Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - پنجمین روز از دهه مبارک فجر با افتتاح چندین پروژه و برنامه کار خود را آغاز کرد و بر همین اساس در سالی که مزین به جهش تولید است در راستای تحقق اهداف مورد نظر طرح‌های مختلف تولیدی، صنعتی و اقتصادی در استان با حمایت‌های ویژه آغاز می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل  ، پنجمین روز از دهه مبارک فجر با افتتاح چندین پروژه و برنامه کار خود را آغاز کرد و بر همین اساس در سالی که مزین به جهش تولید است در راستای تحقق اهداف مورد نظر طرح‌های مختلف تولیدی، صنعتی و اقتصادی در استان با حمایت‌های ویژه آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  آغاز به کار عملیات اجرایی مرمت و لایروبی سد انحرافی میل مغان  

اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل در بازدید از پروژه‌های افتتاحی شهرستان اصلاندوز اظهار داشت: با اختصاص 41 میلیارد تومان عملیات اجرایی مرمت و لایروبی سد انحرافی میل مغان آغاز به کار کرد و به همین منظور برخی از طرح‌های مهم استان که در توسعه آن نقش اساسی دارد افتتاح شد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های بخش آب استان نیز گفت: این پروژه‌ها عامل اصلی رشد و توسعه استان است که به همین منظور با تأمین اعتبارات کافی درصدد تأمین منابع آبی مناسب برای افزایش راندمان تولیدات بخش کشاورزی منطقه هستیم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: اجرای طرح شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین در شمال استان با همت دستگاه‌های مربوطه یکی از پروژه‌های مهمی است که با اتمام آن می‌توانیم در راستای تحقق اهداف مورد نظر موفق عمل کرده و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

 
250 میلیارد ریال پروژه آبی در استان اردبیل اجرایی می‌شود  

عباس جنگی مرنی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل نیز گفت: با اجرای این پروژه، تأمین آب حدود 90 هزار هکتار کشت‌های اول و دوم در اراضی پایاب شبکه آبیاری و زهکشی دشت مغان و تأمین آب صنایع و شرب و خدمات در چهار شهرستان اصلاندوز، پارس‌آباد، بیله‌سوار و گرمی‌مغان تسهیل می‌شود.

وی بیان کرد: از پروژه‌های مهم این حوزه می‌توان به جلوگیری از پیشروی رودخانه به سمل ساحل و بازگرداندن آب به مجرای اصلی رودخانه و زهکشی میل مغان اشاره کرد تا حد امکان از فرساش و تخریب دیواره‌ها جلوگیری شود و شبکه‌های آبیاری و زهکشی با شرایط بهتری آبگیری شود.

جنگی مرنی گفت: به همین منظور برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های آبی استان 250 میلیارد ریال از محل مدیریت بحران کشور در نظر گرفته شده است.


  585 فعالیت آموزشی توسط آموزش و پرورش اردبیل اجرا می‌شود

احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این باره گفت: در حال حاضر 97 درصد برنامه‌های آموزش و پرورش اجرایی شده و با توجه به شرایط خاص کرونایی تمام برنامه‌ها تحقق نیافته و تدوین سیستم‌ها و سبک‌های مدیریتی به صورت مستمر بهبود یافته است.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش از ارکان مهم رشد و توسعه کشور است که به همین منظور درصدد هستیم برای دستیابی به اطلاعات مورد نیاز بهبود سیستم و تصمیم‌سازی آگاهانه نسبت به تحقق اهداف مورد نظر و ارزشیابی آن‌ها گام‌های اساسی و هدفمند برداریم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: به همین منظور از سال 98 تاکنون 179 برنامه و 585 فعالیت آموزش و پرورش در سطح استان اجرا شده که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را به دنبال دارد و از اهداف توسعه‌ای آموزش و پرورش محسوب می‌شود.


  اهدای 10 فقره جهیزیه به نوعروسان مشگین‌شهری  

محسن مهدی‌اوغلی، جانشین سپاه ناحیه شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: در ایام ولادت حضرت زهرا(س) و نیز دهه مبارک فجر 10 فقره جهیزیه به نوعروسان اعطا شد و در راستای ارائه خدمات به مردم و به خصوص زوج‌های جوان با همکاری خیران و مردم گام‌های مثبت و ارزشمندی برداشته شده است.


15 طرح کشاورزی در اردبیل بهره‌برداری شد  

مسعود امامی‌یگانه، فرماندار اردبیل گفت: همزمان با دهه مبارک فجر 15 طرح کشاورزی با اعتبار 95 میلیارد تومان در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری رسید که زمینه اشتغال 10 نفر را نیز فراهم خواهد کرد که از جمله این طرح‌ها می‌توان به مکانیزه محصولات کشاورزی، مرغداری گوشتی و تخم‌گذاری و پرواربندی گوساله اشاره کرد.

وی اظهار کرد: تمام سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم با اجرای پروژه‌ها و طرح‌های مختلف زمینه توسعه منطقه را فراهم کرده و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

بیش از 500 میلیارد تومان پروژه در دهه فجر امسال در استان کرمان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود فرمانده سپاه شیراز: بیش از 1000 برنامه در ایام الله دهه فجر در شیراز اجرا می‌شود کارگردان بهترین مستند جشنواره فجر به "نردبان" می‌آید


 220 میلیارد ریال پروژه در پارس‌آباد افتتاح می‌شود 

ابراهیم امامی ، فرماندار پارس‌آباد نیز اظهار کرد: 220 میلیارد ریل اعتبار برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های پارس‌آباد به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در نظر گرفته شده و به همین منظور گامی اساسی و مهم در راستای توسعه و پیشرفت منطقه برداشته خواهد شد.

وی بیان کرد: در راستای انجام اقدامات شایسته و کیفی حوزه‌های مختلف عمران و بهسازی مبلمان شهری گام‌های مؤثری برای توسعه شهر برداشته شده که در توسعه آن بسیار حائز اهمیت خواهد بود که به همین منظور از اهم پروژه‌ها می‌توان به آسفالت کوچه و محلات و جدول‌گذارری طرح‌های آبی اشاره کرد.
 

  اجرای 100 ویژه برنامه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر  

در این باره سرهنگ جهانبخش عطایی، فرمانده سپاه شهرستان خلخال  نیز اظهار کرد: برای دستیابی به پیشرفت و توسعه در حوزه‌های مختلف به دنبال ارائه راهکار برای حل مشکلات هستیم و در این زمینه بهره‌گیری از دستاوردهای انقلاب اسلامی برای تحقق اهداف مورد نظر اولویت اساسی است.

وی اظهار کرد: 100 برنامه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در شهرستان خلخال در نظر گرفته شده که امیدواریم اجرای این برنامه‌ها با شرایط کرونایی با وضعیت مناسب پیش‌ رو و مشکلی در راستای اجرای آن‌ها پیش نیاید که از اهم این پروژه‌ها می‌توان به توزیع بسته‌های معیشتی، کمک به آسیب‌دیدگان مشاغل و اجرای گام دوم طرح شهید سلیمانی اشاره کرد.

عطایی ادامه داد: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به برگزاری یادواره‌های شهدا، رزمایش الی بیت‌المقدس و رژه موتوری و خودرویی اشاره کرد که تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه پیش‌بینی شده و تمام سعی و تلاش ما دستیابی به اهداف مورد نظر در این زمینه است.

انتهای پیام/145/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دهه مبارک فجر طرح های مختلف آموزش و پرورش همین منظور استان اردبیل الله دهه فجر دهه فجر برنامه ها پارس آباد اجرای طرح پروژه ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۳۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین بهره برداری از پروژه «تحکیم بستر آسفالت بزرگراه آزادگان» و «تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری» در قالب یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار با حضور هادی حق‌بین معاون فنی و عمران شهرداری تهران، مهدی صداقتی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، محمدرضا پوریافر شهردار منطقه ۲۱ و سید ابوالفضل موسوی‌پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ برگزار شد.

در این مراسم مهدی صداقتی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران تاکید کرد: پروژه‌ای که امروز افتتاح می‌شود از نظر وسعت آنچنان ارقام بالایی ندارد اما واقعیت این است یک معضل بزرگ ترافیکی را حل کرده است.

وی ادامه داد: این گلوگاه باعث پس زدن ترافیک به چند نقطه می‌شد و مضاف بر این موضوع این نقطه نا ایمن بود. این چند موضوع کار را به یک کار مهم و اثرگذار تبدیل کرد.

صداقتی با بیان اینکه تحکیم بستر بزرگراه آزادگان به طول ۱۲ کیلومتر کار اثرگذاری است، خاطرنشان کرد: علاوه بر این باز شدن محور ترافیکی فتح به ابوسعید که دو کیلومتر طول دارد، ناایمنی که به دلیل تنگ بودن مسیر در گذشته بود را حل کرد. این سه موضوع حدود ۳۰۰ میلیارد تومان برای شهرداری هزینه داشته است.

هادی حق‌بین، معاون فنی و عمران شهرداری تهران هم در خصوص جزئیات افتتاح این پروژه گفت: ابعاد و بزرگی پروژه‌ها برای ما مهم نیست بلکه نیاز شهروندان و ایمنی شهر برای ما اهمیت دارد.
وی با بیان اینکه پروژه امروز به لحاظ ابعاد جزو کوچک‌ترین پروژه هاست اما انجام آن ویژه و پیچیده بود، خاطرنشان کرد: در منطقه ۲۱ تعداد پروژه‌هایی که در سال ۱۴۰۳ تعریف شده بزرگ مقیاس و اثرگذار است و ظرف شش ماه اول سال تکمیل فاز دوم فتح-باغستان را داریم.

معاون شهردار تهران ادامه داد: این تقاطع تأثیر فوق العاده زیادی بر کاهش ترافیک ورودی به آزادگان خواهد داشت. پروژه دیگری که برنامه ریزی شده و فاز تجهیز و عملیات اجرایی آن آغاز شده پروژه دوگاز است که سال‌ها متوقف مانده بود و فاز اول پروژه تا پایان سال تحویل شهروندان خواهد شد.

دسترسی کرمان خودرو به شهید متوسلیان شرق تکمیل می‌شود

پوریافر هم درباره جزئیات این افتتاح گفت: این نقطه یکی از نقاطی بود که به چند دلیل ازجمله باریک بودن تقاطع باعث نارضایتی مردم به ویژه در ترافیک صبحگاهی می‌شد. درخواست پلیس حل و فصل این موضوع بود. نکته دیگر بحث ایمنی این نقطه بود که باعث اهمیت پروژه می‌شد.

شهردار منطقه ۲۱ با بیان اینکه پروژه چند سالی بود که متوقف مانده و باعث نارضایتی مردم شده بود، خاطرنشان کرد: با ورود معاونت فنی و مهندسی و همکاری منطقه و پلیس در کمترین زمان ممکن پروژه تقدیم مردم شد. معارض اصلی این پروژه مسائل ترافیکی بود.

وی ادامه داد: اتمام دسترسی کرمان خودرو به شهید متوسلیان شرق در این محدوده نیز در برنامه ما قرار دارد.

کد خبر 6089687 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد