Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام صادقی گفت: محفل قرآنی دهه فجر در جوار آرامگاه شهید حججی صبح امروز در نجف آباد برگزار شد.

حجت الاسلام «رضا صادقی»  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان در خصوص اجرای برنامه‌های دهه فجر سال 99 در موقوفات و بقاع متبرکه شهرستان نجف‌آباد اظهار داشت: در اولین برنامه این هفته در کنار یادمان شهدای شهر نجف آباد و در کنار قبر مطهر شهید محسن حججی محفل انس با قرآن با حضور نیروهای انتظامی، سپاه، بسیج و حضور مسئولان شهرستان از جمله فرماندار، امام جمعه، دادستان، فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده سپاه و دیگر افراد حاضر در این جلسه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نجف آباد با بیان اینکه این محفل قرآنی با همکاری نماینده ولی فقیه در سپاه نجف آباد و اداره اوقاف این شهرستان برپا شده است، ابراز داشت: امشب نیز میزبان خادمان افتخاری و رسمی امامزاده ساره مریم جوزدان هستیم تا از زحمات این افراد قدردانی کنیم.

 

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه تجلیل از خانواده‌های شهدا و دیدار با آنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار است، ادامه داد: تجلیل از هیئت امنا، تجلیل از خادمان و تجلیل از فعالان فرهنگی نیز در دهه فجر امسال مورد توجه است.


وی با اشاره به اینکه شب گذشته در مسجد شهدای شهر نجف آباد مراسم تجلیل از هیئت امنا برگزار شد، افزود: در این جلسه سخنرانی پیرامون اخذ سند برای مساجد شهرستان نیز انجام شد.
حجت الاسلام صادقی با باین اینکه دعای ندبه صبح جمعه هفته گذشته نیز دعای ندبه هیئت رزمندگان نیز در امامزاده شمس الدین علویجه برگزار شد، ادامه داد: این برنامه از شبکه‌های سراسری از جمله شبکه اول سیما، شبکه جام جم و شبکه اصفهان به صورت زنده پخش شد.

پایان پیام/126

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید حججی محفل قرانی دهه فجر اصفهان حجت الاسلام برگزار شد نجف آباد دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۱۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم

در نشست تخصصی نقد و بررسی  برنامه محفل  که به میزبانی دانشکده صدا و سیمای قم در محل سالن شهید آوینی و با حضور برخی عوامل برنامه، کارشناسان، منتقدان و برنامه سازان برگزار شد، محمدحسین هاشمی گلپایگانی،تهیه کننده برنامه محفل، ساده و صمیمی بودن این مجموعه را از جمله اهداف پیش بینی شده برای تولید آن بیان کرد.

وی افزود: نیت گروه سازنده از همان ابتدا ایجاد حال خوب برای مردم بود نه آموزش مفاهیم سنگین قرآن.

هاشمی گلپایگانی با اشاره به فرایند سخت و زمان گیر انتخاب ۱۰۰ سوژه از میان ۳ هزار سوژه برای تولید برنامه افزود: برنامه محفل حاصل تلاش ۲۵۰ نفر از متولدین دهه هفتاد است که تقدیم مردم عزیز کشورمان شد.

حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان از کارشناسان برنامه محفل هم، عملی و کاربردی نشان دادن قرآن کریم و مفاهیم آنرا از نقاط قوت این مجموعه تلویزیونی عنوان کرد.

در این نشست ضمن پاسخ عوامل برنامه محفل به سوالات مطرح شده از سوی حاضران، از آقایان محمد حسین هاشمی تهیه کننده، مهدی زاد حسینی سردبیر و حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان کارشناس برنامه محفل تجلیل شد.

برنامه تلویزیونی محفل در ایام ماه مبارک رمضان امسال از شبکه ۳ سیما به روی آنتن رفت و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک