Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «مثل تو، بانوی من، فاطمه» تازه‌ترین اثر خانم کلر ژوبرت با موضوع میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) منتشر شد. داستان این کتاب از نگاه کودکی در همسایگی خانه پیامبر خدا (ص) و حضرت خدیجه (س) روایت می‌شود: نگاه لطیف و کودکانه به ماجرای تولد حضرت فاطمه (س).

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: یک روز نانا را صدا کردم: «زود بدو بیا، بانو دارد حرف می‌زند و می‌خندد؛ ولی هیچکس را نمی‌بینم!»

نانا گفت: «خب… شاید با یک فرشته حرف می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادت است گفته بودم فرشته‌ها به خانه‌ی پیامبر می‌آیند؟ بانو خدیجه هم این قدر خوب است که حتماً فرشته‌ها خیلی دوستش دارند.»

تصویگری کتاب توسط خانم کلر ژوبرت، طراحی گرافیک خانم حمیده سلیمانی و ویراستاری فهیمه شانه در ۲۴ صفحه تنظیم شده‌است. «مثل تو، بانوی من، فاطمه» با قیمت ۱۸,۵۰۰ تومان توسط انتشارات رودِآبی منتشر شده است.

کد خبر 5138810 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: کلر ژوبرت تازه های نشر حضرت فاطمه س انقلاب اسلامی ایران پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دهه فجر معرفی کتاب قاسم سلیمانی ترجمه پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات رونمایی کتاب معرفی نشریات رایزنی فرهنگی نقد کتاب چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حوزه هنری جشنواره صنعت چاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۵۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «برای قلب‌های شکسته» نوشته مریم هاشمی به تازگی توسط نشر نزدیکتر منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب به گفته نویسنده‌اش شامل یک روایت بلند درباره عشق است.

این کتاب درباره انسان‌هایی است که در تلاطم روزمرگی‌ها زمانی را نیز به عاشقی اختصاص می‌دهند و در میان تمامی آشوب‌ها و سختی‌های اجتماعی، شعله عشق و محبت را در دل خاموش نمی‌کنند.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«وقتی دلت می‌شکند همه این کلمات گم می‌شوند و تا بیایی دوباره پیدایشان کنی بخش زیادی از عمر گذشته و این در حالی است که ما فقط یک بار زندگی می‌کنیم و فقط یک بار صد درصد با شور و اشتیاق عاشق می‌شویم و اعتماد می‌کنیم و وای به حال آن‌هایی که این صددرصد ها را کم و کمتر می‌کنند… از آدم‌های صادق خوشم می‌آید، از آنهایی که تکلیفشان با خودشان و دیگران معلوم است، اصلاً آدم‌هایی که رک هستند و مثلاً وقتی تو را می‌بینند و از تو خوش‌شان نمی‌آید محکم حرف‌شان را پرت می‌کنند توی صورتت، اما حداقل با دروغ مثل یک خنجر ذره ذره درون تو فرو نمیبرندش تا کم کم زجر بکشی و از بین بروی… آنها حداقل کمتر وقت زندگی‌ات را می‌گیرند!»

این کتاب با ۶۴ صفحه و شمارگان ۳۰۰ نسخه عرضه شده است.

کد خبر 6089786 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد
  • چاپ دوم کتاب «ترجیع‌بند در شعر نو» منتشر شد
  • واکنش یک چهره‌ی سیاسی به تاریخ‌سازی دختر دونده ایرانی
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • جزئیات تازه از بیماری ترانه علیدوستی
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • دلایل توصیه ائمه(ع) به زیارت حضرت عبدالعظیم(ع)