Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@12:28:16 GMT

حال گوهر خیراندیش بهتر شده است

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۳۷۶۳

حال گوهر خیراندیش بهتر شده است

بیتا منصوری از دوستان نزدیک گوهر خیراندیش که این روزها مدام با این بازیگر در تماس است، ابراز خشنودی کرد که حال او بهتر شده است.

قدس آنلاین: این تهیه‌کننده سینما درباره وضعیت جسمانی گوهر خیراندیش که این روزها به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است، به ایسنا گفت: خوشبختانه حال ایشان از نظر ریه و شرایط تنفس بهتر است و سرفه‌هایشان نیز تا حدودی زیادی بهبود پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: البته از دو روز پیش ایشان دچار تب شده ولی طی صحبتی که با پزشک و پرستارشان داشتیم، جای نگرانی نیست زیرا بازگشت تب در برخی از بیماران کرونایی جزو روند بیماری است به طوری که چند روز بعد از قطع کامل تب، بیمار بار دیگر دچار این عارضه می‌شود و حتی ممکن است بعد از بهبودی کامل، هر از گاهی این اتفاق بیفتد ولی به تدریج فاصله بازگشت تب، بیشتر خواهد شد. همچنانکه برخی از بهبود یافتگان هم هر از چندی دچار سرفه می‌شوند. ظاهرا نشانه‌های مختلف کرونا بعد از بهبودی کامل، ممکن است گاهی اوقات بازگردد ولی آن گونه که پزشک ایشان گفته‌اند، جای نگرانی نیست.

او اضافه کرد: خانم خیراندیش همچنان در بیمارستان تحت درمان هستند و به تازگی داروهای دیگری برای قطع تب ایشان تجویز شده تا روند بهبودی‌شان زودتر طی شود. 

گوهر خیراندیش چند روزی است که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری و تحت درمان است.

به گفته دوستانش از جمله عباس یاری، منتقد سینما و دبیر تحریریه مجله «فیلم» و بیتا منصوری، تهیه کننده سینما، این بازیگر که مشغول بازی در یک پروژه تصویری بوده، پس از ابتلا به کرونا دیر به بیمارستان مراجعه کرده و همین تاخیر سبب شده که چهل درصد ریه او درگیر کرونا شود ولی خوشبختانه در حال حاضر وضعیت ریه و شرایط تنفسی‌اش بهتر شده است.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گوهر خیراندیش کرونا گوهر خیراندیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۳۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است