Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@17:23:20 GMT

نماز جمعه این هفته بندرعباس برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۳۷۰۱

نماز جمعه این هفته بندرعباس برگزار می‌شود

گروه استان‌ها- ستاد نماز جمعه بندرعباس با صدور اطلاعیه‌ای از برگزاری برگزاری نماز جمعه این هفته به امامت نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس از برگزاری نماز جمعه در تاریخ هفدهم بهمن‌ماه با حفظ و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس از مومنین نمازگزار خواسته شده، در راستای پیشگیری از بیماری کرونا برای ادای نماز جمعه در خانه خود وضو بگیرند و جهت حضور در مسجد جامع با استفاده ماسک و مهر و سجاده شخصی همراه داشته باشند و بانوان نیز از چادر نماز مخصوص خود استفاده کنند.

همچنین صحن و شبستان مسجد جامع نیز به منظور پیشگیری از کرونا قبل و بعد از برپایی نماز جمعه ضدعفونی خواهد شد.

هماهنگی بین ستاد و دستگاه‌های اجرایی همچون استانداری، فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی، بهداشت، اورژانس، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه امام سجاد علیه السلام و دیگر دستگاه ها و سازمان‌های ذی‌ربط جهت در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای حضور مومنان نمازگزار انجام شده است که به جهت حفظ سلامتی نماز گزاران از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده نخواهد شد.

نماز جمعه قزوین بعد از 6 ماه تعطیلی برگزار شد+تصاویرنماز جمعه در شهر‌های استان بوشهر برگزار می‌شودفریضه نماز جمعه فردا در اردبیل برپا می‌شود

 ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس از مومنان نمازگزار خواست که فرزندان خردسال خود را به همراه نیاورند، زیرا مهد آدینه ستاد نماز جمعه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود. افراد سالخورده نیز به جهت حفظ سلامتی خود از آمدن به مسجد جامع در روز جمعه پرهیز کنند و همچنین بنا شده است از 1.4 ظرفیت مسجد استفاده شود. 

مومنین نماز گزار باید در نظر داشته باشند که قبل و بعد از نماز از مصافحه و دست دادن به یکدیگر خودداری کنند و در صورت مشاهده علائم بیماری از حضور در مسجد بپرهیزند.

نماز جمعه این هفته بندرعباس به امامت نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهرستان بندرعباس در مسجد جامع این شهر برگزار خواهد شد که مجموع وقت پیش بینی شده از ابتدای خطبه‌ها تا پایان نماز عصر 45 دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام/864/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماز جمعه بندرعباس برگزاری نماز جمعه مسجد جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام جمشیدپور در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: نخستین برنامه پیاده‌روی خانوادگی ویژه کادر سپاه و بسیج و سپس همایش حکمت مطهر در راستای آشنایی با مبادی فکری شهید مطهری به شکل استانی و در همه شهرستان‌ها است.

وی تأکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، ۱۹ مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان و بسیجیان از دیگر برنامه‌ها است و بسیج جامعه زنان نیز مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب عفاف و حجاب شهید مطهری ویژه بانوان بسیجی برگزار خواهد کرد.

معاون عقیدتی و سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدا با محوریت شهید تقی بهمنی، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری ده لیگ ورزشی، حضور دانش‌آموزان و معلمان در نماز جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و حلقات میانی ویژه صالحین، تجلیل از خانواده شهدا و راویان پیشکسوت، دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه برنامه‌های دیگری است که در این هفته برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091308

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • مسجد جامع ارومیه قابلیت جهانی شدن را دارد
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم