Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار اردبیل گفت: انتظار می‌رود مسئولان در اجرای برنامه‌های فرهنگی به اندازه برنامه‌های اقتصادی و عمرانی اهتمام ورزند و در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی گام بردارند چرا که این موضوع همگام با توسعه عمرانی اولویت اساسی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل، اکبر بهنامجو ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اصلاندوز اظهار داشت: نیاز است در راستای صیانت از ارزش‌های اسلامی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام یافته است که در این زمینه به‌دنبال افزایش قدرت مقابله با جنگ نرم دشمنان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که دهه مبارک فجر فرصتی برای معرفی ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان است، بیان کرد: در این زمینه باید فرهنگ‌سازی‌های لازم و مناسب انجام یابد تا بتوانیم راه و آرمان‌های شهدای والامقام کشورمان را ادامه داده و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: انتظار می‌رود مسئولان در اجرای برنامه‌های فرهنگی به اندازه برنامه‌های اقتصادی و عمرانی اهتمام ورزند و در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی گام بردارند که این موضوع همگام با توسعه عمرانی اولویت اساسی است که در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده است.

بهنامجو تصریح کرد: برنامه‌ریزی در راستای مصون‌سازی جامعه از تهدیدات سایبری به ویژه در بین جوانان اولویت اساسی است که به همین منظور درصدد هستیم تا برای جلوگیری از تحریم اقتصادی در برابر جنگ نرم دشمنان ایستاده و نقشه‌ها و توطئه‌های شوم آنان را خنثی‌سازی کنیم.

پزشکان طرف قرارداد تأمین اجتماعی خراسان جنوبی 200 هزار نسخه الکترونیک صادر کردندعیدی بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت شدتوصیه تأمین اجتماعی به پزشکان: اگر تمایل به نسخه الکترونیکی ندارید، از سرنسخه استفاده کنید!

وی اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اساسی در این زمینه توجه به مباحث فرهنگی است که در این زمینه با توجه به اولویت‌بندی آسیب‌ها برای مهار آن‌ها باید برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی مبنای کار باشد تا بتوانیم با استخراج اولویت‌ آسیب‌ها در راستای مهار مشکلات و موانع گام‌های اساسی برداریم.

انتهای پیام/142/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آسیب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۵۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است

رضا قاسمیان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات اهمیتی کمتر از مرحله اول ندارد و منتخب شمال استان اردبیل باید با بیشترین رای و اعتماد مردمی راهی بهارستان شود.

وی خاطرنشان کرد: شور و نشاط انتخاباتی شهرهای شمال استان اردبیل را فراگرفته و تا ۲۰ اردیبهشت ماه فضای تبلیغاتی انگیزه بیشتری را برای مشارکت بالای مردم فراهم می آورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: ۲۲ اردیبهشت تکلیف هفتمین بهارستان نشین استان اردبیل مشخص خواهد شد تا با وحدت و همگرایی نمایندگان مسیر توسعه استان اردبیل شتاب بیشتری به خود بگیرد.

قاسمیان افزود: تمام تمهیدات برای برگزاری باشکوه انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه در تک حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز فراهم شده تا در ۲۷۶ شعبه مردم این شهرها از بین دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم منتخب خود را برگزینند.

وی ادامه داد: پخش مناظره ها از امشب و برنامه تبلیغی کاندیداها از شبکه سبلان فرصتی را فراهم کرده تا اهالی سه شهرستان شمالی استان با بصیرت و تیزبینی منتخب خود را برگزینند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل اظهار کرد: آرای بیشتر مردم نه تنها پشتوانه منتخب این مناطق در مجلس دوازدهم و پیگیری امور مردم خواهد بود بلکه قوام بخش دو رکن جمهوریت و اسلامیت نظام تلقی می شود که استوار به رای مردم است.

کد خبر 6098602

دیگر خبرها

  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • نگاه واقع‌گرایانه به آسیب‌های اجتماعی داشته باشید/ مسئولان منفعل توبیخ می‌شوند
  • نویسنده فیلم سینمایی فسیل : دستمزدم به اندازه ارقامِ انجمن فیلمنامه‌نویسان هم نبود!
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • خبر صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان کذب است
  • راه کار‌های اساسی در زمینه حفظ سلامت دهان و دندان در جامعه/ برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دندان چیست؟
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • دستمزدم برای «فسیل» هم به اندازه ارقامِ انجمن فیلمنامه‌نویسان نبود!