Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@19:04:14 GMT

تجلیل بانوان حافظ قرآن در سی‌سخت+ تصاویر و فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۴۴۸۶

تجلیل بانوان حافظ قرآن در سی‌سخت+ تصاویر و فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، آیین تجلیل از بانوان حافظ قرآن به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا و روز زن به همت اداره تبلیغات اسلامی و هیأت زوار الزهرا با در حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان در شهر سی‌سخت برگزار شد.

حجت‌الاسلام بهشت رئیس اداره تبلیغات اسلامی دنا گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن  آیین تجلیل از ۳۲ خواهر حافظ قرآن کریم به همت اداره تبلیغات اسلامی و هیات زوار الزهرا با حضور امام جمعه و جمعی از مسوولان، خانواده‌های آنها و همچنین علاقه مندان به قرآن و علوم دینی در تالار شهید نجفی سی سخت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در این مراسم برنامه های مختلف و متنوعی از جمله اجرای تئاتر،  مولودی، سرود، هم خوانی برای مادران و تکریم و تجلیل از مادران و بانوان حافظ قرآن به همت هیات زوار الزهرا و اداره تبلیغات اسلامی اجرا گردید که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.

 در این مراسم حجت‌الاسلام مصباح نژاد امام جمعه سی‌سخت ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان مراسم بیان کرد: در هیچ دین و در هیچ کتابی در میان هیچ امتی به اندازه  اسلام و قرآن به کرامت زن توجه نشده است.

امام جمعه سی‌سخت اظهار داشت: قرآن راه و روش درست زندگی کردن را به همه انسان‌ها در همه زمانها و مکانها می‌آموزد چرا که قرآن محدود به زمان و مکان خاصی نیست. 

در این مراسم حجت الاسلام گنجه‌ نیز ضمن اشاره به اهمیت سبک زندگی قرآنی بیان کرد: مصداق آیه تطهیر در قرآن حضرت زهرا و ائمه ی معصومین علیهم السلام هستند و برای اینکه به آنها نزدیک شویم باید پاکیزه باشیم.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت الاسلام مصباح نژاد حجت الاسلام بهشت تجلیل از قاریان قرآن اجرای تاتر بانوان حافظ قرآن کرامت زن اداره تبلیغات اسلامی حافظ قرآن امام جمعه سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف

جواد افشارمنش با تشریح جزئیات علت تصادف خودروی حامل امام‌ جمعه بلوک، افزود: در اثر برخورد خودروی پژو با آمبولانس، یک نفر فوت کرد و سه نفر مصدوم شدند.

 به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اورژانس جیرفت، وی گفت: متاسفانه سرنشین خودرو پژو امام جمعه بلوک، حجت الاسلام اصغر دهقان دولتی بوده که علی‌رغم تلاش پرسنل اورژانس برای احیا، در بیمارستان امام خمینی جیرفت جان باخت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت افزود: سه سرنشین آمبولانس شامل دو تکنسین و یک مصدوم داخل کابین از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند که توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام دهقانی امام جمعه فقید شهر بلوک از توابع شهرستان جیرفت، همواره مشکلات مردم را منصفانه از تریبون نماز جمعه مطالبه می‌کرد. او بعد از ظهر امروز ۱۶ اردیبهشت ماه در محور جیرفت-بلوک در اثر برخورد با آمبولانس جان باخت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • قدردانی از بزرگان، جامعه را فاخر می‌کند
  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • شیوه رفتاری امام صادق (ع) بهترین الگو برای تقریب مذاهب است
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان