Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:40:55 GMT

نماز جمعه فردا در ۲۵ شهر استان بوشهر اقامه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۵۱۴۸

نماز جمعه فردا در ۲۵ شهر استان بوشهر اقامه می‌شود

گروه استان‌ها- مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر با اشاره به اقامه نماز جمعه فردا در ۲۵ شهر بوشهر گفت: نماز جمعه در مرکز استان به امامت آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان اقامه می‌شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام یعقوب بهمیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  بوشهر، همکاری مردم در رعایت دستورالعمل بهداشتی برای مقابله با کرونا را مورد ستایش قرار داد و اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی مدافعان جبهه سلامت، کادر درمانی و پرستاری، جهادگران و همکاری مردم متدین و همیشه در صحنه شاهد نزولی شدن روند ابتلا به بیماری کرونا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خدمات جبهه سلامت و خیران در عرصه مقابله با کرونا را ستود و تاکید کرد: روند رعایت پروتکل بهداشتی بر اساس مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا  از جمله استفاده مستمر از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی باید ادامه داشته باشد تا وارد پیک خطرناک چهارم کرونا نشویم.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر از اقامه نمازجمعه فردا 17 بهمن در سراسر استان خبر داد و بیان کرد: با توجه به اینکه 25 شهر استان بوشهر دارای امام جمعه هستند فردا 17 بهمن نماز جمعه در همه این شهرها اقامه می‌شود.

نماز جمعه در شهر‌های استان بوشهر برگزار می‌شود نماز جمعه کاشان فردا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقامه می‌شود نمازجمعه 17 بهمن برای نخستین بار پس از شیوع کرونا در سراسر استان گلستان اقامه می‌شود

بهمیاری افزود: نماز جمعه در مرکز استان به امامت آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار  می‌شود.

وی با تاکید بر رعایت الزامات بهداشتی در جایگاه‌های نماز جمعه تصریح کرد: در طول برپایی نماز جمعه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از  ماسک و فاصله فیزیکی،  اجباری است و نمازگزاران باید وسایل شخصی از جمله مهر، سجاده و آب آشامیدنی به همراه داشته باشند.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر با اشاره به گردهمایی ستادهای نماز جمعه سراسر کشور افزود: در این گردهمایی از ستادهای نماز جمعه برتر شهرهای مختلف کشور تجلیل شد.

بهمیاری با بیان اینکه ستادهای نماز جمعه برازجان، دلوار و آبدان از استان بوشهر نمونه کشوری شدند خاطرنشان کرد: از 900 ستاد نماز جمعه در سراسر کشور 55 ستاد آن نمونه شدند که 3 ستاد آن شامل برازجان، دلوار و آبدان از استان بوشهر در مجموع نمونه‌های کشوری  قرار گرفتند.

انتهای پیام/190/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماز جمعه اقامه می شود نماز جمعه استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۵۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ

به‌مناسبت ٢٥ شوال، سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع، مراسم سوگواری در سوّمین حرم اهل‌ بیت(ع) برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

امیرعباس حقیقی‌نیک مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم از شیراز اظهار داشت: به مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) روزهای پنج‌شنبه و جمعه، 13 و 14 اردیبهشت‌ماه، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین آقامیری پیرامون فضائل و مناقب این امام همام به ایراد سخن خواهد پرداخت و مهدی سروری، ضمن قرائت دعای کمیل، مرثیه‌سرایی می‌کند.

وی افزود: شنبه 15 اردیبهشت‌ماه نیز، همزمان با سالروز شهادت شیخ الائمه، امام جعفر صادق(ع)، ارادتمندان اهل‌ بیت عصمت و طهارت ساعت 9 صبح، در قالب دسته‌جات عزاداری به سمت این بارگاه منور، حرکت و در ساعت 11 در شبستان امام خمینی(ره) به سوگواری می‌پردازند.

سخنران و مداح این مراسم حجت‌الاسلام محمدحسین حدائق و سیدحسین فتح اللهی هستند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)گفت: در ظهر شهادت، بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، اکبر افخمی و در شام شهادت بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، سیدمحسن رسولی، مرثیه‌سرایی خواهند کرد.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • ویژه‌ برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در شاهچراغ اعلام شد
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود