Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@02:43:30 GMT

تجلیل از نخستین بانوی راننده اتوبوس در گلستان

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۵۷۳۰

تجلیل از نخستین بانوی راننده اتوبوس در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، بانوان ایران اسلامی همواره مورد افتخار و عزت کشور بوده و پس از انقلاب شکوهمند اسلامی برخلاف تبلیغات دشمنان نه تنها حضور عزتمند آنها در جامعه اسلامی کمتر نشده بلکه با رشد فزاینده‌ای رو به رو شده است، فتح قله‌های بلند علمی، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و حتی سیاسی در طی چهار دهه گذشته از انقلاب اسلامی توسط بانوان کشورمان به همگان ثابت کرده است که بانوی ایرانی با حفظ آرمان و اعتقادش می‌تواند در عرصه‌هایی که کشور نیاز به حضور بانوان دارد با اقتدار حضوری جدی داشته باشد

حضور پرفروغ بانوان ایرانی در عرصه پزشکی و پرستاری، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش، ورزش و حتی مجلس شورای اسلامی و وزارتخانه‌ها همه و همه گواهی بزرگ بر این مدعاست که البته این مهم در سرتاسر کشور پهناور ما از جمله استان گلستان نیز ساری و جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از جلوه‌های این مهم را می‌توان در سازمان اتوبوسرانی شهرداری گنبدکاووس مشاهده کرد، آنجا که خانم «مرضیه چوپانی‌نیا» با عزمی راسخ به عنوان نخستین بانوی راننده اتوبوس در استان گلستان در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر گنبدکاووس مشغول به فعالیت است.

از این رو شهردار گنبدکاووس به همراه تعدادی از مسوولان این شهرستان از جمله معاون سیاسی و امنیتی فرماندار در اقدامی شایسته در سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز بزرگداشت مقام زن، طی مراسمی از این بانوی سختکوش و تلاشگر تجلیل کرده و از حضور او در این عرصه و ایجاد بستری برای راه‌اندازی سرویس ویژه بانوان تقدیر کردند.

منصور طعنه گنبدی شهردار گنبدکاووس در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از حضور بانوان در عرصه‌های اجتماعی، تاکید کرد: بانوان ایران اسلامی همواره و در همه عرصه‌های نیازمندی کشور حضور داشته و نشان داده‎اند می‌توانند از عهده مسوولیت‌های محوله برآیند.

انتهای پیام/83014

منبع: فارس

کلیدواژه: استان گلستان گلستان مجلس شورای اسلامی اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۵۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، طباطبایی گفت: این حادثه حوالی ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه سه شنبه رخ داد و این اتوبوس حامل دانش‌آموزان پسر هنرستان ذکایی یزد و از یزد عازم مشهد مقدس بوده که دارای ۴۹ سرنشین است.

وی افزود: این حادثه در مجموع ۱۰ مصدوم داشت که حادثه‌دیدگان، سه دانش‌آموز، یک معلم، دو راننده اتوبوس، دو راننده ایسوزو، یک راننده و یک سرنشین تریلر بوده‌اند.

دیگر خبرها

  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • بانوی کبدی کار استان همدان در اردوی تیم ملی
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده