Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@15:56:22 GMT

دومین گلزن برتر فرانسوی تاریخ بارسا

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۳۸۷۰

دومین گلزن برتر فرانسوی تاریخ بارسا

ستاره فرانسوی بارسلونا با دو گلی که در دیدار برابر گرانادا به ثمر رساند شمار گل های خود را با پیراهن این تیم به عدد ۲۷ رساند.

به گزارش مشرق، آنتوان گریزمان در دیدار برابر گرانادا که با پیروزی ۵ بر ۳ آبی اناری ها به پایان رساند عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. او توانست دو گل بزند تا شمار گل های خود را با پیراهن بارسلونا به عدد ۲۷ برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گریزمان با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند به دومین گلزن برتر فرانسوی تاریخ بارسلونا تبدیل شد. او اکنون تنها تیری آنری را از این حیث پیش رو دارد که توانست ۴۹ گل به ثمر برساند.

بعد از تیری آنری و گریزمان به ترتیب لودلیک ژولی با ۲۶ و عثمان دمبله با ۲۵ گل بهترین آمار گلزنی را از میان فرانسوی های دارند که پیراهن بارسلونا را برتن کرده اند.

گریزمان بعد از درخشش در اتلتیکو مادرید بود که پیراهن بارسلونا را برتن کرد. او فصل قبل نتوانست انتظارات را برآورده کند و حتی در فصل جاری هم با آمدن کومان نیمکت نشین شد اما چند دیداری است که بسیار خوب گل می زند و به نظر می رسد که به روزهای اوج خود برگشته است.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا جشنواره فیلم فجر آنتوان گریزمان فوتبال بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۳۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # بارسلونا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • طرح لو رفته عجیب از پیراهن سوم فصل ۲۵-۲۰۲۴ بارسلونا / عکس
  • مهارت های تدافعی برتر لنی یورو، مدافع فرانسوی مدنظر رئال مادرید / فیلم
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد