Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:06:14 GMT

دو طرح فرهنگی و اجتماعی در سنندج به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۳۵۳۸

دو طرح فرهنگی و اجتماعی در سنندج به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز مراسم پلاک کوبی سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

شهردار سنندج در این مراسم اظهار کرد: سنندج شهری هنرپرور و فرهنگی است و از دیرباز تاکنون هنرمندان بسیاری از این دیار در سطح ملی به خلق آثاری فاخر پرداخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حشمت الله صیدی افزود: در روزهای پایانی قرن بیستم یونسکو تصمیم گرفت تا شهرهایی را که در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری فعال هستند به عنوان شهرهای خلاق معرفی کند که شهر سنندج نیز با توجه به پیشینه تاریخی خود در عرصه موسیقی به عنوان یکی از ۳۰ شهر خلاق موسیقی جهان معرفی شد.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: قصد داریم بوستان، موزه و گذر موسیقی در سنندج ایجاد کنیم و برای این مهم نیازمند ۵۰ میلیارد ریال اعتبار هستیم.

صیدی همچنین از پیشرفت ۸۰ درصدی مجتمع فرهنگی شهرداری سنندج خبرداد و گفت: برای تکمیل این پروژه نیز ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم که در صورت تأمین اعتبار در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ این مهم بهره برداری خواهد شد.

بهره برداری رسمی از پیاده راه فردوسی سنندج دومین طرحی بود که محمدباقر نوبخت صبح امروز آن را افتتاح کرد.

شهردار سنندج در این مراسم به تشریح روند کار این پروژه عمران شهری پرداخت و گفت: مطالعات این طرح از ۱۰ سال پیش شروع شد و در سال ۹۹ عملیات اجرایی آن شروع شده و در همین سال به بهره برداری رسید.

صیدی خاطرنشان کرد: برای این طرح ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که ۴۰۰ میلیارد ریال مربوط به شهرداری و ۱۰۰ میلیارد ریال نیز مربوط به دیگر دستگاه‌های اجرایی است.

کد خبر 5138792

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج شهرداری سنندج موسیقی ایرانی محمدباقر نوبخت دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه گرگان انقلاب اسلامی ایران بوشهر آمار کرونا شهرستان کرج شیراز شهرکرد عکس استانها جشنواره فیلم فجر افتتاح طرح عمرانی میلیارد ریال بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۳۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، بابک دارابی عصر امروز سه‌شنبه در جلسه مصوبات سفر رئیس جمهور از محل وزارت نفت که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم با رویکرد جهادی که مدیران خوزستان دارند و با توجه به پیگیری هایی که استاندار، معاون عمرانی استاندار و آقای نیکو دارند که همیشه هم به صورت مستمر پیگیر مصوبات سفر و اجرایی شدن پروژه‌ها هستند امروز بتوانیم به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

وی بیان کرد: در مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور، مسوولیت‌های اجتماعی که باید در استان خوزستان داشته باشیم حدود ۸.۷ همت بوده که تا کنون ۴.۲ همت پرداخت کرده‌ایم، همچنین از حدود یک هزار و ۷۰۰ پروژه در خوزستان نیز یک هزار پروژه در استان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده که به عنوان خدمتگزار به مردم خوزستان تحویل داده‌ایم.

مشاور وزیر نفت یادآور شد: امیدواریم امسال هم بتوانیم این رویکرد مثبت را در خوزستان داشته باشیم و نماینده شایسته‌ای از صنعت نفت برای اجرایی شدن پروژه‌ها باشیم.

کد خبر 6093561

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی در سال ۱۴۰۳
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود