Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم رشت در مجلس گفت: اجرای طرح« کاداستر» و تعیین وضعیت کارخانه‌های غیرفعال در گیلان از مطالبات مردم استان از رئیس قوه قضایی است. - اخبار استانها -

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: ورود آقای رئیسی به گیلان را خوشامد می‌گویم و سفرات استانی ایشان به استان‌های مختلف و رصد و بررسی مسائل جای تقدیر و تشکر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: نمایندگان مردم در مجلس افرادی هستند که با بخش‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و همه مسائل موجود در استان آشنایی کامل و ارتباط نزدیک دارند و در همین راستا باید در سفر استانی رئیس قوه قضائیه کشور، جلسه‌ای با نمایندگان مردم گیلان در مجلس تدوین می‌شد تا نمایندگان به‌طور مستقیم مسائل را به ایشان اعلام کنند‌.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی به‌واسطه ارتباط نزدیک با مردم و آشنایی با مسائل مختلف کشور بهتر از سایر مسئولان می‌توانند مشکلات را منعکس کنند.

رئیس قوه قضاییه در رشت: مجاهدت و سلحشوری مردم گیلان در ایستادگی برابر ظالمان ستودنی استرئیس قوه قضاییه وارد استان گیلان شدگیلان؛ مقصد بیست و یکمین سفر استانی رئیس قوه قضاییه

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: به دلایل مذکور حضور نمایندگان مجلس در جلسات استانی و بازدیدهای رئیس قوه قضائیه ضرورت داشته و در نتیجه‌گیری اثر بهتری دارد و نمایندگان می‌توانند اطلاعات وسیع‌تری را در اختیار ایشان قرار دهند.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: در استان گیلان مطالباتی وجود دارد که باید مورد رصد رئیس قوه قضائیه کشور قرار گیرد از جمله این مواد سامانه‌های دستگاه‌ قضای گیلان بوده و رییس قوه قضاییه کشور باید پاسخگو باشد که این بخش در گیلان چه میزان عملی شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس افزود: از جمله این سامانه‌ها می‌توان به سامانه‌های الکترونیک دستگاه قضا در گیلان، سریع سامانه پیشگیری از وقوع جرم، سامانه نهادهای داوری و سامانه درگاهی الکترونیکی اشاره داشت که زمان فرایند دادرسی و رسیدگی به پرونده‌ها را به نصف کاهش می‌دهد.

وی با اشاره به دیگر مطالبات مردم ‌گیلان از قوه قضائیه کشور گفت: کارخانه«پوشش گیلان» و «رشت الکترونیک» 2 کارخانه بزرگ گیلان بوده که حدود 2 دهه بلاتکلیف مانده و تعیین تکلیف آن صورت نگرفته لازم به ذکر است که دادستان شهر رشت رسیدگی ویژه‌ای در این پرونده داشت.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ابراز داشت: اکنون پرونده این 2 کارخانه به تهران منتقل شده و در آنجا در سیستم اداری قوه قضائیه گرفتار شده است و درخواست ما از آقای رئیسی این است که مشکل این 2 کارخانه مهم گیلان را تعیین تکلیف کند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس افزود: کارخانجات«امیر منصور آریا» که کارخانه‌های زیادی در گیلان دارد متأسفانه اکنون بلا استفاده مانده است و از جمله کارخانه‌های دیگر گیلان که در بلاتکلیفی به سر می‌برد می‌توان به«ایحا گستر شمال» اشاره داشت.

وی عنوان داشت: طرح کاداستر یکی از طرح‌های بزرگی است که مجلس در حوزه اراضی بیت‌المال وضع کرده و قوه قضائیه مسئول پیگیری آن است اما این طرح در استان گیلان که در این حوزه با مشکلات عدیده‌ای مواجه بوده و اراضی آن همواره در معرض خطر است به خوبی اجرا نشده است.

کوچکی‌نژاد گفت: در این حوزه رئیس کل دادگستری گیلان جلساتی با مجمع نمایندگان گیلان در مجلس برگزار کرده و مشکلات این حوزه توسط نمایندگان به ایشان منعکس شد و همچنین قوه قضائیه کشور باید توجه ویژه‌ای به اجرای طرح کاداستر در گیلان داشته باشد.

انتهای پیام/614/ ع

علیرضا خاکپور

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس رئیس قوه قضائیه قوه قضائیه کشور گیلان در مجلس مردم گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۴۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان در دیدارش از دانشگاه کلمبیا که آغازگر اعتراضات ضد جنگ اسرائیل در غزه بوده، با گروهی از جمعیت‌ که او را هو می‌کردند، روبرو شد و به سختی توانست چند جمله بگوید. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد