Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین؛ امروز ما باید همه ظرفیت های خودمان را در مباحث اقتصادی برای ارتقاء فرهنگ اقتصادی و کمک به جریان اقتصادی کشور به کار بگیریم و به نظر بنده روندی که اکنون در فولاد مبارکه در حال طی شدن است روندی رو به رشد و در راستای کمک به جهش تولید در کشور است و در خصوص برخی از حواشی مطرح شده اخیر به نظر می رسد که باید خیلی مواظبت کنیم که اگر کسی نسبت به برخی مسائل گلایه دارد باید موقعیت و شرایط حال حاضر را با وجود تحریم های آمریکا علیه خود شرکت و مدیرعامل آن در نظر بگیرد و با روش بهتری که هم جلوی سوء استفاده دشمن را بگیرد و هم روند مدیریت این شرکت مهم اقتصادی و تولیدی را مختل نکند به طرح نقطه نظرات پرداخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان مبارکه نیز خاطر نشان کرد: همانطور که بارها عرض کرده‌ام شرکت فولاد مبارکه از افتخارات انقلاب و سرمایه عظیمی برای کشور است  و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت تولید و نامگذاری سال جاری به عنوان سال جهش تولید نقش و جایگاه این شرکت از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود چرا که جهش تولید به مراتب از رونق تولید که از شعارهای سال های گذشته بود مهم تر و جدی تر است و در خصوص عملکرد فولاد مبارکه می خواهم به این مثل اشاره نمایم که "املای نانوشته غلط ندارد" و هیچ کس نمی تواند ادعا نماید که چنین فعالیت هایی در مجموعه بزرگ فولاد مبارکه عاری از اشتباه است و بالاخره هر کار عظیمی ممکن است اشکالاتی در خود داشته باشد اما نباید به این مشکلات به نحوی پرداخته بشود که اصل جریان تولید دچار نقصان  و موجبات سوء استفاده دشمنان فراهم بشود. حجت الاسلام موسوی همچنین گفت: تحریم های حال حاضر علیه کشور واقعا ناجوانمردانه است و به نظر می رسد برخی از دست اندرکاران اجرایی کشور باید هماهنگی بیشتری داشته باشند و صنایع مادر کشور را که دیگر صنایع کشور را تحت تاثیر خود قرار خواهند داد تضعیف نکنند و موضع گیری های خود را به دور از جریان سازی هایی که به نفع دشمنان تمام خواهد شد دنبال نمایند.

پربیننده ترین تفاهمنامه بورس کالا و انجمن سنگ آهن در مورد عرضه بالادست/ عرضه محصولات بالادست در بورس کالا ادامه می‌یابد بازار خودرو در حال متعادل ‌شدن است عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام «کزغال» در فرابورس/ بزرگترین تولیدکننده زغال در کشور به بازار سرمایه راه یافت بانک‌های مرکزی شمش طلا ندارند! رشد ۱۳۲درصدی سود خالص تاصیکو در ۹ماهه ۹۹

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اصفهان فولاد مبارکه فولاد مبارکه جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۵۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت خرید حمایتی تخم مرغ در راستای کاهش زیان مرغداران

حمیدرضا کاشانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به افزایش هزینه های تولید، قیمت منطقی هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۶۰ هزار تومان است که متاسفانه به رغم‌ پیگیری های مکرر، تاکنون خبری از اصلاح نرخ نیست.

او قیمت کنونی هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری را ۳۷ هزار تومان اعلام کرد و افزود: هم اکنون هر کیلو تخم مرغ ۱۰ هزار تومان کمتر از نرخ مصوب سال گذشته و ۲۵ هزار تومان زیر نرخ واقعی عرضه می شود.

کاشانی ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که تولید تخم مرغ در اردیبهشت به ۱۱۴ هزار تن برسد، در حالیکه حداکثر مصرف ۸۰ تا ۸۵ هزار تن است‌.

رئیس اتحادیه مرغداران میهن با بیان اینکه تاکنون اقدامی برای خرید حمایتی تخم مرغ صورت نگرفته است، افزود: با توجه به آنکه تولید تخم مرغ خطی است، از این رو پشتیبانی امور دام باید تا پایان خرداد ۳۰ هزار تن تخم مرغ خرید حمایتی کند.

او گفت: با واگذاری امور تنظیم بازار به اتحادیه، کمترین نوسان قیمت را در بحث بازار مرغ داشتیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲ شد
  • معرفی شرکت احیا استیل فولاد بافت
  • باید موانع از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداشته شود
  • باید موانع را از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداریم
  • ضرورت خرید حمایتی تخم مرغ در راستای کاهش زیان مرغداران
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است
  • باید از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای ارتقای ارزش افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی استفاده شود
  • رفع مشکل تامین خوراک شرکت روی بندرعباس در دستور کار قوه قضائیه