Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مرحله دوم انتقال آب از خلیج فارس آغاز شده و در فازهای دوم و سوم انتقال آب به راور و خراسان رضوی انجام می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز در پنجاه و هفتمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور زینی‌وند استاندار کرمان برگزار شد با بیان اینکه رتبه کسب و کار استان کرمان سه رتبه ارتقا پیدا کرده است که جای تقدیر دارد اظهار داشت: روند بهبود فضای کسب و کار استان کرمان باید پیگیری شده و در ادامه وضعیت بهتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عزم خوبی در استان کرمان برای توسعه ایجاد شده و در پایش فضای کسب و کار استان کرمان اتاق‌های بازرگانی کشور مبنا قرار گرفتند گفت: سایر اتاق اصناف و اتاق تعاون نیز باید در این زمینه نقش داشته باشند و به جلسات شورای گفت‌وگو دعوت شوند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های استان کرمان برای توسعه کافی نیست و باید تقویت شود افزود: در شهرستان راور برای اجرای طرح‌های توسعه با کمبود برق روبه‌رو هستیم.

وی با بیان اینکه شورای گفت‌وگو باید گزارشی از آخرین وضعیت زیرساخت‌های استان کرمان تهیه و ارائه کند گفت: در تأمین گاز طرح‌ها تقریباً قفل هستیم و باید راهکارهای لازم اندیشیده شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمان: هیچکدام از طرح‌های نیمه‌تمام انتقال آب به مرحله استفاده مردم نرسیده استتغییر موضع استاندار کرمان در انتقال آب از سرشاخه‌های هلیل‌رود/ آیا پروژه با 70 درصد پیشرفت فیزیکی متوقف می‌شود؟طرح انتقال آب به فلات مرکزی ایران‌ ـ ‌3| آیا ابرپروژه انتقال آب خلیج فارس مردم تشنه استان کرمان را سیراب می‌کند؟/هنوز مردمان کویر روزها به انتظار تانکر آبرسان می نشینند

پورابراهیمی با اشاره به اینکه تکمیل مرحله اول طرح انتقال آب از خلیج فارس به استان در حال پیگیری است افزود: مرحله دوم انتقال آب از خلیج فارس آغاز شده است و از مسیر کرمان در فازهای دوم و سوم به راور و خراسان رضوی نیز این آب انتقال داده می‌شود.

وی با بیان اینکه یک ظرفیت بزرگ برای تأمین آب در شهرستان راور نیز وجود دارد و 47 هزار میلیارد تومان اعتبار برای آن پیش‌بینی شده است گفت: روند رشد استان کرمان و کسری‌های زیرساختی باید بررسی شده و پیش‌بینی‌های لازم انجام شود.

انتهای پیام/511/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خلیج فارس استان کرمان خلیج فارس استان کرمان انتقال آب از خلیج فارس استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۳۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند

اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا پیشنهاد کرده است که شبکه اجتماعی تیک تاک به طور کامل در اتحادیه اروپا فیلتر شود.

براساس گزارش آر تی، پولیتیکو نوشت که فون در لاین در پاسخ به سوالی درباره فیلترینگ تیک تاک گفت که بعید نیست این اتفاق بیافتد. او خاطرنشان کرد که کمیسیون اروپا به اولین سازمانی در جهان تبدیل شده است که کارمندان آن از نصب تیک تاک بر روی تلفن‌های کاری خود منع شده اند.

پیش از این جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا لایحه‌ای را امضا کرد که توسط هر دو مجلس این کشور تصویب شد، که بخشی از آن ممنوعیت شبکه‌های اجتماعی تیک تاک بود.  نمایندگان مجلس آمریکا ادعا می‌کنند این برنامه به دلیل ارتباط بایت دنس با حزب کمونیست چین (CCP) حریم خصوصی آمریکایی‌ها را تهدید می‌کند.

سخنگوی تیک‌تاک در واکنش به تصویب قانون ممنوعیت تیک تاک در بیانیه‌ای اعلام کرد: مایه تاسف است که مجلس نمایندگان آمریکا لایحه‌ای را تصویب می‌کند که حق آزادی بیان ۱۷۰ میلیون آمریکایی را زیر پا گذاشته، ۷ میلیون کسب و کار آمریکایی را تخریب و پلتفرمی که سالانه ۲۴ میلیارد دلار به اقتصاد ایالات متحده کمک می‌کند را از بین می‌برد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ۴۳ روستای محروم خراسان رضوی از آب پایدار برخوردار شدند
  • تشریح جزئیات مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند