Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد علی‌اصغر مهری امروز با هدف افزایش تعامل بین رسانه‌ها و تشریح فعالیت‌های معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان در دفتر خبرگزاری چهارمحال و حضور یافت و گفت: مهم‌ترین هدف نیروی انتظامی ایجاد امنیت است که از مهمترین وجوه مهم آن ایجاد امنیت فکری است.

رییس معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از جمله عوامل ایجاد امنیت فکری ایجاد بستری مناسب برای ارائه مشاوره‌های روانشناسی و دادن راهکار برای حل بسیاری از دغدغه‌های ذهنی است که در این راستا در ساختمان معاونت اجتماعی و تمامی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان اتاقی برای مشاوره رایگان اختصاص یافته و کارشناسان مشاوره در آن‌ها مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: بیش از 80 درصد پرونده‌های مشاجره ارسالی از سوی مراجع قضایی یا از سمت خود افراد به این مراکز مشاوره منجر به مصالحه و سازش شده که حجم کار زیادی را از دوش دستگاه قضایی برداشته است.

مهری بیان داشت: از دیگر ماموریت‌های معاونت اجتماعی همکاری و تعامل با رسانه‌های فعال و تاثیرگذار است تا با بسیاری از رسانه‌های معاند که با قلم خود و نشر اکاذیب قصد موج‌سواری و تشویش اذهان عمومی دارند مقابله کرد و اعتماد مردم را با دادن اخبار معتبر و صحیح با رعایت اصول خبرنگاری و حفظ آبروی افراد جلب نمود.

تعامل با رسانه‌ها از ماموریت‌های معاونت اجتماعی ناجا است

رییس معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: از جمله وظایف دیگر این معاونت آموزش اقشار مختلف جامعه در زمینه آسیب‌های اجتماعی و مسائلی است که باعث پیشگیری از جرائم می‌شود که مهم‌ترین این اقشار دانش‌آموزان هستند که با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم حضور در مدارس، بستر آموزش آن‌ها در فضای مجازی فراهم شده است.

ساخت اپلیکیشن "آموزش همگانی پلیس" توسط بخش فنی معاونت اجتماعی ناجا

وی تصریح کرد: اپلیکیشنی توسط بخش فنی معاونت اجتماعی ناجا تحت عنوان "آموزش همگانی پلیس" ساخته شده که به راحتی از اینترنت قابل دریافت بوده و به صورت جامع و کامل محتواهای کارشناسی شده را در اختیار همه رده‌های سنی و اقشار مختلف در زمینه‌های گوناگون از جمله، مواد مخدر، مقابله با ویروس کرونا، شیوه مواجهه با سارقان و اراذل و اوباش، ارتقای سواد رسانه‌ای و ... قرار می‌دهد.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروی انتظامی روانشناسی چهارمحال و بختیاری ناجا معاونت اجتماعی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۳۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه

پیام جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کاروان سلامت با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، سپاه پاسداران، شبکه بهداشت و درمان قروه، به مناسبت هفته هلال احمر برای ارائه خدمات بهداشتی، حمایتی و آموزش رایگان به اهالی روستای گنداب علیا در قروه اعزام شد.

وی افزود: در این طرح، ۹۰ نفر ویزیت پزشک عمومی، ۳۰ نفر ویزیت مامایی و درمانی و همچنین با تجویز پزشکان داوطلب جمعیت هلال‌احمر، به بیماران داروی رایگان ارائه شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان اذعان کرد: از دیگر خدمات ارائه شده در این کاروان سلامت، آموزش پناه گیری و خروج اضطراری برای معلمان و ۳۵ نفر از دانش‌آموزان این روستا بود که توسط نجاتگران داوطلب ارائه شد.

جلالی در پایان ضمن تبریک هفته هلال احمر، با اعلام اینکه به ۱۵۵ نفر از اهالی روستای گنداب علیا خدمات پزشکی، بهداشتی و آموزش رایگان ارائه شده، از کارکنان، پزشکان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر قروه و همچنین همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه، شبکه بهداشت و درمان این شهرستان که در این کاروان سلامت همگام با جمعیت هلال‌احمر شهرستان قروه بودند، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6097732

دیگر خبرها

  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند