Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی در جریان سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان زبرخان، مرکز جامع خدمات سلامت در روستای حاجی‌آباد این شهرستان افتتاح شد، همچنین در جلسه جمع‌بندی این سفر، ۱۶ مصوبه در حوزه‌های گوناگون برای توسعه و پیشرفت شهرستان زبرخان به تصویب رسید.

مرکز جامع خدمات سلامت روستای حاجی‌آباد با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روند ساخت پروژه مرکز جامع خدمات سلامت حاجی‌آباد به متراژ ۴۰۰۰ هزار متر مربع به صورت خیرساز و اعتبارات دولتی صورت گرفته‌ است.

همچنین استاندار خراسان رضوی در جریان سفر خود به شهرستان زبرخان در روستای دستجرد آقا بزرگ این شهرستان حضور یافت و از نزدیک با مردم محلی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر اساس گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خرسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در حاشیه این بازدید و در جمع مردم اظهار کرد: یکی از سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره توجه به مناطق کمتر توسعه یافته و خصوصا مناطق روستایی بوده است چرا که مناطق روستایی همیشه مولد و اثرگذار در اقتصاد کشور بوده‌اند.

استاندار خراسان رضوی در ادامه بعد از شنیدن مشکلات روستا از زبان مردم محلی، در حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی بر رفع مشکلات مورد نظر تاکید و دستورات لازم را به این منظور صادر کرد.

زبرخان "پایتخت آلوی" کشور است

استاندار خراسان رضوی در جلسه جمع‌بندی سفر به شهرستان زبرخان که روز گذشته برگزار شد بر لزوم معرفی و برندسازی محصول شهرستان در عرصه صادرات تأکید کرد همچنین در این جلسه ۱۶ مصوبه برای توسعه و پیشرفت منطقه به تصویب رسید.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه تولید آلو از مزیت‌های شهرستان زبرخان است، گفت: استان خراسان رضوی به دلیل دسترسی به آسیای میانه از موقعیت ممتازی برخوردار است و ضرورت دارد در عرصه صادرات، محصول این شهرستان را معرفی و برندسازی کنیم.

محمدصادق معتمدیان در جلسه جمع‌بندی سفر به شهرستان زبرخان اظهار کرد: از آنجا که این شهرستان تازه تاسیس است، ضرورت دارد که مطالبات به حق مردم محقق شوند.

وی ادامه داد: هنگام ارتقای بخش به شهرستان طبیعتا باید مردم شاهد ارتقای خدمات باشند، بر این اساس تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا به این امر مهم جامه عمل پوشیده شود.

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌های برجسته شهرستان زبرخان اعم از وسعت، جمعیت و آب و هوا تصریح کرد: شهرستان زبرخان در کنار موقعیت‌های بکری که داراست، به نام "پایتخت آلو" در کشور مشهور است.

معتمدیان در ادامه با تاکید بر اینکه تولید آلو از مزیت‌های شهرستان زبرخان است، گفت: استان خراسان رضوی به دلیل دسترسی به آسیای میانه موقعیت ممتازی را فراهم کرده است و ضرورت دارد در عرصه صادرات، محصول این شهرستان را معرفی و برندسازی کنیم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه باید زمینه سرمایه‌گذاری را برای بخش خصوصی فراهم کنیم، بیان کرد: با توجه به اینکه بقعه تاریخی قدمگاه در این منطقه قرار دارد و یک شهر زیارتی هم محسوب می‌شود، بحث اقتصاد زیارتی و گردشگری زیارت این شهرستان نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در بخشی از سخنان خود از تبدیل روستای اسحاق آباد زبرخان به شهر خبر داد و افزود: به هرکدام از شهرداری‌های سه شهر درود، قدمگاه و خرو شهرستان زبرخان، ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار کمک خواهد شد تا با نظارت حوزه عمرانی برای اولویت‌های سه شهر فوق هزینه شود.

در این جلسه ۱۶ مصوبه در حوزه‌های گوناگون برای توسعه و پیشرفت شهرستان زبرخان به تصویب رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زبرخان مرکز جامع خدمات سلامت استاندار خراسان رضوی برای توسعه و پیشرفت شهرستان زبرخان خراسان رضوی حاجی آباد ۱۶ مصوبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۲۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت، نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها و رشد شاخص های توسعه استان دارد.

محمدرضا حسین نژاد در آیین آغاز عملیات عمرانی بیمارستان تخصصی مادر و کودک که با حضور دکتر کریمی معاون وزیر بهداشت در ۸ اردیبهشت ماه انجام شد، گفت: افتتاح پروژه های حوزه سلامت، نقش مهمی در رفع محرومیت ها و رشد شاخص های توسعه استان دارد.

وی با اشاره به آغاز کلنگ زنی و عملیات اجرایی بیمارستان مادر و کودک، افزود: هدفگذاری اجرای این پروژه و سایر پروژه های مورد نیاز در بخش های مختلف استان، رفع نیازهای درمانی و تکمیل مراکز د تجهیزات درمانی استان است.

حسین نژاد با بیان اینکه اسکلت بندی بیمارستان شهرستان راز و جرگلان که در زمره ی مصوبات سفر رئیس جمهور قرار گرفته نیز  به اتمام رسیده است، اظهار امیدواری کرد: با همدلی و هماهنگی مدیران، ساخت این بیمارستان نیز در سال جاری به پایان برسد.

وی تاکید کرد: یک حرکت جهادی برای رفع کمبودها نیاز است تا محرومیت های موجود در استان رفع شود.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه تمام پروژه های در حال انجام براساس نیازسنجی و بر حسب نیاز استان پیگیری و با هدف ارایه خدمات بهتر به شهروندان به ظرفیت درمانی استان افزوده شد، گفت: امیدواریم با همدلی و هم افزایی و پیگیری مدیران و حمایت نمایندگان در دولت سیزدهم شاهد اجرا و به نتیجه رسیدن پروژه های بزرگتر در حوزه های مختلف استان و شاهد ارتقای جایگاه خراسان شمالی در شاخص های توسعه باشیم.

حسین نژاد افزود: در بخش سلامت با پیگیری های خوبی که انجام شده، در حال حاضر ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه در حال افتتاح و ۲۰۰ هزار مترمربع پروژه نیز در استان هدفگذاری و در حال اجراست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان