Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:23:17 GMT

ملایی: پنجره جدیدی در ورزش همگانی باز شده است

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۵۷۰۴

ملایی: پنجره جدیدی در ورزش همگانی باز شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، گردهمایی روسای هیات‌های ورزش همگانی استان‌های سراسر کشور صبح روز پنجشنبه به میزبانی هیات ورزش همگانی استان خراسان رضوی برگزار شد.

افشین ملایی در این مراسم با تشریح برنامه‌هایی که این فدراسیون برای آینده ورزش همگانی در نظر گرفته است گفت: از زمانی که کار در فدراسیون ورزش‌های همگانی را آغاز کردیم منافع ملی و تامین سلامت مردم و رفع کم تحرکی در بین زنان و مردان این سرزمین را در دستور کار قرار دادیم و در همین راستا طرح‌هایی را به مناسبت‌های مختلف به مرحله اجرا رساندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش هیات‌های استانی در توسعه و پیشرفت ورزش همگانی گفت: هیات‌های استانی در راس جریان همگانی کردن ورزش قرار گرفته‌اند. انتظار ما این است که هیات‌های استانی بتوانند با برنامه ریزی در راستای توسعه ورزش همگانی در استان خود اقدام کنند.

افشین ملایی با بیان اینکه بارها در مورد کم تحرکی در جامعه صحبت کرده است گفت: از روسای هیات‌های استانی می‌خواهم که در این مورد با مردم و مسئولان استان خودشان صحبت کنند و مسئولان را نسبت به کم تحرکی و تبعاتی که در آینده خواهد داشت هشدارهای لازم را بدهند و از همه پتانسیل استان برای رفع این کم تحرکی استفاده کنند.

رئیس فدراسیون ورزش همگانی با تاکید بر اینکه هدف این فدراسیون تامین سلامت مردم است گفت: خیلی از مسئولان کشور هنوز نمی‌دانند که ۶۴ درصد از بانوان ایران دچار کم تحرکی هستند. این مسئولان از تبعاتی که این کم تحرکی در دو دهه آینده در مورد سلامت مردم خواهد داشت آگاهی ندارند. وظیفه همه ماست که از همین حالا این هشدارها را به مسئولان بدهیم که باید برای تامین سلامت مردم فکر و اقدام کنند.

ملایی با بیان اینکه فدارسیون ورزش همگانی یک پنجره جدید را به ورزش کشور باز کرده است گفت: روزی از ما بازخواست خواهد شد که چرا در سیاست‌های ملی ورزش کشور نقش اصلی را به ورزش قهرمانی و حرفه‌ای دادید.

وی تاکید کرد: من هیچ مشکلی با ورزش قهرمانی ندارم اما وقتی فرمایش مقام معظم رهبری را مطالعه می‌کنم که به ورزش همگانی تاکید می‌کنند تکلیف ما مشخص است و باید تمام توانمان را بگذاریم تا این فرمایش ایشان را نهادینه و اثبات کنیم.

افشین ملایی با تاکید بر انجام کار گروهی در فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: ما در فدراسیون سوپرمن نداریم. برای رسیدن به اهداف مان و اجرای برنامه‌هایی که مد نظر داریم یک تیم قدرتمند و حرفه‌ای را گرد هم آورده‌ایم که بتوانیم در جهت منافع ملی و تامین سلامت مردم اقدام کنیم.

کد خبر 5138968

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری افشین ملایی مشهد فدراسیون ورزشهای همگانی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس علی انصاریان تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر والیبال ووشو ویروس کرونا مهدی طارمی لیگ برتر ووشو والیبال باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ برتر بسکتبال فدراسیون ووشو تامین سلامت مردم هیات های استانی فدراسیون ورزش ورزش همگانی کم تحرکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون بادبانی و فدراسیون راگبی در زمان حمید سجادی تشکیل شدند اما پس از گذشت چند ماهی از فعالیت های آنها، دوباره منحل و به انجمن تبدیل شدند.

حمید سجادی وزیر وقت ورزش و جوانان در اقدامی غیرکارشناسی در زمان حضور خود در وزارت ورزش چند فدراسیون جدید را راه اندازی و تاسیس کرد که هیچکدام موفق نشدند و روزهای آشفته ای را تجربه می کنند.

کد خبر 6093966

دیگر خبرها

  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا