Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@05:03:30 GMT

رفع معضل زباله گیلان نیازمند سرمایه گذاری دولت است

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۵۹۶۲

رفع معضل زباله گیلان نیازمند سرمایه گذاری دولت است

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشان امروز پنجشنبه در سفر خود به استان گیلان به عنوان هیات همراه رییس قوه قضاییه در 

بازدید از سایت دفن زباله سراوان رشت  با تاکید بر لزوم راه اندازی زباله سوز بیان داشت: دفن زباله در این مکان و معضلات ناشی از آن ، مشکل جدی مردم است که رفع آن به کار جدی و انقلابی نیاز دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"محل دفن زباله" سراوان رشت از معضلات محیط زیستی گیلان است و  روزانه ٨٠٠ تا هزار تن زباله در آن تخلیه می شود.

حجت الاسلام و المسلمین  درویشان همچنین به همراه مسئولان استانی از واحد تولیدی کارخانه ایران پوپلین در رشت و مجموعه کارخانه پارس خزر در شهر صنعتی رشت بازدید کرد.

کارخانه ایران پوپلین دارای حدود ٢٧٠ نیرو است که در آن انواع ملحفه و پارچه تولید می شود  و از چند ماه گذشته نیز تولید حریر در این کارخانه آغاز شده است.

در کارخانه پارس خزر نیز انواع لوازم برقی خانگی از جمله چرخ گوشت، جاروبرقی. پنکه ، آبمیوه گیری، ماشین لباسشویی، پلوپز، بخاری و تخم مرغ پز تولید می شود و با هفت شرکت دارای بیش از دو هزار و ۵۰۰ نیرو است.

برچسب‌ها رشت سازمان بازرسی كل كشور گیلان قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت سازمان بازرسی كل كشور گیلان رشت سازمان بازرسی كل كشور گیلان قوه قضاییه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۵۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه طی بازدیدی از یکی از کارخانه‌های احیا شده در مشهد مقدس اظهار کرد: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی تعداد ۳۰۸ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و این اقدام استاندار برای حمایت از تولید تا پایان دولت، توسط ایشان باید پیگیری و ادامه پیدا کند.

وزیر کشور بیان کرد: خراسان رضوی در حوزه احیای بنگاه‌های اقتصادی راکد عملکرد خوبی داشته است.

وی با اشاره به آمار این کارخانه‌ها افزود: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی تعداد ۳۰۸ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و احیا شدند.

وحیدی اظهار کرد: این بنگاه‌های اقتصادی در حوزه صنعت «صنوف تولیدی و واحدهای تولیدی»، معدن، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بودند که به چرخه تولید برگشتند.

وزیر کشور خطاب به نماینده عالی دولت در خراسان رضوی تاکید کرد: جای دارد استاندار خراسان رضوی با همین رویه و روش که منجر به احیای واحدهای تولیدی شد، حمایت خود را از کارخانه‌ها تا پایان دولت ادامه دهد.

وی تصریح کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، همه ما باید دست به دست هم دهیم تا کارنامه‌ای ماندگار از این عرصه به یادگار بگذاریم.

کد خبر 6088655

دیگر خبرها

  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • همت عشایر گیلان در جهش تولید با تولید انواع محصولات
  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است
  • شهر پره سر نیازمند تخصیص زمین برای تولید کود آلی از زباله‌ی تر است
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد