم داشتیم برطرف خواهد شد و مهر ۰۳ مهر ماه آرامی خواهیم داشت و به جای دغدغه کمبود معلم باید از این پس به دنبال رشد کیفیت معلم باشیم.

فرهادی با بیان اینکه به افزایش تعداد کلاس‌های درس و کاهش تراکم کلاس‌ها هم وزارت آموزش و پرورش توجه زیادی داشته است؛ گفت: با پیگیری‌ها و اقدامات جهادی سازمان نوسازی مدارس، ۸۰ درصد مدارس کشور تراکم کمتر از ۳۵ نفر و ۴۷ درصد مدارس تراکمی کمتر از ۲۶ نفر دارند؛ همچنین ۴۷ درصد از کلاس‌های مقطع ابتدایی کمتر از ۲۶ نفر دانش آموز دارند و این نشان می‌دهد در خصوص کاهش کلاس‌های با تراکم بالا وزارت آموزش و پرورش در سال گذشته به خوبی عمل کرده است.

فرهادی تاکید کرد: کمتر از ۲ درصد مدارس ابتدایی در مرز تراکم ۴۰ نفره هستند که امیدواریم با ادامه نهضت مدرسه سازی دیگر شاهد کلاس‌های درس بالای ۳۵ نفر نباشیم.

وی با اشاره به نهضت مدرسه سازی در مناطق کمتر برخوردار گفت ۲۴ هزار دانش آموز داریم که در مدارس عشایری درس می‌خوانند که با پیگیری دولت و شخص وزیر هیچ بازمانده از تحصیلی نداشته باشیم.

در حال تکمیل..

کد خبر 6090788 علی قدمی

دیگر خبرها

  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • تکریم شان معلم در این هفته بسیار مهم است/انتخاب۷معلم نمونه استانی
  • غول کنکور در دولت سیزدهم جادو شد/ معلم ستون فقرات نظام آموزشی است
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • تقدیر از ۲۷۸۰ معلم شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!