Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: عظمت و بزرگی مادر همواره تکیه کلام علی انصاریان بود و امیدوارم درسی برای جوانان و نوجوانان عزیز باشد.

حمیدرضا گرشاسبی روز پنجشنبه در مراسم خاکسپاری علی انصاریان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کرونا این گل‌ها را پرپر می‌کند و بویژه علی انصاریان که در ۲ عرصه بسیار سخت هم ورزش حرفه‌ای و نیز در عرصه هنر خود را در میان برترین‌ها قرار داد و سال‌های سال دل مردم را شاد کرد هم در بحث فوتبال و افتخارآفرینی در این عرصه و نیز در بخش هنر که لبخند را به لب همه نشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزود: انصاریان در ورزش و نیز در هنر درس‌هایی را به نوجوانان و جوانان داد که امیدوارم آن را یاد بگیرند؛ یک کلمه می گفت و آن هم «احترام به مادر» بود. عظمت و بزرگی مادرش همواره تکیه کلامش بود و امیدوارم درسی برای جوانان و نوجوانان عزیز باشد.

وی عنوان کرد: خانواده انصاریان از مردم درخواست کرده بودند که بخاطر کرونا در مراسم خاکسپاری شرکت نکنند اما دل این عزیزان طاقت نداشت و همه اینجا حضور پیدا کردند تا به وی بگویند «علی جان فراموشت نمی‌کنیم. افتخاراتی که آفریدی همواره در قلب ما هست و همواره به یادت هستیم».

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس یادآور شد: مردم عزیز بدانیم که خودمان باید ۹۰ درصد مواظب خودمان باشیم و رعایت کنیم. این ویروس بسیار بی‌رحم است و امیدوارم مسوولان عزیز هر چه سریعتر بتوانند واکسن را تهیه کنند تا این آسیب‌ها کمتر شود و این داغ‌ها را کمتر شاهد باشیم.

مراسم خاکسپاری علی انصاریان امروز (پنجشنبه) با حضور حدود ۵۰۰ نفر از خانواده این مرحوم و پیشکسوتان فوتبال کشور در قطعه ٢٢٢ بهشت زهرا برگزار شد و حجت الاسلام و المسلمین حسین انصاریان عموی این پیشکسوت بر پیکر وی نماز اقامه کردند.

«علی انصاریان» بازیکن اسبق سرخآبی‌های پایتخت که از دوم بهمن‌ماه بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری بود دیروز (چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه) در ۴۳ سالگی درگذشت.

انصاریان که ۶ بازی ملی هم در کارنامه داشت در سن ۳۴ سالگی از دنیای حرفه‌ای فوتبال خداحافظی کرد.

«مهرداد میناوند» بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس نیز هشتم بهمن ماه به دلیل ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت./ایرنا


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: علی انصاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۳۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، انجمن علمی زبان و ادبیات عربی با همکاری کانون قرآن و عترت دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی به مناسبت شهادت امام صادق(ع) نشستی را برگزار می‌کند.

عنوان این نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» است که با حضور ماموستا مامد کلشی‌نژاد امام جمعه اهل‌سنت ارومیه و مشاور استاندار آذربایجان‌غربی در امور اهل سنت برپا می‌شود.

همچنین مجید شاکر سلماسی به عنوان نویسنده و تحلیلگر تقریب مذاهب اسلامی نیز در این نشست حضور خواهد داشت.

این نشست تخصصی امروز 15 اردیبهشت، ساعت 15 در بستر فضای مجازی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • آقای سامی بیگی، یک ملت به خاطر تو، به جان هم افتادن
  • ترتیل صفحه 245 کلام الله مجید+ صوت
  • تاکید بر قرآن محوری و فهم کلام وحی در حج
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است
  • رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم
  • نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود