Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حیدر قاسمی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان فریدونشهر افزود: نقد همواره سازنده است اما باید در حوزه و جایگاه خود صورت بگیرد تا کارآمدی برای جامعه داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اظهارداشت: متاسفانه بعضاً نقد در فضای مجازی از فضای مدیریت خارج می‌شود و ذهن مردم را مشوش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: امروز تمام نهادهایی که زیر پرچم جمهوری اسلامی کار می‌کنند همه در یک کشتی هستند و اگر خدشه‌ای ایجاد شود حرکت کند خواهد شد و به مقصود نمی رسیم.

به گفته قاسمی مدیران در شرایط کنونی باید الگویی برای مردم باشند.

قاسمی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: باید مسئولان مردم را نسبت به دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن آگاه کنند امیدواریم با توجه به شرایط موجود انتخاباتی باشکوه و در تراز جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی افزود: ایام دهه فجر فرصتی مناسبی برای بیان ویژگی‌ها و صفات استان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: حضرت زهرا(س) تجلی منش، وفاداری و گذشت در جامعه است که می‌تواند الگویی برای جامعه به ویژه بانوان که نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند، باشد.

وی، به اوصاف حضرت فاطمه(س) و سوره کوثر اشاره و تصریح کرد: تمامی جامعه متمایل به الگوی بی‌نظیر فاطمه زهرا (س)هستند.

وی با بیان اینکه منطقه فریدونشهر ۲ ویژگی برجسته دارد، اضافه کرد: این شهرستان تابلویی از قومیت‌ها و گروه‌هاست که به خوبی در کنار هم زندگی می‌کنند و با آرامش خود امنیت‌ساز هستند که نشان از فهم و فرهنگ بالای مردم این شهرستان است.

وی ادامه داد : توسعه و پیشرفت هر منطقه صرفا نیازمند منابع مالی نیست بلکه باید استفاده حداکثری و بهینه از ظرفیت‌ها و منابع آن منطقه صورت بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد: همچنین اقلیم و طبیعت منحصر به فرد در این منطقه ظرفیت بزرگ و خوبی است.

وی در این جلسه از تلاشگران عرصه سلامت قدردانی کرد و از مردم خواست همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را به نحو احسن رعایت کنند.

در سفر امروز معاون استانداری اصفهان ۱۳۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۴۱ میلیارد ریال در شهرستان فریدونشهر افتتاح شد.

فریدونشهر با ۳۶ هزار نفر جمعیت در ۲۰۰ کیلومتری غرب استان اصفهان و در بلندترین نقطه استان و حتی کشور قرار دارد که بیشترین بارندگی را دارد و جز مناطق کم برخوردار کشور است.

برچسب‌ها فریدونشهر اصفهان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فریدونشهر اصفهان دهه فجر فریدونشهر اصفهان دهه فجر اخبار کنکور استانداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۵۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند

امام جمعه شهرستان خوی گفت: در گره‌گشایی مردم و کاهش مشکلات جامعه پیشتاز باشید و در تصمیماتتان الگویتان امام علی(ع) باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی، امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در گرامیداشت روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا خطاب به اعضای شوراها اظهار کرد: منتخبان مردم در مدیریت شهری و روستاها باید امانت‌دار مردم و بیت‌المال باشند.

وی افزود: مسئولیت خطیری که بر عهده دارید، در راستای حل مشکلات مردم و جامعه به‌کارگیری کنید.

امام جمعه شهرستان خوی گفت: اعضا شوراهای شهر باید به فکر شهروندان بوده باشند و از هرگونه فعالیت در راستای مطامع شخصی بپرهیزند.

قاسم‌خانی خطاب به شوراها ادامه داد: در گره‌گشایی از مردم و کاهش مشکلات جامعه پیشتاز باشید و در تصمیماتتان الگویتان امام علی (ع) باشد.

کد خبر 748412

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آبرسانی شهری نیست
  • حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند