Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@21:12:19 GMT

فولاد هرمزگان هیچ حساب بانکی در استانی دیگر ندارد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۲۸۵۲

فولاد هرمزگان هیچ حساب بانکی در استانی دیگر ندارد

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان هیچ حساب بانکی در شهر و یا استان دیگر به غیر از استان هرمزگان و شهر بندرعباس ندارد.

فرزاد ارزانی شب گذشته (۱۵ بهمن ماه) در آئین افتتاح خانه فرهنگ کار و تلاش این شرکت، افزود: فولاد هرمزگان هیچ حساب بانکی در شهر و یا استان دیگر به غیر از استان هرمزگان و شهر بندرعباس ندارد و تمام پرداخت‌های قانونی و مالیاتها به اداره مالیات استان و در شهر بندرعباس انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در بحث تولید تختال  ۱.۵ درصد از برنامه تولید بالاتر و در تولید آهن اسفنجی ۷ درصد از میزان تولید سال قبل بالاتر هستیم، تصریح کرد: طرح توسعه زیر سقف فولاد هرمزگان در حال اجرا است که با اتمام آن  از ۱ میلیون ۵۰۰ هزارتن تختال به ۲ میلیون تختال خواهیم رسید.

ارزانی با اشاره به اینکه از ابتدای همه گیری بیماری کرونا، فولاد هرمزگان در راستای حفظ سلامتی کارکنان و خانواده های محترم انها اقدامات قابل توجهی را انجام داده است، اظهار کرد: شیفت بندی  کارکنان، توزیع اقلام بهداشتی بین کارکنان و خانواده های آن‌ها، عدم حضور کارکنان دارای  بیماری زمینه ای در محل کار با پرداخت حقوق بصورت کامل، ضد عفونی  کردن معابر وسرویس های ایاب ذهاب، راه اندازی سامانه غربالگری آنلاین و انجام تست های تشخیص کرونا در محل شرکت،  گوشه ای از فعالبت های فولاد هرمزگان در جهت حفظ سلامت کارکنان و خانواده های آنها است.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان  ادامه داد: سرمایه هر شرکت کارکنان آن هستند .ما هیچ وظیفه ای مهمتر و بالاتر از آموزش ، پرورش و تربیت نیروی انسانی نداریم .بی شک تلاش ما در این راه منجر به تحول در جامعه خواهد شد.

وی در پایان عنوان کرد: فولاد هرمزگان با تشکیل دپارتمان بومی سازی اقدامات فابل توجهی در حوزه بومی سازی انجام داده است تا آنجا که اخیرا رئیس هیات عامل ایمدرو از اقدامات انجام شده در حوزه بومی سازی در این شرکت تقدیر کرده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی فولاد هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به افتتاح ۸۰۰ کلاس درس در سال گذشته گفت: در سال تحصیلی آینده و در ماه‌های آینده بسته‌های جدید توسعه فضاهای آموزشی در استان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که‌ موجب ارتقای سرانه فعلی فضای آموزشی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان به مناسبت هفته معلم در جمع خبرنگاران با گرامیداشت این هفته اظهار داشت: در این هفته پیش‌بینی شده که بالغ بر 3700 برنامه در سطح مدارس، مناطق و استان برگزار کنیم که مهم‌ترین برنامه زنگ سپاس معلم خواهد بود.

وی افزود: این برنامه روز 11 اردیبهشت در سراسر استان در همه مدارس با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود، حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی نیز جزو دیگر برنامه‌های این هفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: حضور معلمان نمونه استانی در برنامه ملی و اجرای چند برنامه متنوع برای فرهنگیان در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی دیگر برنامه‌های هفته معلم استان هرمزگان است.

وی با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی استان بر اساس متوسط استانی در حال حاضر 5.2 متر مربع است تصریح کرد: ما در بهمن و اسفندماه سال گذشته 800 کلاس درس را مورد بهره برداری قرار دادیم که سبب شد سرانه شهرستانی نیز به میزان استانی برسد.

قویدل گفت: در سال تحصیلی آینده و در ماه‌های آینده نیز بسته‌های جدید توسعه فضاهای آموزشی در استان پیش‌بینی شده که‌ این عدد ارتقا خواهد یافت و سرانه آموزشی ارتقا خواهد یافت.

.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی​ اعلام شد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد