Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه در مراسم افتتاح یک واحد آموزشی در شهرستان بویین زهرا به مناسبت دهه مبارک فجر افزود: رویکرد دولت تدبیر و امید توسعه خدمات در مناطق روستایی است که این مهم نشات گرفته از دیدگاه امام راحل و در اولویت قراردادن خدمات رسانی به مناطق محروم است.
وی با بیان اینکه قطع وابستگی و استقلال بزرگترین دستاورد انقلاب است، اظهار داشت: روحیه خودباوری و اعتماد به نفسی که انقلاب اسلامی در مردم ایران به ویژه نخبگان به وجود آورده، پیشرفت‌های شگرفی را در عرصه های مختلف د رقم زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمالی پور ادامه داد: امروز در بحث پزشکی کشورمان پیشرفتهای زیادی کرده و قابل  مقایسه با رژیم طاغوت نیست و در حوزه باروری جزو ۵ کشور مطرح دنیا هستیم .
 این مسوول با بیان اینکه وضعیت ایران در مقایسه با زمان طاغوت قابل مقایسه نیست، افزود: استقلال، آزادی و امنیت از برکات انقلاب اسلامی و این نظام مقدس است که برکسی هم پوشیده نیست.
وی تصریح کرد:با گذشت ۴۲ سال از انقلاب باید ببینیم چقدر در صیانت از حقوق مردم موفق بودیم چرا بداخلاقی حاکم شده و بی تقوایی سیاسی رواج یافته است.
نماینده عالی دولت در استان قزوین بر نهادینه سازی اخلاق در مدارس تاکید کرد و افرود: اصل اخلاق و حقوق مردم نیاز اساسی جامعه امروز است و نباید دعواهای سیاسی موجب خدشه دار کردن این اصول شود.
جمالی پور خاطرنشان کرد: شرایط کنونی که دشمنان همه امکانات خود را بسیج کرده‌اند تا مانع پیشرفت کشور شوند و القا کنند جمهوری اسلامی توان کار ندارد، همه باید کنار هم باشیم و نقشه‌های استکبار را خنثی کنیم.
وی با اشاره به اینکه در دهه پنجم انقلاب قرار داریم افزود: اگر قصد توسعه یافتگی داریم  مسیر آن از مدرسه می گذرد و باید دانش آموزان ما پایبند اخلاق و ارزشهای تعالی باشند.
جمالی پور اضافه کرد: علم و دانش، اگاهی و توسعه فرهنگی کشور و تربیت نسلی فعال و پویا و تلاشگر در کلاس های درس و مدارس استاندارد محقق می شود. 


در ادامه  دبستان ۶ کلاسه حاج سعید کاشانی در روستای قشلاق چرخلو شهرستان بویین زهرا با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با مشارکت خیر به بهره برداری رسید.
شهرستان بویین زهرا در ۵۵ کیلومتری مرکز قزوین واقع شده است.

برچسب‌ها افتتاح طرح نماینده ولی فقیه در استان قزوین استانداری قزوین بویین زهرا دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح نماینده ولی فقیه در استان قزوین استانداری قزوین افتتاح طرح نماینده ولی فقیه در استان قزوین استانداری قزوین بویین زهرا دهه فجر اخبار کنکور بویین زهرا جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دبیر جشنواره موسیقی تاک گفت : این جشنواره با هدف شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در موسیقی سنتی و محلی ایران و معرفی هنرمندان بومی در حال برگزاریست.

قدسی افزود: جشنواره تاک در چند بخش شامل اجرا‌های صحنه‌ای (کنسرت)، موسیقی سنتی و محلی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی متنوع با موضوعات مختلف شعر و موسیقی و سازسازی، برپایی دومین دوره نمایشگاه ساز، تور گردشگری شهر و بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی ملایر همراه با برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات خواهد بود.

موضوعات کارگاه‌ها شامل پیوند شعر و موسیقی، تاثیر شعر در موسیقی، اصول و مبانی سازسازی، چوب شناسی، فیزیک سوت و رگلاژ ساز، اصول نگهداری از ساز، تحلیل ساختار موسیقی، آسیب‌شناسی موسیقی ایرانی در چند دهه اخیر، اصول و مبانی گروه‌نوازی، ریتم‌شناسی و وزن‌خوانی، ارتباط هنر با صنعت، گردشگری موسیقی، بررسی سبک‌ها و مکتب‌های مختلف آواز و مناسب‌خوانی است.

دیگر خبرها

  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • چیستی عدالت و تاثیر آن در جامعه
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • در جلسه رادان با اعضای جامعه مدرسین چه گذشت؟
  • رفع تبعیض بین مدارس دولتی و غیرانتفاعی نیازمند راهکار سازنده است
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود