Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنجشنبه «حجت الاسلام حسن درویشیان» رئیس سازمان بازرسی کشور که همراه رئیس قوه قضائیه به استان گیلان سفر کرده بود برای آگاهی از کارخانه ایران پوپلین بازدید و از نزدیک با مشکلات این کارخانه قدیمی استان گیلان آشنا شد.

در حال حاضر این کارخانه تنها با ۶۳ کارگر در حال کار بوده و بخش عظیمی از ظرفیت‌های این کارخانه به دلیل مشکلات مالی و واگذاری نامناسب بلا استفاده مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران پوپلین روزگاری یکی از شرکت‌های بزرگ در صنعت نساجی کشور و استان گیلان بوده که دو هزار نیروی کارگر در آن مشغول به کار بودند.

واگذاری نامناسب و عدم نظارت درست بر فعالیت صاحبان جدید سبب شد تا این کارخانه بزرگ که اشتغال و معیشت تعداد زیادی از کارگران را تأمین می‌کرد امروز با معضلات و مشکلات عدیده‌ای روبرو شود.

از مهم‌ترین مطالبات کارگران این کارخانه در از رئیس سازمان بازرسی کشور، افزایش حقوق و دستمزد، تثبیت و پایداری ظرفیت اشتغال، تزریق سرمایه در گردش و تعیین تکلیف وضعیت واگذاری کارخانه بود

همچنین درویشیان از چند واحد تولیدی و صنعتی دیگر رشت بازدید و از نزدیک با کارگران این واحدها گفتگو کرد.

کد خبر 5138811

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن درویشیان ریاست سازمان بازرسی کشور واحدهای صنعتی دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه گرگان انقلاب اسلامی ایران بوشهر آمار کرونا شهرستان کرج شیراز شهرکرد عکس استانها جشنواره فیلم فجر افتتاح طرح عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

در راستای نظارت بر عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان، سرپرست بازرسی امور بانک و بیمه سازمان بازرسی کل بصورت سرزده از شعب منتخب بانک­های تجارت، کشاورزی، سپه و دی در سطح شهر تهران بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد:

همزمان با ابلاغ سیاست­‌های اعتباری سال ۱۴۰۳ بانک‌­ها و حسب دستور رییس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر بازدید سرزده از دستگاه­‌های خدمت‌رسان، جعفر حسینی سرپرست بازرسی امور بانک و بیمه به همراه سربازرس و بازرس این حوزه به صورت سرزده از شعب منتخب بانک‌­های تجارت، کشاورزی، سپه و دی در سطح شهر تهران بازدید کردند.

در این بازدید، هیات بازرسی ضمن بررسی برخی از پرونده‌های تسهیلات پرداختی در شعب، تذکرات لازم در رابطه با رعایت قوانین و مقررات بانکی، تکریم ارباب رجوع، پرداخت تسهیلات خرد خصوصاً تسهیلات تکلیفی ازدواج و فرزندآوری و عدم سخت­گیری در اخذ تضامین مازاد بر مقررات، عدم دریافت تصویر مدارک هویتی وفق بخشنامه بانک مرکزی داده شد.

در جریان این بازرسی، موضوع صف متقاضیان در انتظار دریافت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری نیز مطالبه و بازرسی قرار گرفت.

همچنین رعایت نرخ سود سپرده و تسهیلات پرداختی و تاثیر آن بر ناترازی بانک‌­ها و تورم در جامعه، رعایت مقررات بانک مرکزی در ارائه ضمانت‌نامه‌های بانکی و اعتبارات اسنادی داخلی، پرداخت تسهیلات به شرکت‌های تولیدی و تعاونی و نرخ کارمزد خدمات مورد تاکید بازرس کل قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • ایران هیچ عقب گردی در حوزه اقتصاد و تولید نداشته است
  • از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم | آخرین وضعیت ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود | چند بازرس مجازند در ایران باشند؟
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای کارگران عزیز کشور است
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای تلاش‌ها و تولیدات کارگران عزیز کشور است
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد