Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@12:52:09 GMT

تقدیم روز پنجم به یک مادر شهید

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۳۹۹۶

تقدیم روز پنجم به یک مادر شهید

اجراهای روز پنجم از سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به فریبا اسمعیلی که روز مادر (بامداد ۱۵ بهمن) به خیل شهدای سلامت پیوست، تقدیم شد.

به گزارش برنا، روز پنجم از سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر به یک مادر و شهید مدافع سلامت تقدیم شد. 

صاحبان آثار در این روز از اجراهای جشنواره، نمایش های خود را با گرامیداشت یاد «فریبا اسمعیلی» شهید مدافع سلامت که بعد از 12 سال خدمت در امر درمان و شاغل در بخش اورژانس و بخش های بالینی بیمارستان اهر به شهادت رسید، به روی صحنه بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پرستار «فریبا اسمعیلی» مادر عسل ۷ ساله بود که بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافر آستانه تا 20 بهمن در حال برگزاری است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسین مسافر آستانه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر فریبا اسمعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۳۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به همت آموزش و پرورش و بنیاد شهید خراسان رضوی آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان، استادان و دانشجویان این دانشگاه و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و جمعی از فرهنگیان برگزار شد.
در پایان این مراسم حاضران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معلم به ویژه استاد شهید «مرتضی مطهری» با نثار گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های والای شهدای عظیم الشان تجدید میثاق کردند.
مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران خراسان رضوی گفت: ویژگی بارز معلم شهید علامه مطهری پاسخگویی به شبهات بود و امروز یکی از مهم‌ترین شبهات موضوع عفاف و حجاب است. 
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده در بخش دیگری از صحبتهای خود افزود: حجاب ضمانتی برای حضور اجتماعی و فعالیت زن در اجتماع است و نمونه آن فعالیت اجتماعی و سیاسی حضرت زهرا (س) است. 
وی گفت: امروز دانشمندان ایرانی مختلفی داریم که در کشور در جا‌های مختلف در حال خدمتند که خیلی از این دانشمندان بانوان ایرانی هستند. 
در کشور ۳۶ هزار دانش آموز خون پاکشان را تقدیم انقلاب کردند که از این تعداد یکهزار و ۳۰۰ دانشجو معلم از خراسان رضوی هستند.
مرکز تربیت معلم شهید بهشتی ۸۶ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و در حال حاضر دو شهید گمنام در دانشگاه فرهنگیان آرمیده اند.

دیگر خبرها

  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • غزه در دویست و نهمین روز جنگ؛ ۳۴۵۹۶ شهید، تخریب ۹۵ درصد تاسیسات و فقر ۹۰ درصدی
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان مشهد
  • تقدیم ۱۰۰۰ شهید جامعه کارگری در مازندران
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور