Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت ایام میلاد حضرت صدیقه طاهره (س)، محفل انس با قرآن کریم در بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم (ع) بدون حضور جمعیت برگزار شد که این برنامه از شبکه قرآن سیما به صورت زنده و مستقیم پخش شد.

این محفل نورانی چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه از ساعت ۱۸:۳۰ مصادف با شام ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی کشورمان برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است، با توجه به تدابیر و اقدامات پیشگیرانه در خصوص شیوع ویروس کرونا این برنامه بدون حضور جمعیت برگزار شده و علاقه مندان از قاب شبکه قرآن سیما این برنامه را مشاهده نمودند.

کد خبر 5138411

منبع: مهر

کلیدواژه: فعالیت های قرآنی محفل انس با قرآن حرم حضرت عبدالعظیم قرآن قرآن کریم ولادت حضرت زهرا انقلاب اسلامی ایران حضرت زهرا س قرآن قرآن کریم ولادت حضرت زهرا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر مداحان سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت های قرآنی انقلاب ایران جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۳۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد

یک فعال مسیحی به نام جِید سانبِرگ (Jade Sanberg) تحت حمایت پلیس سوئد، به قرآن هتک حرمت کرد. این اتفاق سه روز پیش در استکهلم رخ داد و تصاویر آن به‌تازگی منتشر شده است.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت